Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-08, 14:43   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Husker dere jeg nevnte søstern min hadde kjøpt seg ny flott dressurhest i fjor?

Dette er den hun først kjøpte fra Danmark. Men han var ikke noe lærevillig.



Så nå har hun fått bytte den til en annen hest, en 3 år gammel hingst. Den kom fra Danmark i går. Så får vi håpe det går bedre denne gangen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:45   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte.

Hva skjedde med den første? Fårepølse?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:47   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva skjedde med den første? Fårepølse?

Nei da, den blir nok ikke fårepølse. Men eieren tok den tilbake.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:47   #4
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte.

Så fine de var, begge to! Håper det går bedre med den siste!

Det er ikke bare bare med hest, har selv ei kusine som sliter med hest nr to nå, men det er pga bein.

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:51   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte.

Opprinnelig lagt inn av F!reF|y, her.

Så fine de var, begge to! Håper det går bedre med den siste!

Det er ikke bare bare med hest, har selv ei kusine som sliter med hest nr to nå, men det er pga bein.

Ja, man kan virkelig være uheldig.

Stakkars hingsten skal kastreres i dag da. Han har heldigvis enda ikke oppdaget at han er hingst så det er best å ta det før han finner ut av det.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 14:52   #6
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte.

Hehe, ja det er nok lurt å gjøre det før det går i hodet på de.

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 15:46   #7
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Vi får håpe det går bedre nå da, han så nå ihvertfall ut som om han hadde god fremdrift. Men den er ikke så høy den nye hesten eller? Så ut som om det var endel størrelsesforskjell på dem, men det er kanskje bare bildene som lyver.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 15:55   #8
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Får håpe hun lykkes bedre med den nye hesten. Har selv hatt hest. Men syns det er alt for dyrt å holde på med. Jeg er selv utrolig glad for at jeg sluttet. Men kan besøke hesten når jeg vil. Å det er kjempe koselig.
Gratulere til din søster

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 16:00   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Vi får håpe det går bedre nå da, han så nå ihvertfall ut som om han hadde god fremdrift. Men den er ikke så høy den nye hesten eller? Så ut som om det var endel størrelsesforskjell på dem, men det er kanskje bare bildene som lyver.

Ja, den er en del mindre. Da blir det også lettere for søstern min å ri den. Hun er ganske så lita.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 17:19   #10
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Tre år gammel hingst høres nå ut til å kunne by på en del utfordringer! Håper de blir et bra team.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 18:51   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Tre år gammel hingst høres nå ut til å kunne by på en del utfordringer! Håper de blir et bra team.

Han har blitt kastrert i dag og han hadde enda ikke oppdaget at han var hingst. Og han skal være veldig snill.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 18:54   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Veldig fin hest. Og schwææææær.

  Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 18:56   #13
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Veldig fin hest. Og schwææææær.

Den nye hesten som er det andre bilde er liten. Han er bare 165. Greit, han er bare 3 år og kommer til å vokse litt mer men.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:04   #14
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Kjempefin hest. Håper at det fungerer bedre med denne hesten. Mellomstepropell kunne gjerne tenkt å hatt den første hesten i garasjen.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:08   #15
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Kjempefin hest. Håper at det fungerer bedre med denne hesten. Mellomstepropell kunne gjerne tenkt å hatt den første hesten i garasjen.

Ja er ikke det typiskt når man er små. Hesten kan jo stå i garasjen. Så hun liker store hester hun skjønner jeg.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:12   #16
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Bare det er en hest så. Elsker hester. Minstepropell er like gal etter hester. Storepropell rir han også men har et mer nøktern forhold til hester. :heldigvis:

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 21:27   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Den nye hesten som er det andre bilde er liten. Han er bare 165. Greit, han er bare 3 år og kommer til å vokse litt mer men.

Han er bare 165 ja. Ja da er han jo knøttliten.
Jammen godt han vokser litt til! :livreddhester:

  Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 12:41   #18
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Nydelig hest! Håper han er snill og grei og vil fungere godt sammen med søster'n din
Moro med hest, datter'n min har en Connemara og jeg har selv hatt flere hester. Men akkurat nå er jeg litt lei hele greia - hesten vår sliter med en hov og det blir vanvittig dyrt. Ikke kan han brukes normalt på en good stund heller... Mye styr og mye penger ut.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 12:47   #19
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Den nye hesten som er det andre bilde er liten. Han er bare 165. Greit, han er bare 3 år og kommer til å vokse litt mer men.

En hest som er 165 i mankehøyde er da ikke spesielt liten?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 14:15   #20
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå har søstern min byttet hesten hun kjøpte

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

En hest som er 165 i mankehøyde er da ikke spesielt liten?

Det er vel en ganske normal rideheststørrelse. Til ridehest å være er han iallefall ikke spesielt stor. Min er på 175, og alle de jeg tidligere har hatt har vært over 170. Men så er jeg ganske høy selv også da.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no