Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 19:04   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Kjøkkenet vårt skal få en ansiktsløftning og jeg trenger synspunkter og ideer!

Vi har levert dørene på kjøkkeninredningen vår til spraylakkering på et bilverksted. Dørene skal bli så-godt-som-hvite. Dørene er ikke helt flate med har en type nedfelt kant/ramme. Etter maling ligner de kanskje litt på disse:



Ovnen vår er en innebygd en med kjeramisk topp. Oppvaskmaskinen er også bygd inn. Toppen av ovnen er sort. Oppvaskmaskinen og steikovnen er hvite. Kjøleskapet er også hvitt. Vi vil bytte ut den slitte hvite (grøss) benkeplaten som alltid får flekker og vurderer noe så mørkt som denne:



I tillegg skal vi bytte ut de hvite og blomstrete (grøss) flisene som er over kjøkkenbenken. Her er vi virkelig blanke. Skal vi velge hvite fliser? Blir det kjedelig? Skal vi frike ut og ha turkise fliser? Det blir vi nok fort lei av. Det samme er vi redd gjelder for mosaikkfliser. Vi er åpne for alternativer til fliser, men har funnet svært lite informasjon om slikt.

Gulvet er bjørkefarget. Veggene er lyse med en så-godt-som-usynlig bruntone. Jeg er skeptisk til å blande kalde farger (hvite dører, sort benkeplate, stålknotter) med for mye jordfarger. Vi vurderer å male den ene veggen (som kjøkkenbordet står inntil) i en mørk kontrastfarge (grå). På denne veggen har vi også et vitrineskap i ubehandlet bjørk. Det skal vekk. Vi trenger imidlertid skapplass og dermed også ideer til veggskap som kan fungere. Og matche. Vi har sett på disse versjonene fra IKEA - da med to eller tre like ved siden av hverandre bortetter veggen. Under disse står kjøkkenbordet.





Mannen liker de sorte versjonene. Jeg er redd de skjærer med stilen i resten av kjøkkenet. Heller mot den øverste svarte eller den nederste hvite, men er åpen for helt andre løsninger også.

Kort oppsummert:

- Kan en sortspettet benkeplate fungere?
- Hva skal vi ha mellom mørk kjøkkenbenk og nesten hvite dører?
- Hvilke(t) veggskap skal vi ha over kjøkkenbordet?
- Skal vi male ene veggen i en mørkere kontrastfarge?
- Hvilke knotter skal vi ha på dører og skap? Jeg er ganske bestemt på at de skal være i børstet stål.


Alle synspunkter og ideer taes i mot med takk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 09:24   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Ingen meninger? Ingen som mener noe som helst?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 09:40   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Har litt dårlig tid, men forteller deg gjerne at jeg ble fort lei den sortspettede benkeplaten min (har lik som bildet). Den er lett å rengjøre og får ikke flekker, men jeg hadde helt klart valgt mørkt heltre dersom jeg skulle gjort det om igjen. Selv om jeg har bjørkegulv. Det er jo kvister i gulvet som er mørke.

Dessuten ville jeg droppet fliser over benken (det er visst pittelitt ut), og lagt en dødskul tapet som man legger glassplate over, eller rett og slett lakker mange ganger.

Vi har mellomstore mosaikkfliser i dag og jeg holder på å bli tullete av de. Enten må jeg male de snart, eller så bytter jeg de med tapet.

Vårt kjøkken er hvitt, med mørk benkeplate som sagt, stålknotter OG masse jordfarger. Det er fint, men jeg ønsker meg som sagt mer mørkt tre.

Legger ved et bilde, så du skjønner hva jeg snakker om.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjøkken1.JPG (49,9 KB, 41 visninger)
__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 09:44   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Tusen takk Myrsnipa - syns kjøkkenet ditt ser kjempefint ut. Vi vurderte mosaikkfliser helt til du sa du ble fort lei i en annen tråd

Når det gjelder heltre benkeplate er vi begge skeptiske. Blir de ikke fort ripete og stygge? Har inntrykk av at det går råte i dem bare man glemmer en vanndam over natta.

Ja jeg har lyst til å vite mer om glassplate/tapet/andre alternativer til fliser, men finner lite og ingenting informasjon på nett. Hvilke butikker kjøper man glassplate etc. i? Er det komplisert å sette opp?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 09:48   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Vi har hvit innredning og har gått for heltre kirsebær benkeplater og steinplate rundt vasken. Vi har også mørkt gulv.
Over benken har vi fliser som går i litt jordfarger og fanger opp fargene i benken og gulvet.

Tror du må føle litt på hva du liker selv. Men kjekt med inspirasjon fra andre

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 10:04   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Når det gjelder heltre benkeplate er vi begge skeptiske. Blir de ikke fort ripete og stygge? Har inntrykk av at det går råte i dem bare man glemmer en vanndam over natta.

Det spørs på tresorten. Nå har jeg benkeplate i furu (nei, det var ikke jeg som valgte det, den var der da jeg flyttet inn), og det er helt ubrukelig. Alle merker syns, og det er råte rundt oppvaskkummen. Vurderer å bytte til en laminatplate (andre tresorter passer ikke).

Men jeg har hatt bøkeplaten til Ikea, og den var det ingen problemer med.

Søsteren min derimot har kirsebær, flott, dyr benkeplate, og den ser ikke ut.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 10:14   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Foreldrene mine har heltre kirsebær og den er lekker. Nå er nok de flinke til å ikke la vanngris ligge, men er man ikke det om man betaler såpass med penger for en benkeplate? Dessuten kan de vel slipes ned?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 10:48   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Vi skal ha samme benkeplater (sannsynligvis) og overskap som dere. Med vanlige skapdører øverst og de med frostet glass nederst.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:24   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

- Kan en sortspettet benkeplate fungere?
- Hva skal vi ha mellom mørk kjøkkenbenk og nesten hvite dører?
- Hvilke(t) veggskap skal vi ha over kjøkkenbordet?
- Skal vi male ene veggen i en mørkere kontrastfarge?
- Hvilke knotter skal vi ha på dører og skap? Jeg er ganske bestemt på at de skal være i børstet stål.


Alle synspunkter og ideer taes i mot med takk.

-Ja, en sånn benkeplate kan fungere. Det har vi, men hadde nok valgt i stein om jeg kunne velge (den var her fra før, som alt annet av kjøkkeninnreding)
- Vi har børstet stål. Helt greit, men blir litt flekketet. (Men går greit av med stålpuss) Hadde ikke valgt fliser, tror jeg. Kanskje en plate i frostet glass.
- Ville valgt det første, det med frostet glass.
- Hmm, kunne vært kult, men vet ikke hvilken farge.
- Tror jeg vill valgt litt store knotter i børstet stål.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:16   #10
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Vi hadde et utrolig fint kjøkken i vår forrige leilighet, og der var det hvit kjøkkeninnredning med sorte halvmåneformede knotter/hanker, benkeplate omtrent som den dere skal ha og sorte fliser. Det var rålekkert! Jeg vil ha tilbake mitt gamle kjøkken!!


Sist redigert av Nooria : 04-12-06 kl 22:54.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:37   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Du spurte om vegg i kontrastfarge. Det har vi. En vegg i Marrakesh. Ser litt grå ut på prøven, men ble nydelig her iallefall. Løper og tar bilde nå. :überhjelpsom i dag:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:42   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Det var vanskelig å få fram den lune fargen, men her er et forsøk.
Her ser du en hel masse rot, men også den mørkebrune greia som henger på veggen, og kurvene. De er med på å gjøre et "kaldt" kjøkken lunere. Og vi har fått MYE skryt for fargen på veggen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kontrastvegg.JPG (43,4 KB, 45 visninger)
__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:47   #13
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det var vanskelig å få fram den lune fargen, men her er et forsøk.
Her ser du en hel masse rot, men også den mørkebrune greia som henger på veggen, og kurvene. De er med på å gjøre et "kaldt" kjøkken lunere. Og vi har fått MYE skryt for fargen på veggen.


Kan man bruke denne fargen sammen med Cafe Latte? Har lyst på en slik "fond" vegg.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:51   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Kan man bruke denne fargen sammen med Cafe Latte? Har lyst på en slik "fond" vegg.

Hvis jeg ikke tar fullstendig feil, så er det kaffe latte på de andre veggene.

MEN, det er jo bare å spørre på malebutikken om de er i samme "skala".

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:59   #15
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvis jeg ikke tar fullstendig feil, så er det kaffe latte på de andre veggene.

MEN, det er jo bare å spørre på malebutikken om de er i samme "skala".

Ja, det skal jeg jammen meg gjøre. Takk.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 17:05   #16
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

obsobs---vi hadde trådglassplate,og den sprakk over ovnen

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:15   #17
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Jeg liker fliser da. Men tror nok det blir litt kjedelig med helt hvite, ville valgt en med litt farge /nyanse i. Evt som du kan ta igjen i fargen på vegg eller gardiner.

Heltre plater kan pusses ned, og det er viktig å vedlikeholde de, da vil det ikke bli slitt stygt. Det er jo litt av vitsen med heltre at får du hakk så vil treet gå utigjen dersom du vasker og oljer.
På grunn av vedlikeholdsarbeidet valgte vi laminat plate når vi kjøpte nytt. Pluss at vi har bjørkekjøkken og da bli det nok tre Til ett hvitt kjøkken ville jeg muligens valgt annerledes.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:43   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Tusen takk for mange innspill!!

Det blir nok laminatbenk ja, men jeg har funnet en på HTH som jeg liker bedre. Sjekker ut prisen på den - den heter Mørk granitt.

Etter rådslagning med oppussingserfaren venninne tror jeg vi går for å male flisene som allerede er der. Det gir oss større budsjett for å finne tøffe skap på veggen. Har veldig lyst på glassplate der - enten med utskiftbar bakgrunn eller frostet. Prøver imidlertid å tenke økonomisk og realistisk. Vi skal ikke bo her i mange år fremover.

Er det noen som har malt fliser før og har bilder/tips/erfaringer?
Finnes det andre typer overskap enn de vi har sett på IKEA som ikke er et "klassiske vitrineskap"?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:45   #19
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det blir nok laminatbenk ja, men jeg har funnet en på HTH som jeg liker bedre. Sjekker ut prisen på den - den heter Mørk granitt.

Tror det var den vi hadde på kjøkkenet der vi bodde før, den er kjempe fin

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:49   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!

Og når dere bestiller der,
vil jeg anbefale å bestille underlimt vask i tilegg.
Utrolig praktisk

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no