Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-09, 08:32   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvilken sjampo til knusktørt hår?

For et par år siden fikk jeg et lite back-to-the-eighties-anfall og fikk frisøren til å stripe håret mitt i et forsøk på å få tilbake hårfargen fra glansdagene. Resultatet ble tørt, sprøtt og krusete hår. Hadde hele håret fått den samme harde medfarten hadde jeg nok klippet meg kort, men siden det bare er det øverste laget som er tilnærmet ødelagt synes jeg det er litt fælt å klippe meg nå når jeg endelig har fått langt hår. Så da får jeg ty til hårpleie. Har vært inne på div. nettsider for å se etter sjampo, balsam og hårkurer, men det er en jungel der ute. Har dere noen tips til hva jeg kan bruke til sånt hår som i tillegg er veldig krøllete?

  Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 08:44   #2
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Jeg har tørt hår, og søsteren min som er frisør anbefaler Redken sin "All Soft". Jeg har ikke prøvd den ennå, men den skal kjøpes neste gang jeg trenger shampoo.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 08:46   #3
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Absolutt Redken all soft. Og kuren, den "butter treat"-greia i brun boks. (Lavkarbo? )

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 09:07   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Jeg farger og striper håret jevnlig (pga mange små grå) og for min del er frisørens tale klar: Redken color extend shampoo og Redken All-soft balsam. Jeg antar at Redken all-soft shampo hadde vært tingen dersom jeg ikke hadde farge å skulle pleie i tillegg.

I tillegg har jeg fått anbefalt en hårkur (brukes en gang i måneden på jevnlig basis) som heter: Redken Extreme Rescue Force

Sistnevnte kjøpte jeg hos frisøren, men alle mine Redken-produkter handler jeg hos lookfantastic.com.

Denne minner meg forresten om at jeg må bestille ny shampo.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 09:09   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Jeg elsker unisone svar. Da skal jeg sporenstreks bestille Redken. Men jeg har jo farget hår også da... :rød over og grå under:

  Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 09:31   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg elsker unisone svar. Da skal jeg sporenstreks bestille Redken. Men jeg har jo farget hår også da... :rød over og grå under:


Forsøk kombinasjonen jeg bruker da vel. Du får kjøpt både shampoen og balsamen innenfor tollgrensa hos lookfantastic.com; 19 GBP. Kursen på GBP er 10,22 fra 1.6. I tillegg får du automatisk med et gratis produkt så jeg; REDKEN THICKENING LOTION (150ML), når du kjøper to Redken produkter.

Løp og kjøp!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 09:41   #7
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Skytte, will do! Jeg iler!

  Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 09:45   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Kommer selvsagt porto i tillegg, men allikevel sparer man MYE i forhold til å handle hos frisør.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 09:54   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Hva med toll? Regnes frakten med i totalprisen så jeg kommer over de 200?

  Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 10:09   #10
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hva med toll? Regnes frakten med i totalprisen så jeg kommer over de 200?

Frakten regnes ikke med når du skal sammenligne med de 200. Det er først når du overstiger tollgrensa at det også blir beregnet mva på frakten. Så lenge vareverdien holder seg under kr. 200, så unngår du både mva og tollkostnader.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 10:26   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Ah, deilig.

  Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 10:33   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Kur vil vel ikke reparere noe særlig hvis det er ødelagt, men det kan gjøre at det ser bedre ut. Å jevnlig klippe tuppene er viktig for å få tilbake håret slik det skal være. Jeg ødela håret mitt mange ganger i tenårene med bleking, striping, farging og permanent (80-tallsfrisyre ).

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 22:26   #13
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Fått varene dine, Albertine? Tok litt lenger tid enn vanlig denne gang, men i går havnet produktene mine i postkassa. Sparer MASSE penger på dette - det er sikkert og visst.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 22:40   #14
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Jeg bestilte redken shampo, balsam og gratis hair thickening lotion på dette nettstedet, og det kostet under 200 kr! Helt utrolig, hos frisør her ville det samme ha kostet over 700 kr. Det gikk ca 14 dager fra jeg bestilte til varene var her, men det er da helt greit, egentlig.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 23:40   #15
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg bestilte redken shampo, balsam og gratis hair thickening lotion på dette nettstedet, og det kostet under 200 kr! Helt utrolig, hos frisør her ville det samme ha kostet over 700 kr. Det gikk ca 14 dager fra jeg bestilte til varene var her, men det er da helt greit, egentlig.


Samme her... Det vil si, med porto kom det på kr. 290, men allikevel MYE penger spart.

Fikk den Hair thickening lotionen jeg også; ikke at jeg har behov for det akkurat. *løvemanke*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 09:04   #16
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Jeg fikk ikke penger på konto før i går :blakk: og skal prøve å bestille i dag.

  Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 16:55   #17
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Hårkur med proteiner.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 21:38   #18
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Redken er tingen, uten tvil. Gjorde underverker for mitt hår, Skyttes kombinasjon var svært vellykket her også.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 22:07   #19
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sjampo til knusktørt hår?

Redken. Definitivt! Jeg har brukt all soft i flere år, men har nå gått over til Redken smooth down sjampo, balsam og hårkur.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no