Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 10:24   #21
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men se, der er faktisk folk forskjellige. Noen er negative til at folk gjør ting mot barn som de selv mener er regelrett skadelig, for eksempel. Og jeg blir ganske rød i toppen når noen snakker om å bruke oljefondet til å kjøpe tilbake Statoil, skal jeg love deg! (Iddioter! )

Men det finnes jo legitime utveier for å rødprikke slikt, poenget mitt er at det ikke er saken alene som skal avgjøre.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:29   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men det finnes jo legitime utveier for å rødprikke slikt, poenget mitt er at det ikke er saken alene som skal avgjøre.

Ja, jeg rødprikker det altså heller ikke. Men noen syns det er en grei grunn til å rødprikke. Og da er det ikke rart det blir baluba i andre enden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:36   #23
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Prikker

tror ikke jeg har noen prikker. Ikke at jeg vet hva det er.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:54   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Er jeg skikkelig rar? Er disse prikkene så mye verdt her inne og det er bare meg som ikke har forstått koden på forum i forhold til prikkene? Enlighten me!

Kanskje du bare er mindre av en feedbackjunkie enn mange andre av oss.

Jeg tar alltid feedback veldig til meg, både positiv og negativ - det er viktig å bli sett og lest og forstått, og jeg blir alltid glad når noen på en eller annen måte viser at de har gjort det. Dersom jeg har lagt en del tankevirksomhet i en post, blir jeg glad når noen setter pris på det; dersom jeg har jobbet med å argumentere godt for meg eller å forklare noe, blir jeg glad når jeg ser at det har blitt oppfattet. Og dersom noen har misforstått, eller er uenige, eller blir sinte og såret, vil jeg gjerne vite om det. Så jeg er veldig opptatt av hva folk mener om det jeg skriver. Prikkene i seg selv er jo ikke så viktige, men de er et verktøy for å gi tilbakemeldinger, og tilbakemeldinger er viktige for meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:15   #25
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tar alltid feedback veldig til meg, både positiv og negativ - det er viktig å bli sett og lest og forstått, og jeg blir alltid glad når noen på en eller annen måte viser at de har gjort det. Dersom jeg har lagt en del tankevirksomhet i en post, blir jeg glad når noen setter pris på det; dersom jeg har jobbet med å argumentere godt for meg eller å forklare noe, blir jeg glad når jeg ser at det har blitt oppfattet. Og dersom noen har misforstått, eller er uenige, eller blir sinte og såret, vil jeg gjerne vite om det. Så jeg er veldig opptatt av hva folk mener om det jeg skriver. Prikkene i seg selv er jo ikke så viktige, men de er et verktøy for å gi tilbakemeldinger, og tilbakemeldinger er viktige for meg.

Jeg kunne ikke vært mer enig! Men rødprikker er noe jeg nødig tyr til selv. Jeg har gitt det til en person på SG, da en diskusjon på forumet endte opp som en diskusjon mellom oss to. Den utviklet seg ganske stygt. Jeg ble lei av den offentlige skittentøyvasken, så jeg prøvde å avslutte diskusjonen. Vedkommende bare fortsatte og fortsatte, så jeg rødprikket til slutt for å ta "oppgjøret" på privaten i stedet for på forumet. Fikk så hevnprikk, og etter det fikk jeg rød prikk for hvert eneste innlegg jeg skrev omtrent fra denne.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no