Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkel matteoppgave

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-15, 20:59   #21
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkel matteoppgave

Ja, apan. Dette er litt typisk han. Og han blir skikkelig sur når jeg prøver å forklare. Nei, han har nok ikke skjønt hva omkrets er.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 21:03   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkel matteoppgave

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja, apan. Dette er litt typisk han. Og han blir skikkelig sur når jeg prøver å forklare. Nei, han har nok ikke skjønt hva omkrets er.

Min fjerdeklassing har ikke god kontroll på det han heller, og han tar vanligvis matten lett (og har verdens ivrigste mattelærermor, noe som gir SVÆRT dårlig stemning hjemme).
Jeg tror dette er ganske nytt for dem, og konseptet er uvant, samt at jeg helt ærlig mistenker at forklaringene de får på skolen er så som så.
Jeg pleier si at han skal tenke hvor langt et tau skal være hvis han skal legge det rundt hele figuren sin. Men når jeg sier det for fjerde gang, skriker han "JEG HAR HØRT DET NÅ" og så har vi det gående :rabla: .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 21:42   #23
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkel matteoppgave

godt det ikke bare er hos oss. Han er egentlig mest interessert i at jeg skal bekrefte at han gjør riktig, evt si nøyaktig hva han skal gjøre. Og så skjønner jeg at han ikke skjønner det og han blir drittsur. Jeg synes det er veldig ofte sånn med matte og engelsk. Må ha mye hjelp.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no