Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-23, 18:50   #101
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.815
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Og G får ikke akkreditering i 2024 heller.

Rar sak.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 19:40   #102
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg tenker det skal mye til at forbundet gjør det slik og da handler det ikke om uenighet rundt diett og trening lizm. Jeg tenker de vet mer enn oss og handler så fornuftig de kan ut ifra det de vet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 20:47   #103
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Sett siste innlegg? Jeg synes dette blir rarere og rarere. Så vidt jeg kan skjønne ble Nordås spurt om å forlate Gjert I, da sønnene brøt med han og Nordås takket nei. Etter det vil de heller ikke snakke med Nordås? Og nekter han å sitte med samme bord som dem?

Her er det nok mye som har skjedd som vi ikke kjenner til. For min del ser ikke dette rart ut i det hele tatt, og jeg syns Nordås fremstår som en provokativ fjott.

At Gjert ikke får akkreditering ved neste mesterskap heller, betyr jo at dette er en konflikt som vil påvirke sønnene hans. Jeg stoler på at forbundet vet hva de driver med.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 23:06   #104
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg tenker det skal mye til at forbundet gjør det slik og da handler det ikke om uenighet rundt diett og trening lizm. Jeg tenker de vet mer enn oss og handler så fornuftig de kan ut ifra det de vet.

Dette. Jeg kan aldri tenke meg at dette er noe forbundet tar lett på, eller at Jacob er en diva som kan diktere sånne ting.

Tror bare man må akseptere at det er ting vi ikke vet, og at dette heller ikke er ting familien mener vi har noe med. Gjert har jo heller ikke gitt sin side av saken, så antar at det betyr at han heller ikke mener dette er noe verden trenger å vite om.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 23:31   #105
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.522
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Tror bare man må akseptere at det er ting vi ikke vet, og at dette heller ikke er ting familien mener vi har noe med. Gjert har jo heller ikke gitt sin side av saken, så antar at det betyr at han heller ikke mener dette er noe verden trenger å vite om.

Dette er også min konklusjon, og jeg har bestemt meg for ikke å mene eller tro noe som helst.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-23, 09:41   #106
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Dette er også min konklusjon, og jeg har bestemt meg for ikke å mene eller tro noe som helst.

Min også. Jeg velger å ikke forholde meg til det, det tror jeg er best for alle parter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-23, 09:51   #107
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Tror bare man må akseptere at det er ting vi ikke vet, og at dette heller ikke er ting familien mener vi har noe med.

Ja, det vil jo alltid være ting man ikke vet Jeg tror jo også saken hadde blitt "liggende" hvis den ikke hadde "lekket" inn i andre ting (som Nordås sin opplevelse av konkuransesituasjonen).

Jeg tror heller ikke saken "blir liggende" - jeg tror det kommer til å komme mer. Tror heller ikke det betyr noe hva jeg personlig mener/ikke mener (jeg mener veldig lite om saken i seg selv, men jeg mener bestemt at den ikke kommer til å avsluttes som mediasak, til det er det alt for mange "drivere")

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-23, 15:02   #108
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Noen skriver sikkert en bok snart.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-23, 10:26   #109
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.903
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Gjert forteller om saken i ekteparet Rajas podcast. Artikkel om dette i VG.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-23, 11:44   #110
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.511
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Svakt av forbundet og la seg styre av en privat konflikt. Ingen er dømt og da forventer jeg at forbundet gir alle utøverne like vilkår, så får utøverne ta eventuelle konsekvenser om de ikke aksepterer eller klarer leve med vilkårene. Men forbundet bør være nøytralt.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 17:43   #111
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.915
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Og der kom uttalesen fra brødrene som vel forklarer hvorfor det er blitt som det er: https://www.vg.no/sport/friidrett/i/...-vaar-historie

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 17:48   #112
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Ja, leste det. Det var ikke overraskende. Skjønner godt at de til slutt så seg nødt til å forklare. Så mange som hyller og støtter Gjert og gjør han til offer må ha vært vanskelig.

__________________
2005 og 2010
Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 18:20   #113
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja, leste det. Det var ikke overraskende. Skjønner godt at de til slutt så seg nødt til å forklare. Så mange som hyller og støtter Gjert og gjør han til offer må ha vært vanskelig.

Nettop, må ha vært forferdelig vanskelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 18:27   #114
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg er ikke overrasket. Dessverre.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 18:37   #115
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er ikke overrasket. Dessverre.

Samme her.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 18:46   #116
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Men, herregud. Trodde noen virkelig at forbundet bare hadde jattet i vei med de tre brødrene, om ikke det var i denne alvorlighetsgraden? At det må gå så langt at man må dele noe vondt og privat, fordi folk alltid tar for gitt at foreldre er anstendige mennesker…

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 18:48   #117
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.903
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Så trist.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 18:58   #118
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men, herregud. Trodde noen virkelig at forbundet bare hadde jattet i vei med de tre brødrene, om ikke det var i denne alvorlighetsgraden? At det må gå så langt at man må dele noe vondt og privat, fordi folk alltid tar for gitt at foreldre er anstendige mennesker…

Noen trodde jo tydeligvis det. Og vært utrolig vemmelige i avisene. Jeg forstår de følge for å gi sin historie.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 19:16   #119
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.815
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

NRK sin spesialist på sport eller hva han er var usedvanlig tydelig og langt på vei bekreftet at de har oversikt over ryktene.

At G ikke definerer vold slik resten av samfunnet gjør, overrasker ikke mye.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 21:21   #120
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men, herregud. Trodde noen virkelig at forbundet bare hadde jattet i vei med de tre brødrene, om ikke det var i denne alvorlighetsgraden? At det må gå så langt at man må dele noe vondt og privat, fordi folk alltid tar for gitt at foreldre er anstendige mennesker…

Dult!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no