Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Not a whole night in Bangkok

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 08:56   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Not a whole night in Bangkok

Jeg har, ser det ut til, seks kvelds/ettermiddagstimer alene i Bangkok.

Noen ideer til hvordan disse kan brukes på noe fornuftig/gøy/hyggelig? Jeg har altså aldri vært i Bangkok før.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:07   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Du må shoppe!! Misunnelig!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:12   #3
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Må jeg? Hvorfor? Oppriktig undring, altså!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:15   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Jeg har aldri vært i Bangkok, men om jeg hadde hatt noen timer hadde jeg villet få med meg markedet i Chinatown og palasset Wat Phra Kaew.

Å bruke tid i en ny og spennende by på å shoppe er virkelig helt pussig for meg. Er det å kjøpe klær i andre byer en bra måte å oppleve andre byer på? Eller betyr shopping i denne sammenhengen noe annet enn å kjøpe klær? Jeg spør i all undring altså, jeg synes det er så rart.

Tillegg: der ser jeg Anda er som meg.

Dessuten: Jeg har store problemer med å finne klær i Italia, jeg er 170 høy og blir omtrent jagd ut av butikker, selv om jeg er normal i bredden. Finnes det i det hele tatt klær for nordiske damer i Bangkok?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:17   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

De har jo veldig god mat i Thailand, så jeg ville gjort litt research på restaurantfronten. Jeg får vann i munnen når jeg skriver om det. Hvis du har mage som tåler det, så er gatematen veldig god. Jeg ble overhodet ikke dårlig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:17   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Du får jo skreddersydd klær i Bangkok for en relativt billig penge. Og de klarer det på langt under 6 dager.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:21   #7
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du får jo skreddersydd klær i Bangkok for en relativt billig penge. Og de klarer det på langt under 6 dager.

Knis. Seks timer, Tjorven.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:30   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Knis. Seks timer, Tjorven.

Du sier det jo selv. 6 timer. Har du vært i Bangkok? Det tar_tid å bevege seg rundt der. På 6 timer ville jeg tuslet rundt, sitti på cafe og shoppet ja, helt uten å bry meg om hva andre måtte syns om det.

Hadde jeg hatt flere dager til rådighet hadde jeg selvsagt valgt anderledes.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:31   #9
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

De har jo veldig god mat i Thailand, så jeg ville gjort litt research på restaurantfronten. Jeg får vann i munnen når jeg skriver om det. Hvis du har mage som tåler det, så er gatematen veldig god. Jeg ble overhodet ikke dårlig.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:55   #10
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Du sier det jo selv. 6 timer. Har du vært i Bangkok? Det tar_tid å bevege seg rundt der. På 6 timer ville jeg tuslet rundt, sitti på cafe og shoppet ja, helt uten å bry meg om hva andre måtte syns om det.

Hadde jeg hatt flere dager til rådighet hadde jeg selvsagt valgt anderledes.

Nei, som jeg også skrev; jeg har ikke vært i Bangkok før, det er nettopp derfor jeg lurer.

Bor midt i sentrum, ser jeg, og regner med at kofferten kan bli stående på hotellet de timene jeg (forhåpentligvis) har for meg selv.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 10:01   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Skal du bevege deg rundt ville jeg i hvert fall satset på skytrain eller bruke bena. Trafikken står, Bangkok er stort og ting tar tid. Men uansett, det er en fantastisk by og du får det nok supert om du bare velger se på livet eller hva du gjør!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 14:21   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Not a whole night in Bangkok

Litt usikker. Det er enormt med trafikk der, så du kan fint bruke tre timer på en relativt kort strekning.

Jeg tror jeg hadde tatt en tur ut på elven og sett litt derfra, besøkt et tempel eller spist noe god mat.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no