Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Spinoff] Hvordan er samfunnet om 100 år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-13, 13:15   #1
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[Spinoff] Hvordan er samfunnet om 100 år?

Spinoff fra tråden om hva vi ler av om 20 år...

For 100 år siden, hvis vi da hadde fortalt folk om mobiltelefoner, datamaskiner, trådløse nett og andre tekniske ting, så hadde de sett himmelfallent på oss og sagt noe lignende som: "Det er da helt umulig, det tror jeg ingenting på!"

Hvordan er livet om 100 år sett med våre øyne? Hva er det vi sier "Det er da helt umulig, det tror jeg ingenting på!" til?

At vi (menneskeheten) reiser på ferie til andre planeter? At vi forflytter oss ved hjelp av tankens kraft?
Fabulér.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:17   #2
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinoff] Hvordan er samfunnet om 100 år?

Jeg tenker at dippedutter har fusjonert. En telefon er både tv, internett, pc, og sikkert enda mer jeg ikke kommer på nå.

Jeg tror det har skjedd store endringer i infrastrukturen. Vi bruker ikke fossilt drivstoff lenger. Jeg tror at det man selv får styre bilen sin i mye mindre grad. Alt vil gå mer på autopilot.

Jeg tror at man kan få diagnostisert sykdommer bare ved å tisse i do, eller sleike på et klistremerke og putte det på speilet.

Jeg tror man har en base på både månen og mars hvor det bor folk

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:26   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinoff] Hvordan er samfunnet om 100 år?

Jeg tenkre at med den rivende utviklingen vi har hatt på teknologi og duppedingsegreier, så klarer jeg ikke engang å forestille meg hva vi kommer til å ha om hundre år.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no