Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Restaurant i Oslo. Igjen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-14, 09:49   #21
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Plah har vi vore på. Eg ser min sport i at når eg tar med meg kolleger til storbyen skal eg finne ny restaurant kvar gong.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:10   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

I staden for å lage ny tråd. Det er snart Oslo-helg igjen og som alltid er eg matsjef. Fredag har vi fått bord på Kontrast men lørdagen er tom. I og med vi kjøre full pakke fredag tenkte vi noko enklare variant på fredag. Eg har allerede sjekka Dinner som jo er safe men der er fullt.

Nokon som kan anbefale ut i frå kriteriet "annaleis enn fixa meny med vinpakke"? Vi er fire stykker og spise i prinsippet alt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:14   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Noodee?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:15   #24
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Hva med Nodee? Samme som Dinner men på Majorstua.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:19   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Pjoltergeist. Tekehtopa.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:38   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Nodee var en kjempeidè! Søstera mi elske Dinner men har aldri vore der. Takk for tips, skal sjekke for bord

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:50   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Jeg slår et slag for Olympen. Det blir i hvert fall en kontrast til Kontrast.


Og så er jeg VELDIG interessert i en tilbakemelding på hvordan det er på Kontrast. Vi vil gjerne dit, men jeg orker ikke hvis det er for alternativt. Og jeg tror at du og jeg er helt på bølgelengde der, Tussa. Vi bare digger vinkelneren på Kontrast, men jeg må jo like maten også for at det skal være verdt det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:58   #28
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Bord på Nodee i boks. Takk igjen

Skal absolutt gi tilbakemelding om Kontrast. Det er vel ikkje heilt i Maeemoo-sjiktet hverken i særhet eller pris er det det da? No blei eg nemlig litt nervøs, trur kanskje ikkje det andre paret er like glad i bruke pengar på mat som meg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:02   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Nei, prisen er ikke i nærheten av Maaemo, altså. Jeg er bare ikke spesielt glad i dill og granbar. Sånn sett er nok ikke "det nye, skandinaviske kjøkken" egentlig helt greia for meg. Men jeg vil jo gjerne dit hvis maten er god.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:36   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Jeg glemte jo å anmelde Kontrast! Vi var veldig fornøyd; fantastiske smaker. Litt traust presentasjon, kanskje, og ikke spesielt fænsi lokale, men virkelig deilig. Et bittelite knepp bak Fauna, men ikke mye.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:37   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Langt fra Maaemo i pris, ja. 750,- for menyen, også vin utenom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:45   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Nodee gir elendig service om det befinner seg en kjendis i restauranten (selv en F-kjendis), da står alle servitørene rundt det ene bordet. Vi ventet i 2 timer på hovedretten og fikk ingen beklagelse selv etter gjentatte purringer. Vi var et selskap på 17 personer - ingen fikk maten samtidig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 15:42   #33
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo. Igjen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg glemte jo å anmelde Kontrast! Vi var veldig fornøyd; fantastiske smaker. Litt traust presentasjon, kanskje, og ikke spesielt fænsi lokale, men virkelig deilig. Et bittelite knepp bak Fauna, men ikke mye.

Det var kjekt å lese! Eg stole så magefølelse 100% på alt som blir skreve her inne av anmeldelsar!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nei, prisen er ikke i nærheten av Maaemo, altså. Jeg er bare ikke spesielt glad i dill og granbar. Sånn sett er nok ikke "det nye, skandinaviske kjøkken" egentlig helt greia for meg. Men jeg vil jo gjerne dit hvis maten er god.

Dill og granbar er ikkje mi greie heller. Like lite som 1000euro-middagen i Roma var mi greie. Nesten litt glad for at Candy skrive ordet "traust"

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Nodee gir elendig service om det befinner seg en kjendis i restauranten (selv en F-kjendis), da står alle servitørene rundt det ene bordet. Vi ventet i 2 timer på hovedretten og fikk ingen beklagelse selv etter gjentatte purringer. Vi var et selskap på 17 personer - ingen fikk maten samtidig.

Da får vi håpe vi slepp Farmen-Frank i rommet.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no