Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det var jenta si, det

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-07, 09:42   #61
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Bequita


Selv husker jeg at mine foreldre ikke ville si hva de stemte omtrent før jeg var 20, av angst for at det skulle påvirke meg. Det syntes jeg var teit den gangen, og det synes jeg fortsatt.

Faren min fortalte meg i femte klasse eller noe, at han stemte KrF. Men det måtte jeg aldri si til noen, for det var hemmelig valg. Jeg hadde fortalt det til mamma, og han ble rasende og bedyret at han aldri kom til å fortelle meg noe fortrolig - noensinne. Jeg trodde jo i min enfoldighet at hun allerede visste det.
Nå tror jeg dessverre at han har krøpet over streken til FrP.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:21   #62
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Ja, det var veldig flinke jenter.

Jeg hadde forøvrig heller ikke villet ha sånn dritt hengendes midt i trynet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:26   #63
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Siden vi er inne på hva foreldrene våre stemmer. Jeg har aldri fått vite hva mine foreldre stemmer. Eneste jeg er helt sikker på er at det ikke er verken KrF eller FRP.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:35   #64
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Jeg veit hva mora mi har tenkt til å stemme denne gangen. Jeg vil ikke si det høyt her inne da, men jeg vil i hvert fall ikke stemme det samme som henne.

Da jeg var barn stemte hun helt anderledes.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:51   #65
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg lar ikke mine barn har NOEN ballonger med partipropaganda på. Jeg syns ingenting om at partier henvender seg til barn for å kapre foreldrene deres. Det er en uting.

Tror ikke noen partier klarer å kapre meg pga en ballong. Har jo litt mer mellom ørene, men hadde ikke likt at ungen min gikk med reklame for et parti jeg ikke hadde noe til overs for.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:55   #66
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er klart man fyller ungene sine med meninger og holdninger. Jeg syntes bare at "stille" oppfordring/bifall til nedrivning ikke er særlig ok holdning når det gjelder lovlig valgkampmateriale som faktisk kan henges opp i boligområder på telefonstolper etc. På sin egen private postkasse skal man selvfølgelig kunne ta ned. Flere nevner propoganda, men det er vel ikke akkurat det, da er vel all partireklame det samme, også fra de andre. At naboens unger henger opp er helt greit etter min mening, hadde f.eks min far vært politisk aktiv i Frp eller SV hadde jeg sikkert fått samme oppgave. Unger går rundt med reklame for alt mulig for idrettslagene sine, for å tjene penger for laget, og det blir omtrent det samme. Mulig jeg tar feil, men jeg fikk litt følelse av at man bifaller at ungene gjør noe som ikke er god folkeskikk fordi det tilfeldigvis var Frp-materiell som ble hengt opp. Hadde det vært f.eks oppfordring til demonstrasjon mot rasisme som ble hengt opp, hadde ikke ungene fått kraftig reprimande for å ha revet det ned?

Må bare signere her.
Hadde det vært reklame for et annet parti så hadde ikke denne diskusjonen funnet sted.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:58   #67
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Må bare signere her.
Hadde det vært reklame for et annet parti så hadde ikke denne diskusjonen funnet sted.

Ja, men det er jo litt av poenget, da. Hun sa at ungen måtte ta ned lappen fra deres postkasse fordi hun ikke liker hva akkurat det partiet står for. At ungen tok ned alle de andre var mer som en bonus, da FRP er samfunnnsfiendtlig. Hadde det vært en lapp om antirasisme hadde lappene selvsagt fått være i fred da budskapet er bra.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:12   #68
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, men det er jo litt av poenget, da. Hun sa at ungen måtte ta ned lappen fra deres postkasse fordi hun ikke liker hva akkurat det partiet står for. At ungen tok ned alle de andre var mer som en bonus, da FRP er samfunnnsfiendtlig. Hadde det vært en lapp om antirasisme hadde lappene selvsagt fått være i fred da budskapet er bra.

Men da må det nødvendigvis også være greit at noen i samme borettslag som mener at antirasisme ikke er bra, river det ned?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:20   #69
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Men da må det nødvendigvis også være greit at noen i samme borettslag som mener at antirasisme ikke er bra, river det ned?

Selvsagt, men det får stå for egen regning. På samme måte blir dette på safrans regning.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:26   #70
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg lar ikke mine barn har NOEN ballonger med partipropaganda på. Jeg syns ingenting om at partier henvender seg til barn for å kapre foreldrene deres. Det er en uting.

At det er en uting kan jeg være enig i.

Men synes det blir i drøyeste laget å ta fra en 4-åring en ballong, som ikke tenker annet enn farger når han ser den. Hadde han vært eldre hadde jeg nok tenkt annerledes.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:26   #71
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Tror ikke noen partier klarer å kapre meg pga en ballong. Har jo litt mer mellom ørene, men hadde ikke likt at ungen min gikk med reklame for et parti jeg ikke hadde noe til overs for.

Ja, det har jeg tenkt på mange ganger. Er det virkelig noen som lar seg dupere til å stemme et gitt parti på grunn av nøkleringer eller drops?!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Men da må det nødvendigvis også være greit at noen i samme borettslag som mener at antirasisme ikke er bra, river det ned?

Selvfølgelig. Dog teit.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:27   #72
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, men det er jo litt av poenget, da. Hun sa at ungen måtte ta ned lappen fra deres postkasse fordi hun ikke liker hva akkurat det partiet står for. At ungen tok ned alle de andre var mer som en bonus, da FRP er samfunnnsfiendtlig. Hadde det vært en lapp om antirasisme hadde lappene selvsagt fått være i fred da budskapet er bra.

Ja, nettopp. Du (og flere andre) bekrefter at hva dere synes om en handling er avhengig av hvem den går ut over. River man ned plakater for Venstre så er man en vandal, river man ned plakater for Frp er man en helt.

Jeg er ikke noe for en slik type tenkning. Jeg ønsker å reagere på handlingen. Jeg er feks imot dødsstraff, helt uavhengig av hva folk er dømt for.

Dette er jo prinsippielt, jeg skjønner at i denne bestemte saken så var det mer en tilfeldighet at ungene rev ned alle plakatene (og de var satt opp på private områder etc), men det jeg reagerer på er at Safran synes det er OK fordi det er Frp sine plakater. To feil blir ikke rett, uansett hvor lite man liker Frp så er det feil å drive med vandalisme.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:29   #73
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, nettopp. Du (og flere andre) bekrefter at hva dere synes om en handling er avhengig av hvem den går ut over. River man ned plakater for Venstre så er man en vandal, river man ned plakater for Frp er man en helt.

Jeg er ikke noe for en slik type tenkning. Jeg ønsker å reagere på handlingen. Jeg er feks imot dødsstraff, helt uavhengig av hva folk er dømt for.

Dette er jo prinsippielt, jeg skjønner at i denne bestemte saken så var det mer en tilfeldighet at ungene rev ned alle plakatene (og de var satt opp på private områder etc), men det jeg reagerer på er at Safran synes det er OK fordi det er Frp sine plakater. To feil blir ikke rett, uansett hvor lite man liker Frp så er det feil å drive med vandalisme.

Selvsagt. Hadde V stått inne for de samme holdningene som FRP, hadde jeg også samtykket til at noen fjernet styggedommen. På samme måte ville jeg fjernet lapper om dyreplageri, nazisme und zu weiter...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:34   #74
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, nettopp. Du (og flere andre) bekrefter at hva dere synes om en handling er avhengig av hvem den går ut over. River man ned plakater for Venstre så er man en vandal, river man ned plakater for Frp er man en helt.

Men i all verden, jeg har da aldri sagt det? Det er DU som trekker inn vandalisme her. Jeg har aldri påstått at det er vandalisme å rive ned plakater for Venstre. Jeg har derimot sagt at jeg ikke syns noe om politisk reklame mellom husene her. Det henger ingen oppslagstavler her, ergo er det ikke meningen at man skal henge opp slikt.


Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette er jo prinsippielt, jeg skjønner at i denne bestemte saken så var det mer en tilfeldighet at ungene rev ned alle plakatene (og de var satt opp på private områder etc), men det jeg reagerer på er at Safran synes det er OK fordi det er Frp sine plakater. To feil blir ikke rett, uansett hvor lite man liker Frp så er det feil å drive med vandalisme.

Nå får du gi deg. Vandalisme?
vandalisme~is'me -n hærverk; hensynsløs ødeleggelse v- mot kulturminner

Hensynsløs ødeleggelse? Hallo. De forsøplet privat område. Om noen bedriver vandalisme, så er det plakatoppsetterne.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:37   #75
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, nettopp. Du (og flere andre) bekrefter at hva dere synes om en handling er avhengig av hvem den går ut over. River man ned plakater for Venstre så er man en vandal, river man ned plakater for Frp er man en helt.

Jeg er ikke noe for en slik type tenkning. Jeg ønsker å reagere på handlingen. Jeg er feks imot dødsstraff, helt uavhengig av hva folk er dømt for.

Dette er jo prinsippielt, jeg skjønner at i denne bestemte saken så var det mer en tilfeldighet at ungene rev ned alle plakatene (og de var satt opp på private områder etc), men det jeg reagerer på er at Safran synes det er OK fordi det er Frp sine plakater. To feil blir ikke rett, uansett hvor lite man liker Frp så er det feil å drive med vandalisme.

Signerer

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:38   #76
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

At det er en uting kan jeg være enig i.

Men synes det blir i drøyeste laget å ta fra en 4-åring en ballong, som ikke tenker annet enn farger når han ser den. Hadde han vært eldre hadde jeg nok tenkt annerledes.

Ikke i det hele tatt. Jeg tilbyr mine barn substitutter og det har aldri vært tårer og tenners gnissel.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 19:15   #77
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg hadde også tatt ned plakaten fra mitt postkortstativ, og jeg synes også det er litt drøyt å sende ut unger til å henge opp partipropaganda, uavhrngig av hvilket parti det er.

Man henger ikke opp ting på andres private eiendom. Uansett parti.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry. Jeg synes uansett at det var teit å i det hele tatt involvere ungene. Du kunne gått bort og tatt den ned SELV. ...

Øh? Mine barn får i hvert fall lære seg at de må bidra i felles husholdning og drift. Inklusive å gjøre ting jeg godt kan gjøre SELV. Klistrer noen opp noe på VÅRT stativ, er det likegyldig hvem i familien som tar det ned.

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Dårlig sammenligning.
Å fjerne politisk reklame før et valg viser liten respekt for ytringsfrihet.

Å ikke respektere andres private eiendom viser liten respekt det også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:06   #78
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå får du gi deg. Vandalisme?
vandalisme~is'me -n hærverk; hensynsløs ødeleggelse v- mot kulturminner

Hensynsløs ødeleggelse? Hallo. De forsøplet privat område. Om noen bedriver vandalisme, så er det plakatoppsetterne.


Ja, å rydde vekk søppel er pur vandalisme. Kanskje tilogmed vold? Ja, politisk motivert vold er det når jeg tenker meg om!



__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:39   #79
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Vekk med styggedommen.

Her ville FRP gi mine barn sukkertøy utenfor senteret.
S svarte kontant at han ikke fikk ta godteri fra noen han ikke kjenner!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:47   #80
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vekk med styggedommen.

Her ville FRP gi mine barn sukkertøy utenfor senteret.
S svarte kontant at han ikke fikk ta godteri fra noen han ikke kjenner!

Den var god. Flinke ungen!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no