Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Reisen til julestjernen - hvor gammel?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 16:17   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reisen til julestjernen - hvor gammel?

Hvor gamle bør barna være før de har glede av Reisen til julestjernen på teater? Jeg har så gode juleminner forbundet med den fra da jeg var liten og kunne gjerne tenkt meg å ta med poden i år, men jeg klarer ikke å huske hvor gammel jeg selv var da jeg synes det var stas og er litt usikker på om det er stas for ham nå.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:03   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reisen til julestjernen - hvor gammel?

Det kommer jo veldig an på ungen.

Snuppa sitter veldig stille og rolig når vi går på teater, og hun er veldig fokusert. MEN; hun er også lettskremt, så derfor er vi litt påpasselige med hva vi tar henne med på. Det er jo et par litt skremmende sekvenser i Reisen til julestjernen. Men mest av alt er det jo gøy.

Sannsynligvis vil det være greit å ta med et 06-barn i år, særlig hvis han er født på starten av året.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:07   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reisen til julestjernen - hvor gammel?

Individuelt ja. Jeg har en seksåring som er så langt fra lettskremt som det er mulig å komme, jeg tror jeg kunne vist henne The Ring uten at hun hadde reagert. (Noe jeg ikke gjør, selvsagt, men hun ser filmer som den nye Alice in wonderland, Corpse bride osv). Men hun har ikke sett denne enda, det skal hun i år. Tror hun hadde likt den. Hun har nylig begynt å interessere seg for "ordentlige" filmer, så nå tråler vi gjennom klassikere i helgene, feks. Mio min Mio, E.T osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 09-06-10 kl 18:19.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:12   #4
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reisen til julestjernen - hvor gammel?

Jeg hadde en 3-åring som storkoste seg på den filmen, men hun har aldri vært spesielt lettskremt heller da

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 19:04   #5
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reisen til julestjernen - hvor gammel?

Han blir 4 til høsten. Han er nok ganske tøff og mye er gjort hvis han er godt forberedt og har et trygt fang å krype opp på hvis det blir skummelt. Jeg var skeptisk til om han ville kose seg på hakkebakkeskogen da han var 2 år og 3 mnd men da satt han som et tent lys gjennom hele forestillingen og snakket om ikke annet i månedsvis etterpå. Jeg tror vi prøver oss.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no