Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Sim-kort med bank-id

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-13, 21:49   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sim-kort med bank-id

No kan endeleg One Call sine kundar også få bank-id på mobilen. Men så må eg byte sim-kort. Eg har fått det nye, men lurer på om det ligg noko av interesse der, eller om det er berre å byte og så funker alt som før. Kan eg miste noko når eg byter? Eg er litt novise på dette. Eg har iPhone 5.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 21:51   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sim-kort med bank-id

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

No kan endeleg One Call sine kundar også få bank-id på mobilen. Men så må eg byte sim-kort. Eg har fått det nye, men lurer på om det ligg noko av interesse der, eller om det er berre å byte og så funker alt som før. Kan eg miste noko når eg byter? Eg er litt novise på dette. Eg har iPhone 5.

Det er ikke vanlig å lagre kontakter på simkort lenger, så jeg vil tro at du ikke mister noe som helst. Jeg byttet nylig både iphone og simkort uten å miste kontaktene mine, for jeg hadde alle på icloud.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:16   #3
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Sim-kort med bank-id

Jeg har akkurat byttet, det eneste jeg måtte gjøre var å konfigurere telefonen for MMS på nytt. Alle kontakter og alt annet er i god behold.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 08:07   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sim-kort med bank-id

Takk for svar!! Den MMS-konfigureringa har jeg gjort noen ganger, så det går bra

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no