Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargen varm lin i stua?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-15, 12:56   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Fargen varm lin i stua?

Vi har en vegg i stua i denne fargen og den er veldig fin synes jeg. Lurer litt på nå å male resten i denne fargen også, men synes dere den blir for mørk? Den vi har ellers heter "letthet" og er veldig hvit. Spesielt mot kjøkkenet og gangen så er den nå så flekkete og stygg at det bør males. Enten i hvitt som vi har eller rett og slett male den mørkere sånn at ikke alt vises så godt.

Innspill?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 13:00   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargen varm lin i stua?

Er det Hvit lin du mener?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 13:13   #3
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargen varm lin i stua?



Nei, den er mørkere. Det er denne (vi har ikke de stolene lenger)

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 13:40   #4
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fargen varm lin i stua?

Oh, kul lampe, hva heter den? :bidrar: Jeg er litt lei av hvit stue selv, og kunne godt hatt den fargen du viser her i hele stuen. Vi har mange vinduer og mye lys inn, må sies.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 13:47   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.669
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargen varm lin i stua?

Vi har malt stua på hytta i varm lin - og ei venninne av meg har det også på stua si. jeg liker fargen veldig godt. Den er litt grå-aktig og veldig fin, varm farge. Men fargen ER jo mørk om man normalt sett tiltrekkes av det lyse og hvite. evt kan du jo male de øvrige veggene "lys lin" de harmonerer godt.

Personlig har jeg malt uten å mukke -men jeg liker som sagt mørke farger.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 13:53   #6
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargen varm lin i stua?

Dette høres ut som en oppgave for pappa som nå har gått av med pensjon

Jeg husker ikke helt hva lampa heter. Kan den hete planet mon tro... Kjøpt for mange år siden. Er fornøyd med den for den kan dimmes så fint.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no