Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-16, 17:17   #381
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg heier også på Vilde. #vilnus

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Tror det blir noe fra Kosegruppa-vors i dag, og jeg tror episoden blir lengre enn 20 minutter.

Ellers tror jeg også Vilde til neste sesong. Hun skjuler jo noe i forhold til familieforholdene sine, i tillegg har hun eller har hatt et litt problematisk forhold til mat.


Jeg blir happy med Vilde nest sesong, men tror dere ikke hun får sin sesong når det er russetid da? Det er jo en eneste lang tråd gjennom hele serien for Vilde.

Derfor tipper jeg sånn som dette:
Sesong 4: Magnus
Sesong 5: Sana
Sesong 6: Vilde

Garra.

__________________

Sist redigert av Njulaif : 16-12-16 kl 20:23.
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 19:34   #382
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nytt klipp!!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 19:34   #383
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det er nytt klipp, men jeg får ikke sett enda fordi jeg er i svømmehallen med ungene og skal spise på McDonald's etterpå. Dette blir en lang time. Var så dum at jeg leste noen av kommentarene, så jeg har litt anelser om noe som skjer.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 19:49   #384
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

For en fin avslutning.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:01   #385
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Andem, ass!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:08   #386
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nå!

Da var jeg hekta jeg og!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:11   #387
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Neket er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:18   #388
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Selve slutten - kult!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:26   #389
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hmf... Jeg er litt skuffet jeg altså.

Koselig slutt, det er ikke det. Og ENDELIG ble det noe action på Vilnus, men jeg hadde ønsket meg noe mer. Uten at jeg kan si hva det skulle vært.

Men ut fra dette, kjenner jeg at jeg holder på teorien min om hvem som blir neste sesongs hovedperson. Kanskje....

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:27   #390
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Alt er love! Tenk å kunne skryte på seg å ha skrevet en sånn serie! Brutt grenser, tatt opp så utrolig viktige tema på en så realistisk og ordentlig måte, og for noen skuespillere. Jeg er imponert!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:28   #391
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hmf... Jeg er litt skuffet jeg altså.

Koselig slutt, det er ikke det. Og ENDELIG ble det noe action på Vilnus, men jeg hadde ønsket meg noe mer. Uten at jeg kan si hva det skulle vært.

Men ut fra dette, kjenner jeg at jeg holder på teorien min om hvem som blir neste sesongs hovedperson. Kanskje....

Jeg er ikke skuffet! Synes noe skal henge litt i lufta, og at det var en rolig avslutning og åpenhet og ærlighet fra Isak sin side. Det er jo det hele sesongen tross alt har handlet om.

Hvem tror du blir neste sesongs hovedperson?

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:48   #392
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg er ikke skuffet! Synes noe skal henge litt i lufta, og at det var en rolig avslutning og åpenhet og ærlighet fra Isak sin side. Det er jo det hele sesongen tross alt har handlet om.

Hvem tror du blir neste sesongs hovedperson?

Jeg skrev det lengre opp:
Først Magnus, så Sana og deretter Vilde (fordi Vilde MÅ jo ha sesong når hun er russ )

Men ønsker meg veldig Sana da.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 20:57   #393
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hehehe, festlig hvordan de fletter sammen tråder og hint til en helhet. Kattehooker'n fikk sin katt, gitt.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 21:03   #394
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Hehehe, festlig hvordan de fletter sammen tråder og hint til en helhet. Kattehooker'n fikk sin katt, gitt.

Ja, liker den!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 21:21   #395
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg fniser litt av Ave Maria, da.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 21:22   #396
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Men bra slutt. For en sesong!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 21:29   #397
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Hehehe, festlig hvordan de fletter sammen tråder og hint til en helhet. Kattehooker'n fikk sin katt, gitt.

Og Vilde var utkledd som katt allerede i sesong 1 under halloween. Det er henger så godt sammen alt sammen.

Inne på Skam 20 + SÅ RÅDER krisesteming hos en del siden isak snakket med Eva om at ikke er sikker på om Even er mannen i hans liv. Selv er jeg fornøyd med slutten. man glemmer kanskje litt at sesongen handlet om Isak og hans personlige reise mot egne fordommer og skammer. Og at det ikke handlet om Isak OG Even. Jeg sier Lev nå, alt er chill og alt er love.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 21:31   #398
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Kærlighed. / For en nydelig avslutning.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 21:33   #399
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Neste sesong: det må jo være Vilde eller Magnus? pga hintene vi har fått.
Men Even er den nest siste som ser i kamera (Isak var den siste). Og det var Isak som så sist i kamera i sesong 2. Men jeg har liksom ikke tro på at at Evens historie skal spinnes mer på nå. Tror det blir en av 99-erne.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-12-16, 21:33   #400
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg synes det er veldig fint at de viser en ungdom som kan ha et avslappet forhold til det der med "resten av livet". Statistisk sett er det usannsynlig at de holder sammen for alltid, men det burde ikke bety noe for nå tiden. Slik Isak sier.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no