Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til min kjære, søte Sitron

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-07, 17:41   #61
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til min kjære, søte Sitron

Knallbra vimsen!!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:07   #62
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til min kjære, søte Sitron

Utrolig! Det stater med sitron og ender med katter, via en skilpadde....

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:31   #63
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til min kjære, søte Sitron

NAKENKATT !! Jeg lar meg stadig sjokkere

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:48   #64
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Til min kjære, søte Sitron

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes nakenkatter er helt OK rent utseendemessig, men er de ikke fryktelig upraktiske? Må man ikke kle på dem? Mannen min er dessverre allergisk for katter, jeg har hatt flere dyr og etter min mening er katter de ultimate kosedyr.

Hvis de er upraktiske, saa er det mest fordi de er innekatter, og man ikke slipper unna kattetoalett. Man maa ikke kle dem nei, men det kan vaere OK av og til hvis det er litt kulskent, eller hvis man tar dem med ut en tur. Da kan de beskyttes mot sol eller kulde med et plagg, men det er som sagt ikke noe must, for de maa ikke ut. Det er bare noe man gjoer fordi man synes det er trivelig.
Denne rasen er utmerket for de fleste allergikere da, og naar det gjelder kosen, saa er det mye bedre med myk og varm silkehud enn pels. Og saa slipper man selvfoelgelig roeyting.

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har ringt og "lagt av" en katt idag.

Har du bilde? Kan vi faa se? Lurer paa om vi skulle hatt en kjaeleddyrtraad. Foeler jeg kupper litt her naa, men kan ikke dy meg naar jeg faar spoersmaal om skattene mine.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Siamesere er da en million ganger penere enn den flaggermusvarianten lenger opp i tråden.

Deg om det!

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:58   #65
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til min kjære, søte Sitron

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Har du bilde? Kan vi faa se? Lurer paa om vi skulle hatt en kjaeleddyrtraad. Foeler jeg kupper litt her naa, men kan ikke dy meg naar jeg faar spoersmaal om skattene mine.

Har sendt deg prikk. Skal å se i løpet av uka, men har ingen bilder selv enda.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no