Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har dere gjort i helga?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-13, 13:15   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Hva har dere gjort i helga?

Det lurer jeg på! Kanskje vi får litt tips til helgeaktiviteter!

Ungene her er 8 og 10! Igår var vi på fotballturnering og ungene spilte data mens vi vasket hus etterpå!

Idag skinner sola og vi har vært og gått lang tur på stranda. Nå er ungene på skøyter. Etterpå blir det film på ungene mens vi skal vaske og ordne mer i huset!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:21   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Pusset opp trapp og gang. Malt, malt litt mer og malt enda litt.
Tok selve trappen, veggene og taket når vi først var i gang. Og når jeg først hadde malesaker fremme hadde jeg krakk og benk på kjøkkenet som trengte et par strøk maling.
Og når vi skulle ha ny lampe i trappa passet det jo fint å kjøpe nye taklamper til kjøkenet samtidig. Så de er også hengt opp. Og når vi fjernet de gamle spottene ble det jo avdekket stygge flekker i taket, så jammen måtte ikke kjøkkentaket males og...

Men nå er vi ferdig, malesaker et pakket bort og min mørbankede kropp skal ikke gjøre en dritt mer i dag. Jeg bare skuler ut på det fine været, for jeg orker ikke mobilisere nok energi til å tenke tanken på å gå ut engang. Sliiiiiten!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:34   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag gikk vi på ski, lørdag gikk vi tur og i dag maler/tegner vi, og skal på skøyter klokka tre.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:38   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

I går var jeg på sightseeing i Bangkok 24 timer stopover på vei hjem fra Melbourne). I dag ligger jeg helt skutt på sofaen hjemme preget av stølhet, jetlag og lite søvn.

Barna står slalåm med pappaen sin.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:41   #5
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Lørdag en tur på IKEA. Storebror på besøk hos venner, vi sløvet inne sammen med lillebror. Tapas og godteri på kvelden. I dag blir en skikkelig effektiv dag. Har vært så mye sykdom her at vi føler vi må ta igjen litt. Skøyter på formiddagen. Nå er pappaen og storebror på skitur mens lillebror sover og jeg baker boller. God middag blir det også, samt mulig besøk til boller og kaffe.

Så sløve foran tv.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:42   #6
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Skitur i går, i dag jobber jeg mens de andre aker.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:43   #7
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag hadde vesla besøk av klassevenninne, filmkveld og god mat.
I går var vi hos frisøren og en tur på biblioteket og café.
I dag har vi vært på ski.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:44   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Stort sett ingenting. Både LøveMannen og jeg er syke Egentlig var planen ut med jobb på fredag og så skulle vi dra til fjells lørdag morgen. Ja, ja, det kommer andre sjanser, men fryktelig surt å være syk i finværet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 14:10   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag spillte vi brettspil og koset oss, lørdag på trening med hundene, og nyfødtbabyfotografering, i dag søndag ryddet litt og pakker for Riksen i morgen;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 14:12   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Vært syke. Eller: i går var jeg og gutta på kafé og på vitensenteret.
Idag skal jeg og lillebror på en aldri så liten skitur.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 14:13   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

På fredag lagde de snøhule i hagen, i går og i dag har vi vært ute på aketur.
Vi har vanligvis ikke kjempemasse på planen, men at vi skal komme oss ut på en aktivitet i løpet av helgen.
Vi tar det litt som det kommer, godt å ikke tresse, det er nok av ting i ukedagene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 14:20   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Her har det vært holkeføre og regn, så vi har bare vært hjemme. Vi har spilt litt brettspill og ellers har det gått i ds, tv og sånn.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 15:41   #13
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Vi har bestemorbesøk, så det ble shopping lørdag formiddag, etterfulgt av besøk av barna til et vennepar. Jentene bakte og gutter spilte. Jenta overnatta. I dag har vi vært på aketur med en kompis av poden, og nå baker eldste med bestemor. Mulig sønn drar på overnatting i kveld, og jeg får lest litt til minste. Helgene går fort, spesielt med litt smårydding også, men nå har vi litt hjelp i huset over en uke, og det er godt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 15:46   #14
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

I dag har vi gått 10 km på ski. I går besøkte vi familie.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:01   #15
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

I går gikk vi på ski, grillet pølser og koste oss. I dag har vi gått lang tur på ski med de to eldste og pappaen og yngstemann har akt. Nå middagsgjester.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:07   #16
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

I går var jeg på trening på formiddagen, så kikket vi litt VM, ukeshandlet og kikket mer VM. Ungene holdt på med sitt - litt ute og litt inne. Særdeles slækk og deilig dag. I dag har vi vært på kino med en vennefamilie - noen på Karsten og Petra og noen på Rive-Rolf.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:08   #17
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Lørdag handlet vi og ryddet huset, barna spilte dataspill og så på tv, mannen og poden henta min mor og var på grava til min far, og så hadde i alle Lille Leos rekegryte til middag før vi så på hopp.

I dag har sambo og gutta forsøkt seg på en skitur, men kom hjem før planlagt (etter å ha vært til underholdning for sine medturgåere med høylydt krangel i løypa). Deretter har de hatt besøk av to gode venner og naboer, mens vi har kaffesludra med naboungenes mor. Nå leker barna nede mens jeg ser på VM og skal snart i gang med middag.

Helgene vår blir sjelden idylliske og vellykkede familiehelger sett under ett - vi lærer oss å glede oss over de små øyeblikkene.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:33   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

I går var vi hos frisør og ordnet til bursdag og arrangerte bursdag. I dag har vi vært ute i finværet i timesvis. Er helt vårlig her, så barna sykler og bruker joggesko.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:42   #19
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag var jeg alene hjemme. Så jeg lå på sofaen med ulltøy og godis.
Lørdag var jeg, pompen og svigers en tur på ski. Fint! De gikk en liten tur med pompen, jeg gikk en litt lengre og kjappere tur. Som var ganske slitsom. Jeg hadde visst ikke helt dreisen på smøringen i går.

I dag måtte jeg lirke og lure med meg pompen ut i to tiden. Vi tok oss en liten skitur på rundt 4 km. Mye mer heldig med smøringen i dag. Det var flotte løyper, og veldig fint å gå.

Mannen jobber hele helgen, og snuppa er hos pappan sin.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:45   #20
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

I dag tok vi med engangsgrill, pølser og deig til solastranden og lagde innebakte pølser på pinne.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no