Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Genial reiseseng

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-07, 17:43   #41
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Genial reiseseng

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Er den enklare å slå opp/ned enn den "vanlege" reisesenga?

Det vil jeg ikke påstå nei. Det tar litt tid de første gangene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 01:41   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Genial reiseseng



(husket det først nå)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 08:23   #43
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Genial reiseseng

Kjempefine senger. Deilig med lav vekt.
Jeg lurer bare på 1 ting: I og med at barnet blir liggende mer eller mindre rett på gulvet/bakken, kan det ikke bli litt kaldt for ham/henne? Jeg synes vanlige reisesenger kan virke kalde i bunnen, og blir dermed litt skeptisk til slike senger som vises her.
Selv har vi en sånn "vanlig" variant, men den letteste som er å få av den sorten. 6 kg. Kjempelett.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 10:59   #44
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Genial reiseseng

Skal se om jeg finner bilde av ztjerna i sengen igjen.

Det blir ikke kaldt, men på flisgulv i Tyrkia la vi en dyne under selve senga for å gjøre det mykere.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:47   #45
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Genial reiseseng

Vi har samme sengen, gjett hvor vi fikk ideen fra zol og Snuppa koser seg veldig i den, vi legger alltid saueskinnet over madrassen - og hun har aldri virket kald i senga noen gang.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 22:22   #46
FreezFrost
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 3
FreezFrost har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Genial reiseseng

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi reiser snart på påskeferie, og i kveld var det tiden for å prøve ut ztjernas nye reiseseng. Den er helt genial, slåes opp etter telt-prinisppet og blir like liten og lett som en liten sovepose sammenlagt. Den har i tillegg innebygd myggnetting. Soltrekk kan man kjøpe separat.

Jeg var imidlertid ikke overbevist om at sengen kom til å overleve ztjerna. Derfor uttesting før avreise. Jeg hadde ikke trengt å bekymre meg. Senga har bestått ztjerne-testen, og er godkjent. Han klarte verken å velte eller demontere den (og tro meg, det hørtes ut som han prøvde). Ut fra hvor mye plass han opptar egner den seg også for tre- og firlinger

*bilde borte*

Senga kan kjøpes på www.nomaden.no;

NOmaden har ikke denne sengen lenger, men en lignende uten de utstående bena. Noen som vet hvor jeg får tak i denne?? og hva er evt prisen?

Red: hvor får jeg tak i den med utstående ben??

FreezFrost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 22:37   #47
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Genial reiseseng

Jeg solgte min på finn.no, og det er mitt tips til deg. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 22:50   #48
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Genial reiseseng

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har Phil&Teds som er nokså lik, og den er helt genial. 2,3 kg, og får plass i kofferten vår. Jeg misunner ikke venner som kommer på besøk og har med seg reisesenger på 10 kg.

Samme her, veldig fornøyd

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 00:08   #49
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Genial reiseseng

Vi skal selge vår nå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 00:18   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Genial reiseseng

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi skal selge vår nå.

Hvor mye?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 01:11   #51
FreezFrost
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 3
FreezFrost har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Genial reiseseng

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi skal selge vår nå.

Hvor mye, hvordan ser den ut (godt/lite brukt) og hvor i landet holder dere til?

FreezFrost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 01:14   #52
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Genial reiseseng

Har også en slik jeg ikke trenger lenger. P&T er det jeg har.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 01:18   #53
FreezFrost
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 3
FreezFrost har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Genial reiseseng

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Har også en slik jeg ikke trenger lenger. P&T er det jeg har.

Pris, slitasje og hvor i landet?

FreezFrost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 22:46   #54
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Genial reiseseng

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av FreezFrost, her.

Hvor mye, hvordan ser den ut (godt/lite brukt) og hvor i landet holder dere til?

600
Pent brukt, kanskje så mye som førti netter tilsammen. Alltid brukt trekk på madrassen, ikke tiss eller oppkastuhell. Yttertrekket, selve posen senga ligger i, er sendt som innsjekket baggasje og har noen merker. Østlandet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no