Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kjøpe Mac?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-11, 00:04   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe Mac?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

I hjørnet der får man en svakhet i konstruksjonen. Det blir belastning her når skjermen tas opp og igjen - det er det svake punktet i denne konstruksjonen.

Man finner en haug bilder om man søker litt på nettet med sprekker på høyre og/eller venstre side av skjermfeste på denne måten. Har vært slik lenge. Apple vil naturligvis ikke kommentere saken....

Jeg vet at det skjer fortsatt, men jeg tror det skjedde omtrent alle de gamle modellene (den Salt viser bilde av). Problemet er nok ganske redusert i forhold til hva det var, det er jeg ganske sikker på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 00:07   #42
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe Mac?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Sånn ser min ut på begge sider (bilde lånt fra Google):



Den har heller aldri falt i gulvet, men det er akkurat der det er "støtfangere" på skjermen, så det blir ekstra utsatt når man lukker skjermen.

Hvorfor klager du ikke?

Jeg tror dette skjedde nesten alle maskinene av denne typen. Det er derfor de nå kommer med Unibody. Jeg jobber jo der du gikk på skole nå, og ser maaaange slike hver dag. De som er av den eldre typen som din, er nesten alle sprukket. Av de nye har jeg faktisk ikke sett noen selv, ennå. Det betyr ikke at jeg ikke tror det skjer, men jeg tror ikke det skjer alle. Jeg har ingen problemer med å anbefale den (med unibody) i alle fall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 07:35   #43
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe Mac?

Jeg har klaget. Men den er såpass gammel at garantien har gått ut, og at de skulle ha macen min i 1 mnd (! ) for å bytte lokket over tastaturet. Så da lar jeg det bare være sånn. Det plager meg ikke til vanlig.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 07:53   #44
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe Mac?

Jeg har Macbook som er 5 år gammel og den har holdt koken helt til nå (men har økt hardisken og byttet batteri og lader). Nå vil den ikke lade og når den slumper til å gjøre det blir batteriet så varmt at man sikkert kunne stekt egg på den. Jeg har samme flikene rundt som har blitt skrellet av. Min har gått i gulvet noen ganger da.

Jeg skulle gjerne hatt macbook pro om jeg skulle kjøpt ny nå, men i og med at jeg må ut med 15000 for de spesifikasjonene jeg ønsker blir det foreløpig med tanken. Jeg kommer til å kjøpe meg pc i stedet for.

Om hun er en som liker å ta bilder og overfører mye til maskinen kan det være kjekt å ha minnekortleser i maskinen, det har kun macbook pro, ikke air.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no