Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-07, 21:59   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Helt utrolig så mange "perfekte mødre" det er her, som aldri ville torturert barna sine eller filmet\tatt bilder av barna i snodige situasjoner.
jøss, det må være så flott å være så korrekt til alle tider. sorry men jeg er mennesklig jeg og som alle mennesker "kan " jeg gjøre feil i oppdragelsen. Opps er det noen som sladrer til barnevernet nå kansje og tar fra meg mine 3 barn og fjerner min livmor. Jeg er jo ikke perfekt....

Åh .. enda en slik en
Nå begynner dette virkelig å nærme seg andre forum jeg kjenner til ...

Her er forresten tråden som har dette som spesialtema

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 22:46   #102
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Nok en tråd om perkfete mødre.

Hvem er det du kaller fete?


(Ynnsjyll - begynner å bli sent.)

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:03   #103
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Jeg kjenner at jeg er forelska i Polyanna akkurat nå.

Vi skal ta foreldrerollen på alvor og behandle ungene slik vi selv ønsker å bli behandlet, men vi må ikke bli så selvhøytidelige og så tynget av situasjonenes alvor at vi ikke kan ha det moro.

Når lillemann sovner på pappas arm mens vi går rundt juletreet i et lite lokale der et digert hornorkester spiller ,fordi han nektet å sove formiddagslur så er det morsomt og det er ingen grunn til å skrike opp om barnemishandling fordi vi ler av det lille stabeistet (og over at vi kaller ham et stabeist).

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:11   #104
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Helt utrolig så mange "perfekte mødre" det er her, som aldri ville torturert barna sine eller filmet\tatt bilder av barna i snodige situasjoner.
jøss, det må være så flott å være så korrekt til alle tider. sorry men jeg er mennesklig jeg og som alle mennesker "kan " jeg gjøre feil i oppdragelsen. Opps er det noen som sladrer til barnevernet nå kansje og tar fra meg mine 3 barn og fjerner min livmor. Jeg er jo ikke perfekt....

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:14   #105
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kjenner at jeg er forelska i Polyanna akkurat nå.

Vi skal ta foreldrerollen på alvor og behandle ungene slik vi selv ønsker å bli behandlet, men vi må ikke bli så selvhøytidelige og så tynget av situasjonenes alvor at vi ikke kan ha det moro.

Når lillemann sovner på pappas arm mens vi går rundt juletreet i et lite lokale der et digert hornorkester spiller ,fordi han nektet å sove formiddagslur så er det morsomt og det er ingen grunn til å skrike opp om barnemishandling fordi vi ler av det lille stabeistet (og over at vi kaller ham et stabeist).

Vi er heldige vi, Nenne, som HVERKEN er perkfete ELLER dårlige mødre!

Vi er bare akkurat passe, nemlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:16   #106
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Jeg klapper deg på ryggen hvis du klapper meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:21   #107
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Hvem er det du kaller fete?


(Ynnsjyll - begynner å bli sent.)

Eh, kaller du meg en dårlig mor nå

Ynskjyl her også. Klarer virkelig ikke å diskutere seriøst når klokka er over 23 og jeg har fått minimalt med søvn. Nei, ikke sant, jeg klarer bare ikke diskutere dette emnet seriøst!!!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 06:58   #108
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Jeg er vel helt perfekt jeg da, aldri har mine barn brukt gåstol og jeg har faktisk aldri tatt bilde av dem når de gråter heller. Ta _bilde_ av en liten en som gråter! Det synes jeg er helt groteskt og jeg jeg grøsser hver gang jeg ser et slikt bilde.

Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:57   #109
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg er vel helt perfekt jeg da, aldri har mine barn brukt gåstol og jeg har faktisk aldri tatt bilde av dem når de gråter heller. Ta _bilde_ av en liten en som gråter! Det synes jeg er helt groteskt og jeg jeg grøsser hver gang jeg ser et slikt bilde.

Groteskt? Er det groteskt med bilder av barn som gråter?

Det er mange ting som jeg kan oppfatte som groteske, men jeg klarer virkelig ikke å se hva som er groteskt med et bilde av et barn som gråter.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no