Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-17, 23:51   #521
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Hvordan finner jeg videoen på YouTube?

Gå inn på profiler på skam.p3.no, under Elias Bakkoush er det link til YouTube-kanalen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 00:13   #522
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Gå inn på profiler på skam.p3.no, under Elias Bakkoush er det link til YouTube-kanalen.

Takk!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 01:04   #523
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det at denne Mikael dukker opp igjen betyr kanskje at vi skal få vite mer om forhistorien til Even selv om det er Sana-sesong?

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 09:40   #524
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

What? Må jeg følge en egen YouTube-kanal også hvis jeg ønsker å få med meg alt?

Dette blir snart for mye for en gammel kjerring som meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 09:43   #525
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg holder meg til nettsiden. Det som ikke kommer der, glipper for meg, og det er helt greit.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 10:22   #526
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

det siste bildet fra Noora på insta! Fantastisk!

Nytt med egen YouTube-kanal, ja. Følger med overalt, jeg. Er tendensen at mer info kommer andre steder enn klipp, og jeg tror Andem og co har blitt flinkere til å bruke alle plattformene mer aktivt. Noe som gjør serien mer populær blant unge. Digger at de oppdaterer og at de tar i bruk mer og bruker SoMe mer aktivt. Var mye mer info på SoMe i sesong 3 enn de foregående sesongene. Fredagsfolket gikk glipp av en god del ved ikke å følge med på alle plattformene i sesong 3, vil jeg si.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 10:24   #527
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

For å følge YouTube er det bare å klikke abonner, så kan du velge å få varsler om noe nytt blir lagt ut. Enklere å følge enn hovedsida hvor det ikke er mulig å få varsel når nytt klipp kommer. Avfølger når sesongen er over. Abonnerer på en haug med kanaler allerede.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 10:37   #528
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg syns det er interessant å se hvordan de har flettet inn fansen tanker og kommentarer. Blant annet likheten mellom et tegnet fanbilde av guttegjengen og hvordan de står og er kledd i første klippet. Jeg bet meg også merke i Nooras kommentar om at det alltid kom til å være henne og William - et lite pek til #Noorhelm4ever?

Jeg tenker ellers at det er riktig å avslutte med en Sana-sesong. Selv om det hadde vært fint å følge Vilde. Temaet som skal opp nå, nemlig den kulturkonflikten som Sana nok opplever, er utrolig vanskelig og betent. Og jeg er veldig spent på hvordan Andem klarer å håndtere det. Jeg syns foreløpig at det ser lovende ut, ikke minst mtp hvordan komipisene til broren håndterte måten han snakket til Sana på da hun tapte veddemålet. Vi trenger virkelig at disse unge gutta, med bakgrunn fra Midtøsten, fremstilles på en fin og nyansert måte. Ikke bare som potensielle IS-rekrutter. Og jeg tror at denne sesongen nettopp kan klare det.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 10:42   #529
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ja, det med tegningen er et kult hint til fansen, og Andem selv sier i et intervju at de liker å gjøre sånne ting når de har tid.

De gutta blir bra! Verden trenger et nyansert syn på muslimer, og jeg stoler på at Andem klarer å bryte ned fordommer i sesong 4.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 10:45   #530
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

For å følge YouTube er det bare å klikke abonner, så kan du velge å få varsler om noe nytt blir lagt ut. Enklere å følge enn hovedsida hvor det ikke er mulig å få varsel når nytt klipp kommer. Avfølger når sesongen er over. Abonnerer på en haug med kanaler allerede.

Korhen skal ein klikke abonner da?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 10:48   #531
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Den knappen under innlegget, hos meg står det abonnerer siden jeg har klikka.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_7835.jpg (32,7 KB, 29 visninger)
amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 11:41   #532
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Da må man være logget inn med sin egen gmailkonto, da. Ikke alle er det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 12:19   #533
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Tenkte ikke på at alle ikke er det. Liker best å være logget inn for å se oppdateringer fra kanaler jeg abonnerer på.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 13:12   #534
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Da må man være logget inn med sin egen gmailkonto, da. Ikke alle er det.

Ja, og eg logga meg inn. Set mi ære i å ikkje dette av tekno-lasset enno, sjølv om femti lyser mot meg. Men kjem meldingane på e-post da?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 13:20   #535
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det florerer jo av SKAM-kontoer på Insta
Hvilken en er det ekte til NRK egentlig?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 13:27   #536
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Her ser du en oversikt over de som faktisk er knyttet til serien: http://skam.p3.no/profiler/

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 13:37   #537
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nei, varsel kommer på samme måte som varsel på insta og Face. Lyser på mobilen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 14:41   #538
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Klipp!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 16:58   #539
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

For eit sykt bra klipp! Vilde som neier når ho helser og Chris som berre står der.....

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 18:44   #540
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Chris med skje igjen, og Vilde som da fant vi det mens Sana er lettere panisk. Bygger opp til konflikter.


Ny chat!

amylin er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no