Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Spennende, enkle og gode småretter til innflytningsfest

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 20:36   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende, enkle og gode småretter til innflytningsfest

Jeg skal ha innflytningsfest til lørdag og trenger oppskrifter og tips til servering. Det kommer vel en 15-20 stykker, og jeg har lovet at det blir litt å bite i. Det blir ikke sitteplass til bords for alle, så det må være noe enkelt som kan spises sånn halvsittende osv. Tenkte å lage flere småretter så folk kan velge litt forskjellig. Har noen idéer, men trenger mange fler.

Kom igjen!

Praktiske tips imøtekommes også. Jeg har forøvrig en stor grill rett på utsiden av kjøkkendøra, så jeg kan tilberede ting i den også!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no