Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gir du frisøren frie hender?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 08:10   #41
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja som oftest hver gang,stoler på frisøren min. Hun vet hva jeg liker.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 08:16   #42
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jepp. Hår vokser ut igjen og det kan farges på nytt om det ikke blir bra.
Jeg har hatt mange forskjellige rødfarger, lilla, orange, blått, sjøgrønt,svart og sågar rosa hår.
Nå har jeg pinne kort sort hår og ser ut som om en traktorlesbe/ en som har tatt økonomiklippen før jul.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 08:25   #43
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Nei! Har hatt noen uheldige episoder så jeg gir aldri frisøren frie tøyler

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 08:32   #44
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Min frisøpr får frie hender, hun er flink og jeg er fornøyd.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 08:39   #45
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg har gått til samme frisør i sju år eller noe sånt, og jeg bytter aldri frisyre. (Bortsett fra litt variasjoner i oppklippen har jeg ikke gjort det siden 1992, da klippet jeg lugg. ) Han tar det han mener er nødvendig for at håret skal se sunt og pent ut, så jeg gnåler ikke på hvor mange cm han kan ta.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 08:49   #46
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Tja, njei.

Er nok litt som Tjorven, som ser veldig streit ut. Dessuten har jeg en tendens til å stikke innom en tilfeldig frisør på en litt grå dag - uten de helt spreke klærne eller sminken, da tør de vel ikke så mye stakkar.

De siste årene har jeg vært flinkere og brukt en fast frisør. Jeg spør hva hun vil gjøre, og det får hun som oftest lov til. Men det er langt, så variasjonene er ikke så veldig store.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 09:07   #47
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Nei jeg gjør ikke det, for det er viktigere for meg at jeg liker hvordan jeg ser ut, enn å gi frisøren en morsom time med meg som kunde. Men de kan gjerne komme med forslag.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 09:09   #48
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Nei, jeg kan ikke la frisøren få frie hender. Det tør jeg ikke.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 21:43   #49
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg tenker at det spørs hvilken hårkvalitet man har, og ikke minst ansiktsform!!! Noen kler "alt" omtrent, og trenger ikke vere redder for en fiasko-klipp, blir fin uansett, mens andre ikke er så heldige...

Jeg har gjort det noen ganger, vert passe fornøyd.... Har ikke noen fast frisør, skifter hit og dit da.. Hadde jeg gått til en fast, som jeg var virkelig fornøyd med, så hadde jeg nok gitt frie tøyler....
Sist frisørbesøk endte jeg opp med skikkelig fønet frisyre alla gammeldags 70åring!!! Men det kom seg da jeg fikk vasket og stylet det selv, liker det litt tøffere...!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 21:53   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg gjorde det ofte før, da jeg hadde fast frisør og kort hår. Nå har jeg langt, lenger enn jeg har hatt noensinne. Det har tatt lang tid, ass. Da er det ikke B A R E hår lenger. Tenk.

:kontrollfreak på sine gamle dager:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:23   #51
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ikke helt frie hender nei, men jeg stoler såpass på henne at jeg tar hennes råd til etteretning. Kommer jeg med et forslag til håret mitt som hun rynker på nesa av, så innser jeg at det var et dårlig forslag fra min side.

Jeg har gått til samme frisør i fem år nå og hun kjenner vel håret mitt bedre enn jeg selv gjør. Det ER gøy å komme til frisøren og hun kommer viftende med en ny farge som hun sier: Denne skal du prøve for den visste jeg var DEG i det vi fikk prøvene inn i salongen.

Og den var fin.

Gleder meg til mandag!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:32   #52
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Mnjajoatte ...

Om det er en frisør jeg kjenner og har vært fornøyd med tidligere så kan jeg godt slappe helt av og si at han/hun får gjøre hva de vil (med håret mitt), men etter en "episode" med en ukjent frisør for noen år siden forsikrer jeg meg alltid om at det er en dyktig frisør jeg er hos før jeg slipper opp tøylene.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:44   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Frisøren min bestemmer. Han bruker meg litt til å drodle ideer om farger og sånt, men det han syns er best, det blir det.


Nå skal det sies at han kjenner meg og vet at jeg skal ha noe som er lettstelt og ikke helt crazy. Noen ganger har jeg foreslått noe og han har bare ristet på hodet: Nei, kjære vennen min, det krever styling. Hver dag. Det skal du IKKE ha!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:00   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja. Stort sett. Hun er nemlig magisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 11:55   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja, hun skal få litt frie hender på meg også, når jeg en gang kommer meg til frisøren. På nyåret en gang. Før påske, i det minste.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 12:12   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Nå har jeg pinne kort sort hår og ser ut som om en traktorlesbe/ en som har tatt økonomiklippen før jul.

Jeg klippet meg for et par uker siden, og da sa jeg "ta så mye at det virkelig monner, men stopp like før du når panserlesbestadiet". Også begynte jeg å ro noe kraftig, i tilfelle frisøren skulle tro at jeg hadde noe i mot panserlesber. Jeg har ikke det, altså, men jeg ble alltid tatt for å være gutt da jeg var lita, så jeg tror alltid at jeg ser så mandig ut.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 12:15   #57
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja jeg gjør det og tror frisøren setter pris på det

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 12:18   #58
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg gjorde det en gang.
Hun klippet tuppene såvidt det var.

Det er ikke så mange som tør å sette saksa hardt i så langt hår.

  Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 13:17   #59
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Min faste frisør får rimelig frie hender, men ikke hver gang. Hun har klippet meg i rundt 10 år (- men andre i salongen har klippet meg nå og da når hun faste ikke har hatt mulighet), så hun kjenner håret mitt, veit hvordan det faller når det ikke er stylet og at det vokser som ugress.

Jeg er stort sett alltid fornøyd når hun har klippet meg. Et par ganger har hun brukt meg som modell, da har hun fått helt fire hender - hun forklarer uansett grundig hva hun har tenkt å gjøre før hun setter i gang.

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 14:05   #60
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg gir stort sett alltid frisøren frie hender, men synes ofte hun er litt kjedelig. Jeg tror jo at en frisør skal juble og få ut all sin kreativitet når hun får holde på som hun vil, og blir skuffet når jeg går derfra med omtrent samme frisyre som jeg har gjort de siste fjorten gangene...

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no