Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

York i England

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-12, 13:25   #21
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: York i England

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Kunne det være et alternativ å sjekke om man kunne leie en rullestol? Det er som regel masse trasking på sånne turer, og strengt tatt er det jo for å komme seg fra A til B og C osv. Så om du kunne slippe å brenne alt kruttet på det, så kan det være at du holder litt lenger? Jeg skjønner at det kanskje ikke er noe man har lyst til, men man er jo ikke nødt til å bruke den hele tiden, men til lange strekker. ?

Jeg føler det blir litt voldsomt. Jeg har ikke problemer nå, men onkologen sa at jeg måtte ikke gå langt nå i starten av kuren og sørge for å ha gode sko. Jeg smører inn beina med fotkrem og henda med håndkrem flere ganger om dagen for å forebygge så godt jeg kan.

Jeg får satse på at det går bra i York. Være litt obs.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 13:30   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: York i England

Pass på deg selv da

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 13:59   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: York i England

York sentrum er veldig lite, så slik sett er det ikke nødvendig å gå så lange distanser, heldigvis.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:43   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: York i England

http://www.yorkminster.org/

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 16:08   #25
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: York i England

Tusen takk for link Millact Den var kjempefin. Har allerede lest litt der nå. Lese mer....

Vi skal bo på et hotell ved en av broene inni York. Det er viktig for meg med kort vei om jeg trenger å slappe av litt innimellom. Gamlebyen er rett over broen. Har vandret i den på google maps. Ser så koselig ut. Sønnen min har vært på ghostguiding der. Mange fæle historier om ting som har skjedd i tidligere tider. Barn som ble drept, jøder som tok sitt eget liv i et tårn der osv...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 17:55   #26
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: York i England

York er nydelig og sentrum er lite nok til at du kan velge helt selv hvor mye du skal gå og legge opp til pauser underveis. F.eks. På Earl Grey Tea House som ligger midt i Shambles

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 18:26   #27
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: York i England

Jeg gleder meg. Det er snø der nå. Kom i helgen. Læreren til sønnen min lurte på om skolen ble stengt i morgen pga det skulle komme 10 inches (x2,5 til cm) med snø i morgen.

Se her:http://www.webcams.travel/webcam/122...k-Minster-York

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 21:17   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: York i England

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Tusen takk for link Millact Den var kjempefin. Har allerede lest litt der nå. Lese mer....

Vi skal bo på et hotell ved en av broene inni York. Det er viktig for meg med kort vei om jeg trenger å slappe av litt innimellom. Gamlebyen er rett over broen. Har vandret i den på google maps. Ser så koselig ut. Sønnen min har vært på ghostguiding der. Mange fæle historier om ting som har skjedd i tidligere tider. Barn som ble drept, jøder som tok sitt eget liv i et tårn der osv...

Ghostwalk, ja, spennende!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 09:55   #29
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: York i England

Vil bare melde at York i Yorkshire i England er en by man absolutt bør reise til. Det var så vakkert der. Masse historie, koselige små butikker, vikingmuseum, gotisk katedral, ghostwalk, kanalbåter, masse spisesteder, puber (såklart) osv. Skulle gjerne vært der lenger og fått sett mer.

Bare det å vandre i byen der med gamle hus i tegl og bindingsverk osv. Markeder med alt mulig å kjøpe. Vikingfestival var det der. Masse vikinger rundt i byen der. Bymuren var ganske høy så en hadde god utsikt derfra. Den gikk blant annet rundt katedralen. I hagen ved katedralen krydde det av ekorn. De gravd ned masse mat som de fikk av folk og var så tamme at de hoppet opp på folk da de fikk mat.

Slik var byen i York

Vedlagte bilder
Filtype: jpg York (2).jpg (46,9 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg Bymuren lite format.jpg (43,8 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg York sentrum lite format.JPG (62,3 KB, 14 visninger)

Sist redigert av Jessica : 01-03-12 kl 10:02.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 10:57   #30
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.908
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: York i England

Åh, så koslig det så ut der! Veldig glad for at du fikk til den turen, Jessica. Og heldige sønnen din som studerer der.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 11:12   #31
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: York i England

Å, der så det koselig ut!
Så godt at du fikk reist, Jessica. Tipper sønnen din trives?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
england, york


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no