Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vero Beach Florida

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-14, 08:48   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vero Beach Florida

Noen som har vært her, og har lyst å fortelle litt om plassen?

Vi vurderer å leie hus her til neste år.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:56   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Kanskje vi møtes i Florida, Mex? Følger litt med her, vi er fortsatt i startgropen når det gjelder planlegging. Har dere kjøpt flybilletter?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 10:21   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Kanskje vi møtes i Florida, Mex? Følger litt med her, vi er fortsatt i startgropen når det gjelder planlegging. Har dere kjøpt flybilletter?

Nei, vi har ikke kjøpt flybilletter enda. Vi må først bestemme oss for hvor vi vil bo. Vi vurderer nå 3 uker på Vero Beach. Her er det halvannen til to timer til Disney, det er rett på stranden, og virker som det er en liten bykjerne.

Planen var egentlig å ta en uke i Orlando, og så to uker på vestkysten av Florida. Men så er det noen i familien som er litt usikre på disse husene med innglasset svømmebasseng, de vil heller ha frisk luft. Husene på vestkysten har enten innglasset svømmebasseng, eller så ligger de rett ved en kanal. Jeg ønsker ikke uteplass som leder rett mot en kanal med tanke på 4-årigen.

Sist vi var over, så bodde vi i Ft. Lauderdale, og var egentlig storfornøyd med det.

Når skal dere dra da, Akseliane? Vi drar i fellesferien.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 10:39   #4
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Sist vi var over, så bodde vi i Ft. Lauderdale, og var egentlig storfornøyd med det.

Når skal dere dra da, Akseliane? Vi drar i fellesferien.

Blir nok fra ca. 2.-3. uken i juli, tenker også tre uker. Men skal ha en liten uke i NY først, altså inkludert i de tre ukene. Blir dyrt ja! Vi må også lande steder nå snart, og hjemreiseflyplass før vi bestiller billetter, rimeligvis. Og finne ut om vi skal road-trippe fra NY og ned, eller fly innenriks. Puh, mye å finne ut av!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 11:09   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Vi var i Florida i sommer, men jeg aner ikke noe om plassen dere vurderer. Mitt innspill er at hvis dere ønsker å besøke mange parker, så vil jeg anbefale å bo i Orlando. Vi leide rekkehus med et bittelite basseng (som ikke var innglasset, men som hadde netting rundt seg). I tillegg hadde "resorten" et større bassengområde med flere bassenger hvor vi var litt på "hviledagene".

Men vi er skikkelig fornøyelsesparkentusiaster og er der fra litt før de åpner og til de stenger. Det hadde vært tøft å skulle legge inn et par timers kjøring i for- og etterkant av det. Sånn sett ville jeg heller bodd på to steder.

Vi var noen dager i St. Augustine, helt nordøst i Florida, før vi dro til Orlando, og det var en skikkelig perle. Ungene ble ganske gode på bølgesurfing da vi var der.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 11:13   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Alle hus med basseng har netting eller glass rundt seg pga dyr (alligatorer o.l.), det er også veldig strenge regler for sikring av basseng for barn på utleiehusene.

Har aldri vært i Vero Beach, men på Cocoa, West Palm, Ft. Lauderdale og Miami, jeg foretrekker andre siden, Mexicogulfen. Når jeg ser beliggenheten til Vero Beach tror jeg 2 timer er en sannhet med modifikasjoner, det tar 1 time og 20 min fra Cocoa Beach og det ligger høyere opp. (på linje med Orlando)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 11:17   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Jeg er enig med Tjorven, jeg ville satset på Orlando som base for den delen av ferien som inneholder fornøyelsesparker. Når vi var der var vi rimelig utslitt etter lange dager i parkene, og to timer kjøring hjem tror jeg hadde tatt livet av både den ene og den andre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 12:56   #8
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Det er ingen av oss som spesielt glade i å traske mange dager i parkene.
Og sist vi var i Orlando og overnattet der, så syns vi alle at det var fryktelig mye støy. Men jeg ser helt klart at 2 timer fort kan bli slitsomt å kjøre etter en dag i parken ja.

Og jeg skjønner at bassengene krever inngjerding ja. Vi liker bare ikke så godt de som har glass over hele.

Men hva gjør at Mexicogulf siden er så mye bedre enn østsiden da?
Jeg syns stranden ved Ft. Lauderdale var helt super da vi var der.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 13:05   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Jeg har ikke vært på østsiden, men vi var på vestsiden i sommer, og det var helt fantastisk. Sinnsykt varmt vann, da, nesten for varmt.

Vi begynte i Clearwater, som var litt sånn super-ferie-party sted, men fin strand. Og gøy med litt liv på kvelden på Pier 60.

Neste stopp var Naples, men vi kjørte forbi mange fantastiske steder på veien ned. Sanibel Island var nydelig:

http://www.sanibelisland.com/

Naples var også kjempefint. Rolig tempo og strålende strand. Masse bra restauranter i sentrum. Jevnt over endel dyrere enn resten av Florida syns jeg. Marco Island er ikke så langt unna, og det lille jeg så av det (en dag på stranden) var fint.

Endte ferien med noen dager på Key Largo.

Vi bodde på hotell, for vi booket litt sent, så vi hadde ikke tid til å lete etter leiligheter og sånt. Impulsferie. Booket gjennom BA, fikk gode tilbud.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 14:46   #10
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Er du sikker på at bassengene er innglasset da? Det er veldig vanlig med innsektsnett over bassenget. Det holder alt fra innsekter til slanger og alligatorer unna

Det er ikke noe problem å finne bosted med rolig beliggenhet i Orlando. Vi leide rekkehus på et området som het Encantada (eksempel fra Finn her: http://www.finn.no/r/feriehus-hytteu...nkode=51167589). Stille og rolig område og 20-30 min kjøretur til parkene. Det ligger mange sånne resort i utkanten av Orlando

Vi likte oss aller best i Naples. Rolig og fint sted og helt fantastisk strand.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 14:53   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Vi bodde samme sted som Selma og var veldig fornøyd med det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 22:30   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Det er ingen av oss som spesielt glade i å traske mange dager i parkene.
Og sist vi var i Orlando og overnattet der, så syns vi alle at det var fryktelig mye støy. Men jeg ser helt klart at 2 timer fort kan bli slitsomt å kjøre etter en dag i parken ja.

Og jeg skjønner at bassengene krever inngjerding ja. Vi liker bare ikke så godt de som har glass over hele.

Men hva gjør at Mexicogulf siden er så mye bedre enn østsiden da?
Jeg syns stranden ved Ft. Lauderdale var helt super da vi var der.

Det er generelt finere strender på vestsiden synes jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 22:37   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Jeg har ikke vært på Vero beach, men på Cocoa beach. Og jeg synes Mexicogulfen er penere enn østkysten ja. Finere strender. I tillegg synes jeg St. Petersburg/ St.Pete beach hadde hyggeligere, mer laidback, stemning enn på Cocoa, men det trenger selvsagt ikke være andres oppfatning.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 00:11   #14
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Vest kysten liker vi også best. Var der 4 uker i sommer, og har bestillt fly allerede nå til neste år. Prisene var billige nå. Vi blir i området rundt Cape Coral. De to siste årene har vi hatt 4. Juli på Sanibel Island som Neket snakker om. Helt fantastisk. Kommer til å gjøre det samme neste år.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 08:34   #15
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Okey..

Da har vi reservert et hus i Orlando på et resort med stort fellesområde i tillegg. Her skal vi være en uke.
Og så ser det ut til at det blir 2 uker i et hus rett vest for Sarasota, sør for Tampa.

Er leiebil nødvendig i Orlando? Kan man klare seg like greit uten?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 08:39   #16
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Du må ha leiebil. Det er mulig det går shuttlebusser fra resorten til parkene, men skal dere ut å spise (litt utenfor BK og Fridays), på shopping e.l. er det bil som gjelder.
Jeg hadde nok leid bil for hele perioden. Vi har fartet mye når vi har vært i Florida. Kjørt til Kennedy Spacesenter, Tampaområde, strender på begge sidene, Key West, Daytona osv.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 08:53   #17
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Enig med Vianne - leiebil er et must i Orlando. Avstandene er store. Fra området der vi bodde i Orlando, så brukte vi bil til alt vi skulle enten det var shopping på outletsenter og Florida Mall, besøk i parker, restaurantbesøk på kveldene og mathandel. Nærmeste matbutikk lå et par km fra der vi bodde men det var lite fristende å gå langs trafikkerte veier i drøye 30 grader med handleposer.

Jeg ville helt klart hatt leiebil hele ferien

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 08:55   #18
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Vi har tenkt å ha bil når si skal til Sarasota, og vi hadde leiebil hele oppholdet sist gang.
Vi hadde også bil da vi var i Orlando sist, men så at det gikk en del busser til parkene, derfor jeg lurte på om noen har erfaring med det.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 08:55   #19
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Ok.. Da høres det ut som det blir bil hele oppholdet.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 09:03   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vero Beach Florida

Enig med Vianne, ville absolutt leid bil. Registrer deg i fordelsprogrammet før du reiser, så slipper du kø, og kan slumpe til å få gratis oppgradering.

I Tampa anbefaler jeg dette hvis barna liker kattedyr: http://bigcatrescue.org/
Minste var i himmelen. Barnetouren (der de dropper detaljene om hvordan dyrene hadde det før de ble reddet) tar bare en time, så masse tid til å gjøre noe annet etterpå.

Og turens høydepunkt for vår del var å svømme med sjøkuer i Crystal River. Sommeren er lavsesong, så det er ikke så mange der, men det var noen - og absolutt verdt turen (halvannen time nordover fra Tampa mener jeg å huske - så det blir jo et stykke for dere). Vi brukte dette selskapet, de var seriøse og det virket som de var opptatt av at sjøkuene hadde det bra: http://riverventures.com/

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no