Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sivilforsvarets varsling

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-15, 17:09   #41
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Her (Kongsvinger) var det svært så høyt og tydelig. Vi bor rett ved en sånn sirene, og hører det mer enn godt nok. Hva slags varsling det var, kjenner jeg ikke til, bare at den varslet 3 ganger og så var det slutt. Jeg var klar over det da, så jeg ble ikke redd for krig eller noe sånt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 17:23   #42
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Hørte ikke noe her (på jobb) i år.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 17:25   #43
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Hørte den i Bergen sentrum. Men enten går mobilklokken min litt for fort eller så var de forsinket i gang.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 17:28   #44
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Jeg hørte den godt i dag. Må ha stått en varsler ganske nær der jeg var. Vet det står en like ved jobben for jeg hoppet himmelhøyt første året jeg jobbet der når de varslet i juni. Var ikke forberedt i det hele tatt.
Eldste kunne også bekrefte at han hørte den.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 17:35   #45
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Hørte den i Bergen sentrum. Men enten går mobilklokken min litt for fort eller så var de forsinket i gang.

Ja, den var mellom 1 og 1½ minutt forsinket her også, i følge klokka på pc'en min.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 18:18   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ingenting i Stavanger i dag, nei.

Veldig rart! Har aldri skjedd før!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 18:36   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Jeg var hjemme i dag, men kan ikke huske at jeg hørte den, nei....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 22:51   #48
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Finnes det noen oversikt over hvor sireneboksene(?) står? Jeg var hjemme i dag og skvatt skikkelig fordi det var så høyt. Tror jeg må ha en i veldig nærhet?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 22:53   #49
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Kvar hen i landet går alarmen? Har aldri høyrt noko av dette.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 22:57   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Gikk i alle fall i Kristiansand i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no