Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-07, 11:09   #141
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Nei, ingenting. Hun passer heller ikke barna mine.

Det er helt OK og jeg savner det ikke. Jeg har klart med selv siden jeg var 18, og har ingen ønske om at hun skal gjøre noe for meg (eller jeg for henne). Det går selvsagt på hvilken type menneske både hun og jeg er, og kjemien oss i mellom. I tillegg er jeg en veldig selvstendig person, og mamme er nok redd for å tråkke meg på tærene.

Svigermor gjør heller ingenting for meg/oss, men hun passer barna når vi spør henne. Hun er nok redd for å blande seg, det er ikke så lett å være Liven sin svigermor. Eller mor, for den saks skyld.

Jeg må tilføye: jeg tror mamma hadde gjort mye for meg dersom jeg hadde spurt henne. Hun liker å hjelpe, liker at noen trenger henne. Det er derfor mye min feil at hun ikke hjelper meg i livet mitt.


Sist redigert av 007 : 02-09-07 kl 11:11. Årsak: La til noe.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 20:55   #142
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Nei her klarer man seg selv

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:07   #143
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Sånn til daglig - nei. Vi bor jo 60 mil fra hverandre.
Men når vi er på hytta så gjør hun jo endel.

I sommer har hun vært gull, og har hjulpet oss masse.

Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:43   #144
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Hver gang jeg besøker mamma, som bare bor 13 km herfra...så lager hun det jeg vil ha til middag
Hun rydder og vasker når hun er her Men er ikke så ofte hun er her, faktisk!
Ellers spanderer hun alltid lunch når vi er ute..
Hun er alltid barnevakt når jeg spør henne om det.

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no