Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-13, 14:13   #41
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg ønsket redusert før men ikke nå. Det har vært tungt med småbarn i to barnahager med mere. Redusert stilling er bare redusert lønn og samme arbeidsoppgaver der jeg jobber, og er derfor brukt i svært liten grad. Jeg har flexitid og hjemmekontor, men også litt reising.

Jeg velger permisjon uten lønn for å få syv uker ferie. Synes det får holde, selv om jeg kunne tenkt meg fritid til ferier uten barn og litt mer tid til trening i hverdagen. Det ville vært luksus. Vi deler på oppgavene og reiser mindre enn 30 min hver vei. Litt mer med levering av barn, for da må vi gå ca 1,5 km mellom hjem, barnehage og holdeplass.

Vi er godt etablerte, kanskje litt eldre, og har råd til mindre inntekt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:16   #42
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Mannen tjener såpass godt at vi kunne ha levd helt fint på hans lønn alene. Men jeg vil jo ikke at han skal forsørge meg, ei heller har jeg ønske om å "gå hjemme".
Jeg jobber 80%. Jeg er veldig glad i jobben min og gleder meg til å gå på jobb, men jeg er like glad for å kunne hente barna klokken 14.30 og spise middag når mannen kommer hjem klokken 16, fremfor å hente barna klokken 16 og spise middag tidligst klokken 17.

Jeg har en del helgevakter også, og avspaserer dermed ukedager innimellom. Det er også godt.
Det hadde ikke vært noe problem for meg jobbe 100%. Men så lenge jeg ikke det, lar jeg være. Jeg kommer sikkert til å jobbe 100% når barna blir eldre, men akkurat nå synes jeg dette er den beste løsningen for oss.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:17   #43
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har alltid jobbet fullt og det er viktig for meg å gjøre det. Evt. at både mannen og jeg skulle gått ned litt i stilling hvis det var nødvendig.
Jeg er en slurvslomse når det gjelder husarbeid, det hjelper godt på stresset, selv om ikke akkurat huset ser strøkent ut til en hver tid. Eller noen gang.

Hva er det du stresser mest med, Cumulus?

Har dere vurdert å kjøpe hjelp til ting som husvask evt. bruke Rett Hjem eller liknende for å gjøre matlagingen enklere? Det vil jo frigjøre mer tid til samvære med familien uten at det går ut over inntekten i samme grad som redusert stilling vil gjøre.

Jeg synes ikke det mest plagsomme er stresset. Det som plager meg mest er tanken på at barna skal være 9 1/2 time i barnehagen. Jeg føler at det blir feil for meg å ha dem vekke så mye. Jeg vil være sammen med dem og dele hverdagen deres. Derfor hentes de halv tre og de leveres kl.9. Jeg jobber redusert, men det er fordi jeg er syk nå. Hadde jeg vært frisk ville jeg hatt barna hjemme mer da også, og jobbet 50%. Jeg vil ikke kjøpe tjenester, jeg vil ha tid.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:17   #44
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg har en veldig uavhengig jobb som jeg brenner for, og det er langt på vei jeg selv som definerer hvor mye jobb det skal bli, så spørsmålet treffer ikke så veldig bra. Men det er uaktuelt for meg å ikke jobbe fullt – når det er sagt, har jeg justert ned jobbingen min en del, men det er mer fra 200 % til 150 %, og fordi jeg så at det ble for utmattende i lengden.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:19   #45
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har en veldig uavhengig jobb som jeg brenner for, og det er langt på vei jeg selv som definerer hvor mye jobb det skal bli, så spørsmålet treffer ikke så veldig bra. Men det er uaktuelt for meg å ikke jobbe fullt – når det er sagt, har jeg justert ned jobbingen min en del, men det er mer fra 200 % til 150 %, og fordi jeg så at det ble for utmattende i lengden.

Hva slags arbeidstider hadde du da du jobbet 200% ?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:21   #46
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg er uavhengig forsker – jeg jobbet hele tida. Kvelder, helger, ferier. For de mest ekstreme periodene tror jeg ikke 200 % er noen overdrivelse.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:21   #47
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Nei! For det første er det ikke aktuelt å jobbe mindre med min jobb, og for det andre synes jeg det er et tilbakesteg i forhold til likestillingen at kvinner skal jobbe deltid.
Når storesøster var 1-2 år var min mann hjemme med henne grunnet manglet på barnehageplass. Det omvendte hadde ikke vært aktuelt, og da hadde jo jeg vært hjemme med henne i permisjonen min.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:24   #48
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Både mannen min og jeg har hele tiden etter at vi fikk barn jobbet fulltid pluss litt til, og jeg klarer ikke å se for meg at noen av oss skulle ønske å redusere arbeidstiden. Jeg har flere ganger snakket om å gjøre det, for det er ikke økonomien som stopper oss, men jeg har hele tiden innsett at jeg liker å jobbe litt for godt til å jobbe redusert.

Hvordan vi har ordnet oss? Vi har hele tiden vært konsekvente på å dele 50/50 på henting og levering. Den som leverer om morgenen jobber fra 0830 - 1630 (eller senere) og den som henter har jobbet fra 0700 (eller tidligere, mannen min er ekstrem a-menneske og kan finne på å være på jobb allerede 0530) - 1500/1530. Barna har da vært i barnehage/SFO fra ca 0800-1600 eller kortere.

I tillegg har vi jobbet 1 lang dag i uken og ellers tatt ting etter at ungene er i seng. Vi har i flere år nå hatt vaskehjelp tre timer annenhver uke.

Vi har heller ikke særlig avlastning i hverdagen, for det meste av familie bor ganske langt unna.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:25   #49
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Mannen min ligger vel på mellom 50 og 60 timer hver uke, tror jeg. Jeg har vel rundt regnet 45 timer hver uke, med litt fleksibilitet i forhold til å ta det litt roligere i uker som jeg ikke har så mye å gjøre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:36   #50
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg skulle gjort mye for å jobbe mer! I dag har jeg 15% fast helgestilling som sykepleier og sper på med ekstravakter på tre steder.
Som helsesøster er det temmelig håpløst å få fast jobb her vi bor.
Noen år jobbet jeg 80%, det passet både meg og familien utmerket. Full stilling er ikke noe mål for meg så lenge jeg har småbarn og reisemann. Mannen min jobber langt over 100%.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:36   #51
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg synes ikke det mest plagsomme er stresset. Det som plager meg mest er tanken på at barna skal være 9 1/2 time i barnehagen. Jeg føler at det blir feil for meg å ha dem vekke så mye. Jeg vil være sammen med dem og dele hverdagen deres. Derfor hentes de halv tre og de leveres kl.9. Jeg jobber redusert, men det er fordi jeg er syk nå. Hadde jeg vært frisk ville jeg hatt barna hjemme mer da også, og jobbet 50%. Jeg vil ikke kjøpe tjenester, jeg vil ha tid.

Jeg har aldri hatt noen av mine i barnehage i 9,5 timer, selv om jeg har jobbet fullt. Da eldste var liten, begynte jeg tidlig på jobb, men pappaen hennes begynte ikke før 10.00 - så da leverte han litt over 0900, også hentet jeg mellom15.30 og 15.45.

Med yngste har både pappaen og jeg hatt fleksitid, så vi har alltid sørget for at en har begynt på jobb tidlig og hentet senest 16.00 - vanligvis før, mens den andre har levert mellom 08.30 og 09.00 og heller jobbet litt lenger.

Hvorfor vil du ikke kjøpe tjenester? Det frigjør jo tid til barna?

Jeg tror forøvrig ikke at det er skadelig for barn å være borte fra foreldrene så lenge de har en bra barnehage og bra forhold hjemme. Kan du og mannen dele på reduksjon av jobbingen?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:37   #52
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg har vært altfor glad i å jobbe tidligere, til å ønske redusert arbeid. Nå når jeg har fått en svært fleksibel jobb, er behovet enda mindre, siden jeg i mer eller mindre grad styrer min egen arbeidshverdag.

Når det gjelder henting/levering, så bli minstemann levert ca. 7.15, og hentet ca. 15.30.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:39   #53
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg vil ha full lønn, så da må jeg jobbe full stilling. Men jeg hadde helt klart trivdes bedre med å jobbe mindre. Jeg liker best fritid.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:39   #54
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Akkurat nå jobber ikke jeg, men studerer, mannen har en vanlig 100% stilling, med fleksitid.
De to eldste er jo på skolen, eldste går hjem (ingen sfo) og mellomste har sfo 4 av 5 dager. Hentes senest kl 15, av og til kl 16 (maks en dag i uka). Minsten leveres i bhg 8.30 og hentes 14.30-15.00, en dag i uka kl 16.

Når jeg jobber har jeg vanlig 7,5 timers dag, så de er maks 8 timer på sfo og bhg, siden jeg jobber i bhg med vakter så deler vi på det. Begynner jeg tidlig (ca 7 eller før) så leverer mannen ca 7.30 og jen henter 14.30 ca.
Vi gjør det vi kan for å gi de korte dager.

Ang arbeidstid: for å minske stress så begrenser vi aktiviteter og ukeshandler. Vasker huset i felles dugnad en gang i uka.
år jeg begyner å jobbe neste år så er tanken at jeg skal jobbe 80% eller 100%, det kommer litt ann på min helse og økonomi.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:40   #55
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Nei. Jeg har jo muligheten. Jeg kunne sluttet å jobbe om jeg ville, litt ned i levestandard hadde det nok blitt, men absolutt overkommelig. Steinaldermannen min drømmer i tillegg om hjemmeværende kone, stakkars.

Men jeg vil ikke. Jeg liker jobben min, jeg flekser på alle kanter og ting går helt greit rundt selvom mannen ukependler. Jeg jobber endel på kveldstid etter at ungene har lagt seg. Vasking sliter jeg litt med å prioritere, det innrømmer jeg, men jeg tviler på at jeg hadde prioritert det høyere hvis jeg ikke jobbet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:42   #56
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Ja, også er jeg veldig for kjøp av tjenester. Vi har planer om vaskehjelp, jeg må bare få ryddet opp først. :rabla:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:44   #57
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg vil ha full lønn, så da må jeg jobbe full stilling. Men jeg hadde helt klart trivdes bedre med å jobbe mindre. Jeg liker best fritid.

Helt enig.

Jeg kan jobbe hjemmefra og kan flekse veldig fritt. Det hjelper på da.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:48   #58
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg ville valgt å jobbe mindre om det ikke gikk ut over lønn.

Drømmejobben er fra 9-15, og med fri på fredager.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:49   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg liker også best fritid, selv om jeg liker jobben min. Hvis jeg kunne jobbet mindre med samme lønn, uten at det ble mer stressende på jobb den tiden jeg var der - og UTEN at det medførte mer ansvar for hus og heim, så ja. Hvis ikke, nei.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 14:53   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg liker også best fritid, selv om jeg liker jobben min. Hvis jeg kunne jobbet mindre med samme lønn, uten at det ble mer stressende på jobb den tiden jeg var der - og UTEN at det medførte mer ansvar for hus og heim, så ja. Hvis ikke, nei.

Her er jeg også.


Dersom jeg vant flerfoldige millioner i lotto, ville jeg og mannen tatt permisjon fra jobbene våre, tatt videreutdanning og reist masse sammen med ungene. Mannen skulle ta utdanning for å kunne forvalte millionene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no