Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Å hoppe i sofaen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 11:40   #101
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

LilleR: Det er selvsagt grunnen for oss alle, vi sier det bare ikke høyt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 12:08   #102
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.030
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Det er i utgangspunktet ikke lov, men de gjør det likevel. Turner er kanskje ordet, de hopper ikke så veldig mye. Men det slås kollbøtte og klatres når vi snur ryggen til.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 12:57   #103
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Ingen hopping i sidæn her heller. Har 14 åring.

Det var forresten ikke liv tidligere heller. Aldri vært noe problem eller regel som hat måtte håndheves - forutenom noen kompiser som har vært på beøk.


Har heller ikke vært lov med leker på stuebordet. Jeg er definitivt ikke interiørblogger.

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Spruting i badekaret er absolutt lov, jeg sitter i bikini å bader Minsten.

I bikini?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:23   #104
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

I bikini?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 13:47   #105
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er kjipt med venninnen som brakk nesen, men bruker likevel historien for alt hva den er verdt. Men svaret er gjerne "Men hun hoppet ikke! Hun fløy sånn bakfra, over ryggen på sofaen, og landet med nesa i salongbordet! Det er noe helt annet!!"

"Vær så snill å ikke hoppe i senga."
"Jeg hopper ikke! Det er karatetriks!"

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 15:01   #106
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Jeg lurer også på det med bikinien. Hvorfor??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 15:06   #107
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.023
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Her er sofahopping lov som bare det. Sjansene for skader er såpass små at det ikke bekymrer meg, og skulle sofaen ryke får jeg meg endelig ny. (Når ny sofa kommer i hus utgår også sofahopping.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 15:18   #108
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Det snikhoppes stadig vekk. Vel, det er i det minste snikhopping, så da har de i hvert fall skjønt at de ikke egentlig får lov.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 15:32   #109
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Det er ikke lov til å hverken hoppe eller stå i sofaen. Jeg er veldig opptatt av interiør, men blogger ikke. Det er ikke pga interiørinteressen han ikke får lov til å hoppe.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 15:39   #110
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Når noen spør meg om jeg er opptatt av interiør får jeg nesten lyst til å rope i fistel; hva tar du meg for.. så nei, jeg er langt fra en interørblogger og heldgvis for det



Direkte hopping i sofaen er jeg skeptisk til p.g.a. faren for salongbordkræsjing, men turning, rulling og herjing (særlig med mamma ) er lov. Dessuten er det lov til å leke med gardinene og kjøre med leketraktor på bordet. *sjuske*

Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:21   #111
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

Æh... Her er det lov å hoppe i / opp i / ned fra sofaen. Turning og balansering på armlen og sofarygg likeså.

For å utlevere totalt: det er lov å hoppe i mammas stoore kontinentalseng også.

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:25   #112
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Å hoppe i sofaen

I tilfelle tvil: ingen interiørblogg fra det trinitiske hjem. Det ville i såfall gått under kategorien lekestue.

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no