Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vippe extentions

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-15, 21:07   #1
celli24
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2015
Hvor: trondheim
Innlegg: 6
celli24 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vippe extentions

Noen som har erfaring innen vippe extentions? Hvor lenge varer dette og er det verd pengene? Går stortsett nå med løsvipper, men hadde vært flott å våknet med lange vipper uten noe styr på morgenen.

celli24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:15   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vippe extentions

Verdt det! Ser bra ut, egentlig ikke så veldig naturlig, men veldig wow og pent.
Påfyll hver 4. uke. Ikke noe styr, passer på å ikke gni meg i øynene og får ikke produkter eller vann på dem, det eneste jeg gjør er å gre dem(!) innimellom.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:18   #3
celli24
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2015
Hvor: trondheim
Innlegg: 6
celli24 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vippe extentions

gre dem faktisk Men kult, da skal jeg vurdere dette! "ramler" vippene av etterhvert eller blir de bare "slitt" etter de 4 ukene?

celli24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:19   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vippe extentions

Ramler av.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:22   #5
celli24
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2015
Hvor: trondheim
Innlegg: 6
celli24 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vippe extentions

takk for svar!

celli24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:23   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vippe extentions

Men man bør ha mørke vipper i utganspunktet, ikke sant?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:31   #7
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vippe extentions

Been there, done that. Aldri igjen! Fint, ja! Men jeg mistet mine egne (det vil si; de knakk. Så ut som jeg hadde klipt de med saks!!). Bare stubber igjen. Nå to mnd senere ser de bedre ut igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:36   #8
celli24
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2015
Hvor: trondheim
Innlegg: 6
celli24 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vippe extentions

okey...er dette normalt?? Da tørr jeg ikke!!!!

celli24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:37   #9
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vippe extentions

Neida, jeg farget mine hjemme rett før første gang, og det anbefalte de egentlig ikke, noen typer farge kunne visst gjøre at limet satt dårligere. Tror de kunne gjøre det i salongen for sikrest resultat.
Det gikk fint det altså.
Jeg ville gått til noen med lang erfaring i å sette på vipper, noen med godt rykte som er nøyaktig og pirkete.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no