Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-18, 19:18   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Junior (straks 8) trenger ny vinterjakke. Han er en frossen liten komfortsak, som trenger noe varmt. Bukser har vi i hopetall etter Vesla, så det er bare jakken vi trenger. Bor slik til at den bør være både vann, vindtett og varm.

Hva kjøper jeg? Greit kjedebutikkutvalg i byen, helst noe vi kan kjøpe der. Han liker gjerne litt farger.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 19:41   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Didriksons eller Polarn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 19:44   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Vi har vært godt fornøyd med Polarn.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 21:09   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Lindex eller Kaphal om det skal være billig. Obs pleier og å ha godt utvalg. Eller Stormberg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 21:23   #5
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Vi har vært fornøyd med både Stormberg og Didrikssons tidligere, men kanskje vi skal prøve Polarn denne gangen? De har fine farger...

Vi bor slik til at vi må prioritere å legge litt penger i ytterklær og skotøy, mye vær innimellom.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 21:37   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 9.975
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Vi har en Didriksen-jakke som er favoritten her.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 22:08   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Junior (straks 8) trenger ny vinterjakke. Han er en frossen liten komfortsak, som trenger noe varmt. Bukser har vi i hopetall etter Vesla, så det er bare jakken vi trenger. Bor slik til at den bør være både vann, vindtett og varm.

Hva kjøper jeg? Greit kjedebutikkutvalg i byen, helst noe vi kan kjøpe der. Han liker gjerne litt farger.

Både Cubus og Name-it har noen veldig flotte vinterparkaser akkurat nå, i mørk gul, med pels på hetta. Faller sikkert i smak hos en som liker litt farger. Name-it har vi hatt flere ganger og vært fornøyd med. Ene jenta har også hatt vanntett vinterparkas fra Cubus som har vart i alle fall to vintre, og den er også visstnok veldig varm. Hun er en frossenpinn, så jeg tror henne når hun sier det.

https://www.nameit.com/no/no/ni/kids...4_GoldenOrange

https://cubus.com/no/p/baby-og-barn/...a/7220217_F190

Den fra Name-it har vannsøyle 8000mm, og den fra Cubus har 3000mm, så den er ikke like vanntett.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-09-18 kl 22:13.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 23:23   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Jeg vil også dra frem parkas fra Cubus. Vi har bare hatt den en halv sesong så erfaringen er ikke all verden. Eieren har brukt den mye også i lek og den har fungert supert. Det var både kaldt og mye små og denne fungerte supert.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 23:53   #9
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Åhhh, de gule hadde minsten digga. Men han har 2, eller er det 3, vinterjakker. Arv og bruktkjøp. En dunjakke fra Cubus er favoritt, kjøpt brukt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 14:20   #10
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

De gule var kjempefine, og sikker noe han ville likt! Da setter jeg Name-it og Cubus øverst på listen sammen med Polarn, og så får jeg kikke på det på lørdag. Tusen takk!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-18, 13:38   #11
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.795
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Hvis du ikke allerede har kjøpt så kan jeg slutte meg til Didrikson. De pleier å ha fine farger, god kvalitet og slitesterk, og mange av jakkene har såkalt "extend size", man kan klippe opp en søm og forlenge armene, og vips så varer jakken en sesong til :-)

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-18, 14:46   #12
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Takk for alle tips, og jeg signerer gladelig på flere av de, blandt annet Didriksson - vi har hatt dresser derfra som har vært gull som extended size.

Men, når jeg kom på Name it for å se på den gule med 8000 søyle, så hadde de en mørk grønn parkaslignende sak med 10000 søyle! Denne;


https://www.nameit.com/no/no/ni/name...05_ForestNight

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-18, 15:32   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Takk for alle tips, og jeg signerer gladelig på flere av de, blandt annet Didriksson - vi har hatt dresser derfra som har vært gull som extended size.

Men, når jeg kom på Name it for å se på den gule med 8000 søyle, så hadde de en mørk grønn parkaslignende sak med 10000 søyle! Denne;


https://www.nameit.com/no/no/ni/name...05_ForestNight

Ja, den har jeg sett på, den er nydelig! Mye finere farge i virkeligheten enn på bildet, og faktisk mykere enn den gule. Jeg har tenkt til å foreslå dette for yngstejenta, hvis hun trenger ny vinterjakke. Den treffer godt i hennes smak.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-18, 17:28   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.989
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Vi endte på PoP for niåringen, og vi har jo veldig MYE vær å håndtere her oppe. Hun endte opp med rosa, men de hadde også en dus turkis og sikkert flere farger.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no