Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-10, 15:28   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Denne tråden tar seg definitivt opp etter noen innlegg ja.
Når du blir stor og sterk så må du ta med meg på omvisning en gang.


Jeg er stor og sterk. Fikse i høst en gang!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 15:28   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er stor og sterk. Fikse i høst en gang!

  Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 16:02   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Ben "will attending this make me gay?" Murphy

Nope, dette er manneballett.

Og ja, den anbefales. Hva som helst med Jo Strømgren kompani anbefales. Selv om jeg har sett både balletten og Scene 2 før.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 18:35   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Dette har jeg merket meg, og hadde vært ypperlig som innfallsport til ballett for min kjære fotballgale mann. Det hadde vært så fint! Dessverre har vi brukt opp barnevakt-kvoten vår for de neste månedene. (Med mindre vi skulker jobben og går på 13-forestillingen).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 18:54   #25
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nope, dette er manneballett.

Det var da nettopp poenget. Prøver dere å lure meg?

Ben "har kjøpt billett" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 20:52   #26
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Jeg har sett den! Denne versjonen altså. Anbefales. Fine mennene

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 21:49   #27
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Åh! Den så jeg i 2000, i Guanajuato, Mexico. :elsker Jo Strømgrens stykker og Guanajuato:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 21:56   #28
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Jeg mener jeg har sett dette. Men hvor? Live altså - ikke TV.

Forøvrig har jeg også sett herreversjonen av Svanesjøen. Ganske kontroversielt blant de finere kretser i London altså.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:00   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jo Strømgren Kompani - A Dance Tribute to the Art of Football

Jeg er gammel og har sett den gamle versjonen (eller en av dem). En annen Strømgren-oppsetning også, men husker i farten ikke hvilken. Jeg likte det. Jeg har lyst til å se denne også, men det skjer vel ikke, jf annen tråd. Sukk.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no