Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klær til tenåringsgutt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-18, 14:43   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Ingen press på vår ungdomsskole. Det går i treningsklær og hettegensere der og.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-18, 22:53   #22
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Jeg bestilte et par bukser på kidsbrandstore, så får vi se om de er fine, hvis ikke må vi ta en butikkrunde. Takk for tips!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-18, 22:55   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.976
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Inspirert av denne tråden fikk jeg med meg eldstemann innom Zalando. Bestilte t-skjorter og en hettegenser fra Hollister, Adidas og Levis. Jeg får stadig rabattkoder der inne, så ser at det er ganske lurt å bestille der istedenfor å dra ham rundt. Han likte hettegenserne fra Superdry veldig godt, men det får han ønske seg til jul. De var for dyre.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-18, 21:25   #24
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Det høres ikke ut som om det er så veldig store forskjeller da, verken fra by eller bygd eller fra fylke til fylke. Utfordringen blir kanskje å finne jeans eller chinos som er smale nok, han er liksom mellom gutte- og herreavdelingen nå, så det spørs om han må være med å prøve en dag.

Min supersmale 13-åring (164 cm høy) har flyttet inn i Jegging Jade fra Cubus. Jentebukse, egentlig, så han vil ikke kjøpe dem selv. Men siden han er så smal og elsker smale bukser, er dette omtrent eneste alternativ.
På genserfronten er det hettegenser som gjelder - Levis, Hollister og Adidas.

Lite tettsted ikke altfor langt unna Oslo.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-18, 21:33   #25
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Min supersmale 13-åring (164 cm høy) har flyttet inn i Jegging Jade fra Cubus. Jentebukse, egentlig, så han vil ikke kjøpe dem selv. Men siden han er så smal og elsker smale bukser, er dette omtrent eneste alternativ.
På genserfronten er det hettegenser som gjelder - Levis, Hollister og Adidas.

Lite tettsted ikke altfor langt unna Oslo.

Og den blir ikke jentete på han? Jeg husker jeg prøvde noen jentebukser til han som er 10 år da han var mindre, men det ble så tydelig at det var jentebukse slik at vi dropppet det. Name It har hatt smale bukser, men tror ikke de har større enn 14 år. H&M hadde superskinny før, men det har de dessverre sluttet med.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-18, 23:52   #26
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Bor midt i Oslo, og på skolen her er det heldigvis forsvinnende lite merkepress. Men de er ganske like i guttegjengen. Alle i svarte jeans eller treningsbukser, svarte joggesko og hettegensere i div merker og farger.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-18, 00:03   #27
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Og den blir ikke jentete på han? Jeg husker jeg prøvde noen jentebukser til han som er 10 år da han var mindre, men det ble så tydelig at det var jentebukse slik at vi dropppet det. Name It har hatt smale bukser, men tror ikke de har større enn 14 år. H&M hadde superskinny før, men det har de dessverre sluttet med.

Nei, de ser ikke jentete ut.
Han har noen superskinny fra H&M også, men de blir for romslige, synes han.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-18, 10:43   #28
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Nei, de ser ikke jentete ut.
Han har noen superskinny fra H&M også, men de blir for romslige, synes han.

Da skal jeg prøve de ut på begge guttene, takk for tips!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-18, 11:35   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.052
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Vi har også fått god hjelp på Carlings til vår gutt som også er totalt uinteressert i merker, men likevel vil ha bukser som faktisk passer. Han liker ikke skinnyfit, men trenger de aller smaleste størrelsene, og da er det greit med en jeansbutikk med litt ulike fasonger.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-18, 13:39   #30
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har også fått god hjelp på Carlings til vår gutt som også er totalt uinteressert i merker, men likevel vil ha bukser som faktisk passer. Han liker ikke skinnyfit, men trenger de aller smaleste størrelsene, og da er det greit med en jeansbutikk med litt ulike fasonger.

Jeg er bare usikker på om han er lang nok til Carlings sine modeller, han har akkurat bikket 160 cm. Men søstra har fått god hjelp der, hun har lange tynne bein etter sin far.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 16:12   #31
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Det høres ikke ut som om det er så veldig store forskjeller da, verken fra by eller bygd eller fra fylke til fylke. Utfordringen blir kanskje å finne jeans eller chinos som er smale nok, han er liksom mellom gutte- og herreavdelingen nå, så det spørs om han må være med å prøve en dag.

Jack & Jones har bukser i tommer. Men relativt slanke 9. klassing på 165 fant jeans der. Den har dog blitt ekstremt lite brukt for her går det kun i joggebukse og hettegenser. De har fine joggebukser på J&J også forresten.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 18:08   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Superdry er greia hos oss, og så bruker kidden min en del hettegensere fra Billabong. De er fine, synes jeg. Mye og gode, og ensfargete med bitteliten logo. Ikke dyre.

Hvor kjøper man Billabong?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 18:09   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Inspirert av denne tråden fikk jeg med meg eldstemann innom Zalando. Bestilte t-skjorter og en hettegenser fra Hollister, Adidas og Levis. Jeg får stadig rabattkoder der inne, så ser at det er ganske lurt å bestille der istedenfor å dra ham rundt. Han likte hettegenserne fra Superdry veldig godt, men det får han ønske seg til jul. De var for dyre.

Hvordan får du rabattkoder hos Zalando?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 20:03   #34
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvordan får du rabattkoder hos Zalando?

Hvis du registrerer deg og sier ja til tilbud så får du slike med jevne mellomrom, enten på Mail eller sms.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 20:04   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvis du registrerer deg og sier ja til tilbud så får du slike med jevne mellomrom, enten på Mail eller sms.

Jeg har tydeligvis ikke gjort det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 20:04   #36
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.556
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøper man Billabong?

Det var en tre år gammel post, så jammen ikke sikker på om det fortsatt stemmer, men den gang var det Zalando.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 20:08   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det var en tre år gammel post, så jammen ikke sikker på om det fortsatt stemmer, men den gang var det Zalando.

Ja, gammel post. Plutselig har jeg omtrent tenåring som bryr seg om klær. Vokst har han også gjort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 20:39   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.828
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, gammel post. Plutselig har jeg omtrent tenåring som bryr seg om klær. Vokst har han også gjort.

Zalando har billabong , mulig boardshop også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 20:56   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Zalando har billabong , mulig boardshop også.

Innser at jeg blander med Bula, men greit med flere merker å søke på.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 21:44   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til tenåringsgutt

Vi ryddet i klesskapet til minsten i går og det ble tomt, gitt. Han har vokst masse og har sine favorittklær så han trenger ikke like mye lengre.
Har funnet favorittolabuksa på Jack&Jones. Heter Comfort. Jeg prøvde den og den er virkelig stretchy og myk.
Går ellers mest i fotballbukser, joggebukser og litt store hettegensere.
Er ikke veldig opptatt av merker men han har en hettegenser med Gantmerke,en med Levistrykk og 2 fra Jack&Jones. Og låner noen ganger fra storebroren.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no