Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

To måneders ventetid hos fastlegen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 22:03   #21
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Er ikke du student, da? Gå til legen på Blindern i stedet...

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:31   #22
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Sånn er det hos min fastlege også. Nesten alltid to måneders ventetid. Men hun er veldig flink, da. Synes egentlig det er for lenge jeg også. Finnes det noen begrensning for hvor mange de kan være fastleger for?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:56   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Jeg har ingen tro på fastlegeordningen. Stikk i strid mot mine egne prinsipper har jeg (sammen med mann og barn) flyttet over til et privat legesenter. Der får vi så og si alltid time på dagen, og de er ganske presise med tanke på tidsskjema.

Håper du får skaffet deg en lege som har mindre ventetid. Ventetid på to måneder er helt uakseptabelt. Selv om henvendelsen dreier seg om en "bagatell".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:01   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Jeg synes det er altfor lenge. 2-3 uker synes jeg er maks av hva som er akseptabelt.

Legene må konkurranseutsettes for å bli bedre, som alle andre!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:06   #25
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Er ikke du student, da? Gå til legen på Blindern i stedet...

Hehe, bare ca 100 mil å reise det...!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 17:44   #26
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Syntes du det var for langt?
Du bor så klart ikke i Oslo, sorry!

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:16   #27
teia
Pirkete
 
teia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 103
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

To måneder er for lenge!

Når det er sagt, har jeg vært superfornøyd med de tre fastlegene jeg har hatt etter at den ordningen kom - jeg får alltid akuttime på dagen både til gutta og meg, er det ikke akutt tar det aldri mer en et par uker.

Slenger meg på Sitrons oppfordring - god erfaring med utenlandsk lege. Alltid ledige timer da jeg hadde en, tror han var fra Marokko. Så flyttet jeg, dessverre, han var den beste legen jeg har hatt.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:37   #28
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Det synes jeg er altfor lang tid. Ved bestilling av vanlig time er det et par ukers ventetid hos fastlegen min. Haster det får man time før, og er det riktig ille kommer man inn på dagen.

Slik er det hos oss også. Og om fastlegen har lang ventetid, er det ofte mulig å få komme til en annen lege på senteret i stedet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:08   #29
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Det er altfor lenge å vente, uansett hva det er du ønsker å snakke med legen om. Jeg ville ha byttet.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 08:23   #30
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Helt klart; bytt fastlege.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 09:27   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Kan bare slenge meg med de andre som har svart, 2 måneder er altfor lenge.

Ring og forhør deg med andre leger, også ville jeg byttet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:13   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To måneders ventetid hos fastlegen

Det er rundt 1 måned ventetid hos min fastlege også, med mindre det er noe alvorlig. Er det noe som haster, får man enten en hastetime (2 dager frem i tid eller noe), eller man får hos turnuslegen. Jeg synes ikke det er akseptabelt, jeg liker henne bare altfor godt til å bytte. Det er jeg tydeligvis ikke alene om.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no