Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fargede linser

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 11:47   #21
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargede linser

Pyse!
Du kan vel kjøpe ETT par og se?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 11:49   #22
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Fargede linser

Jeg har blågrå øyne, og har noen par blå linser liggende, som jeg bruker av og til. De heter Royal Blue, og har aldri fått kommentarer på det. Syns det kan være fint, men LILLA ? Det må jo bare se gæærn't ut?

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 14:22   #23
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargede linser

Det som forundrer meg er at ingen nevner at de ikke ser klart med fargede linser?

Eller er det bare meg?

Jeg har prøvd både 6 mnd farge linser og mnd linser og dagslinser men uansett ser jeg ikke klart. Får litt fylle syn. Har ikke noe med styrken for den er rett.

Jeg har både grønne, grå og brune og alle er likedan. Jeg elsker brune linser - men hva gjør vel det når jeg raver rundt i svime med dem?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:04   #24
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargede linser

Jeg har ett par i grønt og ett par i blå. Jeg vil vel si at de grønne ser mer naturlige ut enn de blå. De blå gir meg "Paris Hilton-blikk" *grøss*

Men jeg synes jeg får ett litt mer "blurry" syn med fargede linser, kontra normale linser. Så jeg bruker ikke de fargede så mye gitt. De ble brukt til fest noen ganger, men nå ligger de bare der stakkars. Tror kanskje de har gått ut på dato.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:05   #25
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargede linser

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det som forundrer meg er at ingen nevner at de ikke ser klart med fargede linser?

Så ikke innlegget ditt før jeg svarte. Og jeg er absolutt enig med deg. Man ser ikke helt klart med fargede linser.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:41   #26
Filla
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9
Filla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fargede linser

Jeg synes det er harry. Man ser alltid at det er uekte.

Filla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:43   #27
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargede linser

Ikke alltid, nei.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:44   #28
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargede linser

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det som forundrer meg er at ingen nevner at de ikke ser klart med fargede linser?

Eller er det bare meg?

Jeg har prøvd både 6 mnd farge linser og mnd linser og dagslinser men uansett ser jeg ikke klart. Får litt fylle syn. Har ikke noe med styrken for den er rett.

Jeg har både grønne, grå og brune og alle er likedan. Jeg elsker brune linser - men hva gjør vel det når jeg raver rundt i svime med dem?

Det høres veldig rart ut og det har jeg ikke hørt om før faktisk.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 17:01   #29
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargede linser

Jeg har noen fargede linser til "festlige anledninger", men jeg plages med at de forskyver seg når jeg blunker og dermed ser jeg i grøt ...

Prøvde mange før jeg bestemte meg, for jeg ville at det skulle se mest mulig naturlig ut. Bare "sprite" opp min naturlige øyefarge.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 17:12   #30
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fargede linser

Jeg har mørkbrune øyne. Hadde vært gøy å prøvd noe annet. Grønn/blå eller noe. Går det ann? Vil de klare dekke over det brune?
Noen som vet hva prisen er uten styrke?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 17:52   #31
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargede linser

Jeg har blå, grønne og lys brune linser! Synes så klart det er ikke harry i hele tatt! :P

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 19:05   #32
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargede linser

Jeg har blågrå farge på øynene.
Jeg har ofte brukt brune linser, og det er ingen som kan se at de ikke er ekte.
Sånn bortsett fra de som kjenner meg godt.
Det finnes mange brune linser, et par jeg prøvde ble helt feil på meg.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 19:50   #33
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargede linser

Aldri i livet om jeg bruker linser uten å trenge det. Har fullstendig angst for å ha noe innpå øynene.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:53   #34
Reddharen
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 1
Reddharen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fargede linser

Noen som har erfaringer med disse?: fargede linser

Reddharen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 13:30   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargede linser

Opprinnelig lagt inn av Reddharen, her.

Noen som har erfaringer med disse?: fargede linser

Hm, det var jo flere på den siden, men jeg har i alle fall prøvd disse:



Jeg har grønnlige øyne i utgangspunktet, og har linser i Pure Hazel, tror jeg det er. Synes selv at det ser fint og naturlig ut, ikke minst fordi linsene er slik at den naturlige øyenfargen skinner litt igjennom.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no