Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Restaurant i Oslo. Igjen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-14, 10:13   #1
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Restaurant i Oslo. Igjen

Vi har mange trådar, men eg må ha litt oppdatert informasjon. Eg har invitert sjefen min til å feire bursdagen sin då vi likevel er på ei konferanse i Oslo. Ho er allergisk mot skalldyr og tåle ikkje mykje salt mat. Pris er forsåvidt ubetydelig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:16   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Jeg skal teste ut Smalhans i dag etter gjentatte anbefalinger fra flere. Jeg kan rapportere tilbake i morgen.

Ellers slår jeg alltid et slag for Eik 2. etage. De spør alltid om allergier, så de kan sikkert tilpasse skalldyrsallergien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:23   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Ja, flott om du kan rapportere frå Smalhans! Eg har ikkje vore der enda, så det er fint med nye opplevelsar. Min favoritt er den andre Eik. Eik 2.etasje syns eg ikkje var like bra, men den KAN jo ha endra seg på et par år.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:27   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Smalhans var helt fantastisk.

Jeg vil gå dit igjen i hvert fall.

Det eneste er at det er litt bråkete, så om man skal ha veldig dype samtaler er det kanskje ikke helt riktig sted.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:27   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ja, flott om du kan rapportere frå Smalhans! Eg har ikkje vore der enda, så det er fint med nye opplevelsar. Min favoritt er den andre Eik. Eik 2.etasje syns eg ikkje var like bra, men den KAN jo ha endra seg på et par år.


Vi synes det er helt motsatt. Det er bra på "bare" Eik også, men hakket bedre på Eik 2. etage. Det kan hende at vi lures litt siden mannen min kjenner hovmesteren på sistnevnte, og at vi derfor får hakket bedre både service. Maten er vel den samme til alle.

Ellers hører jeg mye bra om Hanami på Tjuvholmen, men vi har aldri fått rotet oss til å spise der.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:31   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Ja, det var servicen som var ræva. Maten var god. Men då eg for FJERDE gang måtte be om at dei fylte vannglassa våre blei eg berre sur. Sånt funke ikkje når en er ute og spise dyrt og deilig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:37   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Hanami er fantastisk, men kanskje ikke for en skalldyrallergiker. Eller, man får jo mye godt som ikke er skalldyr også, men det er jo hovedfokus på fisk og skalldyr der.

Hva med Oro? Eller Ekebergrestauranten, Statholdergården. Ylayali! Vi har mange fantastiske restauranter i Oslo!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:38   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Vi hadde en meget positiv opplevelse hos Brasserie Blance rett før jul.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:44   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Vi hadde en meget positiv opplevelse hos Brasserie Blance rett før jul.

Ja, den er fin, føler man er i Frankrike der.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:45   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Ser at Maeemo har ledig bord! Men etter NOMA så føle eg som sagt at dette er litt Keiserens nye klær.

Digge denne Wumo-stripa!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:47   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ser at Maeemo har ledig bord! Men etter NOMA så føle eg som sagt at dette er litt Keiserens nye klær.

Digge denne Wumo-stripa!



Med to Michelin-stjerner kan det vel ikke helt være keiserens nye klær, vel? De er vel ikke så lettlurte disse franske stjerneutdelerne?

Hvis jobben betaler hadde jeg helt klart valgt Maeemo.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:51   #12
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Vi må nok betale det sjølv ja....

Eg følte då eg var på NOMA at det var hakket for sært. Det er kult, det er stilige smakar, men det var så.... far out! Litt sånn: kor lenge kan vi grille denne gulrota, dyppe den i kull og servere den? Denne suppa servere vi i uthulla potet, det blir sikkert stilig! Kan vi ta ei heil nype, bake den i timesvis og få den til å smake blomster? Jada!! Skal vi prøve å servere en dessert med plommeis og potetmos og sjå om det er stilig? Det var kult, nytt og stilig men samtidig ikkje verdt 7000,- som vi betalte for oss to.

Det beste utenom den lille biten av kjøtt vi fikk var den eine snacken vi fikk etter maten: digert flak bacon"gull" dyppa i sjokolade.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 11:01   #13
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen.

Hm, skjønner, det blir veldig spesielt ja.

Men Ylayali da, den har fått ekstremt gode kritikker i det siste.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 11:12   #14
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Smalhans. Helt fantastisk!

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 21:27   #15
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Av steder jeg ikke har vært, men har veldig lyst på:
Statholdergården. I krokjelleren (eller hva det heter) får man for øvrig ti retter til 650.
Fauna
Ylajali (dvs jeg har vært der, men før tyverettersbonanzaen deres ble innført)

Steder jeg har vært og kan anbefale (og som ikke er nevnt over):
Festningen (fin beliggenhet, god mat, god vin, hyggelig service)
Baltazar

Favorittstedet:
Palace Grill (men det er ganske lenge siden jeg har vært der, så med forbehold)

Jeg har ikke vært på Smalhans, men det er også et sted jeg ønsker meg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 21:30   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Jeg synes Ylajali er i den kategorien som Tussa beskriver Noma. Sært på sært, og alt i bare en kvart munnfull, slik at du får 20 ulike, sære smaker å håndtere.

Kunne Sawan vært noe? Eller Plah? Fæncy thai, begge deler. En av mine favorittrestauranter er Nodee, ved siden av Frognerparken. Nå spiser jeg ofte sushien der da, som kanskje ikke er så interessant for en som ikke spiser skalldyr. Men de har fx crispy duck. Og black cod. Mange gode småretter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 21:40   #17
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Jeg tilstår at jeg tenker på Ylajali på samme måte som Pepper Lemon, selv om jeg ikke har vært der. Litt jobb, på en måte.

Sawan har jeg også lyst på.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 22:27   #18
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Hvis dere velger Smalhans vil jeg anbefale å sjekke den aktuelle dagsmenyen. Jeg syns kanskje de trakk husmannskostkonseptet litt for lang den gangen jeg var der. Grønnsakssuppe kokt på knoke, men uten kjøtt ble litt for kjedelig å spise ute ... Men for all del, andre ganger kan man sikkert være heldigere.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 09:00   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Rapport fra gårsdagens besøk på Smalhans:

Vi blir tatt litt bryskt imot, men det skyldes trolig at vi kommer når det er veldig travelt og i tillegg for tidlig i forhold til reservasjonen vår. Men vi fikk sitte i baren og vente. Hovmester foreslår en utrolig spennende øl, som nesten smaker champagne. Bordet er lite og vi sitter trangt. Menyen ser spennende ut, men vi velger å gå for en smalhansmeny (det finnes også en forlenget versjon som heter Krøsus). Maten er enkel, men svært, svært god. Vi fikk tartar til forrett, nydelig skrei (som ble servert kald til mannens overraskelse) som fiskerett, svært god kalv med speltrisotto til hovedrett og en snickerskake med bananis til dessert. Svært smakfullt og rikelige med mat. Dog ingen ekstreme nyskapninger.

De har ingen vinmeny som passer til maten, og jeg synes servitøren vår var noe haltende når vi spurte om anbefalinger. Ølet vi fikk i baren ble sagt å passe til tartaren og det gjorde det. Vi fikk en ålreit Sanscerre til fisken og en barbera til kalven. Ved desserten tok mannen min kontakt med hovmesteren igjen, og vi fikk anbefalt en øl; som passet perfekt.

Vi betalte kr 1500 for hele måltidet inkludert drikke og tips. Det synes jeg definitivt at det var verdt. Vi hadde ønsket oss mer kunnskap både rundt hva som ble servert og drikke til, men det hele ble bra.

Så flyttet vi oss over i baren igjen. Mannen min er svært interessert i øl; kvalitet fremfor kvantitet. Vi smakte masse spennende og forskjellige øl, og personalet var vennligheten selv. Så det ble en veldig ålreit totalopplevelse selv om jeg synes starten var litt enkel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 09:49   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Takk for tilbakemelding, Tjorven!

Eg har foreløbig bestilt bord der.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no