Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som har Bibabath?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 20:45   #21
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg fatter ikke de som frivillig hiver ut badekaret .

Ikke jeg heller. *drømme*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:45   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Er det plass til deg i den baljen Ru?

Nei.
Men den er perfekt til poden. Han når fra ende til ende nå, ligger og slapper av med hodet på ene siden og er en finfin livsnyter.


Jeg angrer ikke på at vi kastet ut det helsikes badekaret. Det var roten til mye vondt, gitt. (Det var type lite, så selv ikke liten Ru kunne strekke seg ut og slappe av. I tillegg var det innfliset og det åpenbarte seg mye mugg og råte og faenskap under det, og attpåtil var det satt fryktelig høyt, slik at høygravid Ru ikke kom seg inn og ut uten hjelp. Man måtte nemlig stå i det for å dusje ... Festlig.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:46   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Hvor store murerbaljer finnes det?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:49   #24
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi har ikke en sånn, men en helsikes gedigen balje med propp.
Jeg pleier å ta vekk sluk-risten (jeg vetta f. hva det heter) og sentrere baljen slik at proppen er over det åpne sluket. Da slipper vi å få vann over hele gulvet fordi vannet ikke kan renne rett ut.
Jeg vet ikke hvordan den der bibabath-en er, men det er nå uansett et tips.

Ah! Det var et bra tips!

Vi fjernet badekaret for, bortsett av sønnen min så ble det nesten ikke brukt.

Det som er litt typisk meg er at jeg kan bli litt forelsket i tanken på å kvinne meg til i et badekar med oljer, telys, musikk på, en god bok etc og så gidder jeg ikke annet enn å dusje og styrte ut for å gjøre andre ting. Det blir ikke noe av det rett og slett.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:50   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Vi har en balje uten hull i bunnen, men bruker en plastslange og hevert-prinsippet for å tømme den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 21:14   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvor store murerbaljer finnes det?

Store.
Jeg trooor vår tar 60 liter. Og er altså med propp.
Det finnes større.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 21:17   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Store nok til en voksen person?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 14:09   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Dette er jo fantastisk! Som skapt for vårt bad! Vi har en slik balje som Ru beskriver, men det er jo et helsike å manøvrere den inn og ut av badet (vi har for lite bad til å oppbevare den der inne). Si fra hva du synes om den etter å ha tatt den i bruk da, Esme.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 18:29   #29
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:18   #30
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Vi bruker en billigere variant. Rett og slett en plasteske fra Ikea på 130 liter. Den passer perfekt i dusjen vår på 5 hjørner og gutta har goood plass i den. De insisterer på å bade i den alle tre, samtidig. Den har riktignok ikke propp i bunn, men det er ikke noe problem å tømme den uten søl. Herligheten koster 125 kr.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:47   #31
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Når man har lite bad er det jo egentlig ikke noe alternativ å ha en sånn plastbalje, for hvor i hule skal du oppbevare den når den ikke er i bruk? Det er jo derfor Bibabath er så genialt. Vi skal bestille et slikt i bursdagsgave til mini fra farmor og farfar

  Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:42   #32
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Når man har lite bad er det jo egentlig ikke noe alternativ å ha en sånn plastbalje, for hvor i hule skal du oppbevare den når den ikke er i bruk? Det er jo derfor Bibabath er så genialt. Vi skal bestille et slikt i bursdagsgave til mini fra farmor og farfar

Ja, det er jeg enig i. Skulle gjerne hatt en slik, var bare et billig alternativ som vi tilfeldigvis kom på. Kassene var opprinnelig kjøpt i forbindelse med flytting. Vi oppbevarer den på høykant i dusjen når den ikke er i bruk.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 07:44   #33
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Jeg så en utgave til voksne i siste utgave av Rom 1-2-3 (eller var det Elle?)!
Et tips til zol.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 08:52   #34
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dette er jo fantastisk! Som skapt for vårt bad! Vi har en slik balje som Ru beskriver, men det er jo et helsike å manøvrere den inn og ut av badet (vi har for lite bad til å oppbevare den der inne). Si fra hva du synes om den etter å ha tatt den i bruk da, Esme.

Vi prøvde den for første gang i går, og den funket kjempebra, den passet helt fint inn i dusjhjørnet og overflaten ble omtrent like stor som badekaret, bare kvadratisk da. Den blir litt fuktig på utsiden, jeg tenker at det er kondens, for vi har ikke fått fyr på varmekablene ennå, men det betyr at den skal nok stå på et våtrom og ikke på et parkettgulv. Jeg tenkte at vi kanskje skulle kunne ta den med til hytta og så kunne sønnen min bade foran vedovnen, men i så fall så må den nok stå på baderommet hvor det er vinyl på gulvet.

Den var veldig kjekk å kunne slå sammen, og så går den inn ved siden av vaskemaskinen, den tar ca 8-10 cm bredde.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 08:54   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Inn ved siden av vaskemaskinen var lurt. Jeg tror jeg må ha en slik.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 08:57   #36
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg så en utgave til voksne i siste utgave av Rom 1-2-3 (eller var det Elle?)!
Et tips til zol.



Hvor hvor? Utsalgssted?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 09:16   #37
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Det står at det passer for barn opptil 7 år ... Men hva sier det da? I klassen til poden er det 7-åringer som er 119 cm, og 135cm ...

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 09:18   #38
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det står at det passer for barn opptil 7 år ... Men hva sier det da? I klassen til poden er det 7-åringer som er 119 cm, og 135cm ...

På det største er en 90x90 cm så jeg ville ha målt sittelengden til barnet jeg, altså fra baken til tåspissene og sett om de kunne sitte med strake ben.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 09:26   #39
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

På det største er en 90x90 cm så jeg ville ha målt sittelengden til barnet jeg, altså fra baken til tåspissene og sett om de kunne sitte med strake ben.

Hvorfor det? Er det for komforten sin del? Jeg tror storebror kunne brettet seg ned i en bøtte om han fikk det til, bare han får bade. Han har forsøkt seg med baljen som lillebror bader i (det funker en liiiiten stund .. ), så om det er det som er cluet, at han skal kunne strekke ut beina, så er ikke det noe å tenke på tror jeg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 09:27   #40
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Nå har jeg også fått med meg hva bibabath er, måtte google, for her lå det jo ingen bilder! Hvorfor har jeg ikke oppdaget dette før da? :minibad: Snuppa vår har vært en antibader fordi vi har badet henne så sjelden pga. bittelite bad og balja har stått i kjelleren.

Jaja, nå bygger vi hus MED plass til badekar, så da har vi ikke bruk for denne. Men genialt da!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no