Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Krakow

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-14, 20:41   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krakow

Vi skal en liten tur til Krakow som et slags julebord med jobben til mannen. Først og fremst blir det nok opplevelsen, god mat og tid alene som står i fokus, men vi skal visst være på et hotell rett ved et stort kjøpesenter, så litt shopping er ikke utenkelig. Det er jo snart jul også, så kanskje vi får gjort unna noen julegaver. Er det noe spesielt det lønner seg å kjøpe der, eller noe man ikke får tak i så lett hjemme?

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 21:34   #2
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Krakow

Hmm.. Lurer på det samme, jeg skal også til Krakow med jobben til mannen😉👍 regner ikke med det er det samme, ser ikke ut til at vi får så mye alene tid, nesten opplegg og felles måltider hele helgen. Men har store forventninger til Krakow. Innbiller meg at der er vakkert😍

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 07:57   #3
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Krakow

Jeg reiser også til Krakow i løpet av november, venter spent på tips! :-)

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 19:26   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krakow

Jeg kjenner noen som har vært i Polen flere ganger. De sier at ekte skinnvarer er veldig billig-sko, belter og jakker.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no