Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lyse gardiner til lys vegg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-15, 08:48   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Lyse gardiner til lys vegg?

Jeg er fullstendig amøbe når det gjelder interiør, hva som passer sammen, og hva som ikke passer sammen.
Nå har jeg derimot (.. nei, litt feil formulert..), min kjære mor har funnet ut at gardinene mine er moden for utskifting. Jeg er i grunn enig. Jeg bare syns slikt er vanskelig.
Vi har hatt oss en runde rundt i en del butikker, og det som tydeligvis er inn nå, er lyse og dune farger. I og for seg helt greit. Jeg har lyst på noen lyse gardiner. Men jeg skulle gjerne hatt noen som har litt farger på detaljene.

Dette er hva vi fant i går.


Jeg er usikker på om dette passer mot veggen.
Tenkte å stæsje opp litt med litt blåfarger/turkis, for å hente inn litt farge der.



Kan dette funke? Eller blir det bare helt kræsj?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 19:03   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyse gardiner til lys vegg?

Det ser bra ut, og du trenger noen fargeklatter som de turkise i sofaen.

Er gardinene litt lange?
I steden for å legge de opp kan du flytte stangen høyere. Det vil gjøre vinduene "høyere", noe som vil gi et luftigere inntrykk.
(Eller at du flytter stangen slik at den flukter i overkant av vinduet).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 19:09   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyse gardiner til lys vegg?

Lurer på om gardinen til høyre er de vi har i stua. Er de lysegrå og lystette?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 21:22   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lyse gardiner til lys vegg?

Nei, ingen er lystette.
Alle er fra princess. Jeg liker alle her, men er litt redd for at hvite gardiner mot en mer beige vegg bli feil?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 21:23   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lyse gardiner til lys vegg?

Gardinene er litt lange ja. Mannen har hevet stengene litt. Ble litt bedre da.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 08:36   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyse gardiner til lys vegg?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Nei, ingen er lystette.
Alle er fra princess. Jeg liker alle her, men er litt redd for at hvite gardiner mot en mer beige vegg bli feil?


Hmmm.. ja. Jeg er litt enig i at det kanskje ikke er helt optimalt. Men hva er egentlig alternativet? Brune? Jeg tror nok jeg ville valgt noen uten mønster faktisk.. Det blir roligere og gardinene gjør mindre ut av seg. Også går det ann å se om du finner noen som er offwhite?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 08:46   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lyse gardiner til lys vegg?

Vi har brune nå. Så tenkte å finne noe annet.
Hmm.. Dette var ikke lett. Det var veldig få offwhite å oppdrive.
Jeg vurderer litt turkise, men tror det fort blir for mye igjen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no