Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Parkett eller laminatgulv?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-18, 20:24   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Parkett eller laminatgulv?

Vi har et parkettgulv i dag. Helt standard eikeparkett. 10 år gammel, og full i hakk og riper.
Jeg kunne tenke meg et laminatgulv. Det er hardere overflate og tåler mer. Men så.. i den eldre garden (noen yngre også) i omkrets rundt oss, så rynker de på nesa jeg sier at jeg vil bytte parketten mot laminatgulv. But why? Er det noe galt med laminatgulv?
Jeg ser at laminatgulv kanskje ikke har like lang garanti som noen av parkettgulvene, men dette gulvet vi har i dag er ikke noe i høyere prisklasse eller kvalitetssjikt.

However, parkettgulvet er 15 mm tykt, og jeg sliter med å finne laminatgulv i samme tykkelse. Hva gjør jeg da når jeg tar bort det gamle gulvet og det nye blir for lavt?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no