Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Brillelands 3 for 1

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-13, 22:10   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Brillelands 3 for 1

Noen som har benyttet seg av et slikt tilbud hos Brilleland?

Jeg lurer på om det er noen jeg misforstår nemlig. Jeg var innom i dag for å se på solbriller da jeg må ha et par med korrigering for skjeve hornhinner. Jeg kunne sikkert valgt en billigere innfatning, men ift passform jeg ble sånn noenlunde fornøyd med et par pilotbriller fra Ray Ban. Prisen vil med en liten oppgradering av glassene komme på ca 2500,-. Det er vel noe tillegg for brilletilpasning så kanskje rundt 3000,- totalt. Det synes jeg er mye penger for solbriller som jeg vil bruke kun i korte perioder få måneder i året. Nå er det selvsagt en investering i briller jeg forhåpentligvis kommer til å ha noen år fremover.

Så ser jeg at de har dette 3 for 1 tilbudet hvor man får med en solbrille med styrke om man kjøper en vanlig brille. Betyr det da at jeg da like så godt kan kjøpe nye hverdagsbriller (det har jeg også lyst på, nemlig) og få med solbrillene gratis? Mener de at man får med solbriller til samme pris som brillene man kjøper, eller har de et spesielt utvalg med en makspris? På siden står det kun frapris, ingen øvre pris. Hun som hjalp meg sa ingenting om dette, men jeg spurte jo heller ikke om hverdagsbriller.

Er det bare jeg som ikke får med meg alt som sies i dette tilbudet? Det kan fort hende, nemlig. Det er vel kanskje bare innfatninga man får gratis, mens en eventuell oppgradering av glass på solbrillen kommer i tillegg?

http://brilleland.no/Templates/Publi...le.aspx?id=712


Sist redigert av Luvi : 15-05-13 kl 22:17.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 22:16   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brillelands 3 for 1

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Noen som har benyttet seg av et slikt tilbud hos Brilleland?

Jeg lurer på om det er noen jeg misforstår nemlig. Jeg var innom i dag for å se på solbriller da jeg må ha et par med korrigering for skjeve hornhinner. Jeg kunne sikkert valgt en billigere innfatning, men ift passform jeg ble sånn noenlunde fornøyd med et par pilotbriller fra Ray Ban. Prisen vil med en liten oppgradering av glassene komme på ca 2500,-. Det er vel noe tillegg for brilletilpasning så kanskje rundt 3000,- totalt. Det synes jeg er mye penger for solbriller som jeg vil bruke kun i korte perioder få måneder i året. Nå er det selvsagt en investering i briller jeg forhåpentligvis kommer til å ha noen år fremover.

Så ser jeg at de har dette 3 for 1 tilbudet hvor man får med en solbrille med styrke om man kjøper en vanlig brille. Betyr det da at jeg da like så godt kan kjøpe nye hverdagsbriller (det har jeg også lyst på, nemlig) og få med solbrillene gratis? Mener de at man får med solbriller til samme pris som brillene man kjøper, eller har de et spesielt utvalg med en makspris? På siden står det kun frapris, ingen øvre pris. Hun som hjalp meg sa ingenting om dette, men jeg spurte jo heller ikke om hverdagsbriller.

Er det bare jeg som ikke får med meg alt som sies i dette tilbudet? Det kan fort hende, nemlig.

http://brilleland.no/Templates/Publi...le.aspx?id=712

Jeg har benyttet meg av dette tilbudet. Man kan ikke velge fritt fra utvalget, man må velge fra et gitt utvalg. Jeg husker ikke helt hvordan det var, men jeg fikk iallefall både hverdagsbriller og solbriller for 1300 kroner. I tillegg fikk jeg et gavekort på 7-800 kroner, men det kunne kun brukes til å kjøpe briller og måtte brukes innen 3 uker, så det ble ikke benyttet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 22:21   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brillelands 3 for 1

Jeg vet ikke hva man kan velge fra og sånn, men de gratis solbrillene vi fikk til datteren vår for noen uker siden er med sånne glass-glass, ikke sånne lette spesialglass. Vi kunne få det mot et tillegg i prisen, men valgte å la det være.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 22:23   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brillelands 3 for 1

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg vet ikke hva man kan velge fra og sånn, men de gratis solbrillene vi fikk til datteren vår for noen uker siden er med sånne glass-glass, ikke sånne lette spesialglass. Vi kunne få det mot et tillegg i prisen, men valgte å la det være.

Mine glass er helt vanlige glass.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 22:26   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brillelands 3 for 1

Fra nettsiden det linkes til lenger opp her står det samme.
"evt. oppgradering av glass kommer i tillegg"

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 22:27   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brillelands 3 for 1

Jeg har ikke prøvd brilleland sitt tilbud, men specsaver har jo sånn to for en. Det blei dyrt gitt. Vi skulle ha to par briller til mini (ikke solbriller) og etter at vi hadde lagt på lette ripebestandige glass kom herligheten på 2400 eller noe.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no