Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 22:04   #41
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Det var KANON-LURT!
*utåstjelehotellskilt*

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:11   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Stesnuppa er kvalmt våken om morgenen, men hun får ikke gå ut og ringe på til noen før klokken er 10.

Jeg hadde nok blitt overrasket om noen ringte på hos oss klokken 8, men det hadde ikke gjort noe. Om det ikke passet så hadde jeg jo bare sagt ifra om det. :skjønner ikke helt problemet:. Men nå er det alltid noen som er våkne på det tidspunktet hos oss da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:34   #43
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Om det ikke passet så hadde jeg jo bare sagt ifra om det. :skjønner ikke helt problemet:. Men nå er det alltid noen som er våkne på det tidspunktet hos oss da.

Vi liker å sove om morran da vi kan, men 10 åringen våkner lett og han står da opp å tar opp døra, kunne jo være noe viktig også mente han. og da våkner jo de andre gutta også.
Jeg sa i fra hver dag hele uka at han måtte vente til nærmere 10 før han kom. fordi vi likte å sove om morran, men det hjalp jo ikke.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:41   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg sa i fra hver dag hele uka at han måtte vente til nærmere 10 før han kom. fordi vi likte å sove om morran, men det hjalp jo ikke.

Det skjønner jeg er irriterende. Når man gir en beskjed så forventer man at den blir fulgt.

Også syns jeg det er litt underlig at noen foreldre sender ut barna sine så tidlig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:27   #45
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Hm. Vanskelig problemstilling. Og foreløpig helt uaktuell siden snupp bare er ett år. Jeg tror at jeg ville syns det var greit at noen ringte på klokken 09 i helgen. Ikke klokken 08, for da er jeg ikke våken, med mindre mannen ikke er hjemme (han er morgenfugl og står opp med snupp hver dag).

I ukedagene hadde jeg syns det var helt greit at noen ringte på (for å ta følge) fra klokken var 07. Da jeg var liten var det ganske vanlig at de man tok følge med til skolen kom og spise frokost (eller jeg spiste hos dem). Så det er egentlig noe jeg bare ser på som koselig.

Forresten, søndagsfrokosten er hellig, så etter 10 på søndag, etter 09 på lørdag. Og jeg har null problemer med å si i fra på en pen måte.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:33   #46
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

I ukedagene hadde jeg syns det var helt greit at noen ringte på (for å ta følge) fra klokken var 07.

Det er jo selvsakt greit her også, for da er vi jo oppe. og ungene skal på skolen, men i feirer og helger må vi jo ikke stå opp så tidlig.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:40   #47
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

For et par år siden så fikk vi alltid tidlig besøk i helgene av 2 jenter, jeg spurte om mamman viste hvor de var, og da var svaret at hun hadde sakt de kunne ta en tur til oss og at hun ville sove litt lenger, da sa jeg i fra til mora at vi også likte å sove litt lenger, så da ble det slutt på det.

Kan vel ellers fortelle at det stort sett er fult hus med barn her, ser ut som om det er bursdagsselskap her hver dag, synes det er koslig, men bare ikke tidlig om morran.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 09:19   #48
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

For et par år siden så fikk vi alltid tidlig besøk i helgene av 2 jenter, jeg spurte om mamman viste hvor de var, og da var svaret at hun hadde sakt de kunne ta en tur til oss og at hun ville sove litt lenger, da sa jeg i fra til mora at vi også likte å sove litt lenger, så da ble det slutt på det.

Kan vel ellers fortelle at det stort sett er fult hus med barn her, ser ut som om det er bursdagsselskap her hver dag, synes det er koslig, men bare ikke tidlig om morran.

Det høres ut som om dere brukes som nabolagets barevakter! Tror du må være tydelig ovenfor foreldrene om "åpningstidene" deres. Det kan være lett å slå seg til ro med at det "sikkert er liv og røre hos 4barnsfamilien så dere kan dra dit".

Jeg er B menneske og det ville aldri falle meg inn!!! Vil ikke slippe barna ut før kl.10/11 og ser at det er konsensus for det.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:30   #49
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

I helger og ferier så er det frokost hjemme hos oss ca. kl. 10:30. Ingen av ungene får lov til å ha besøk eller gå ut før den tid. Unntak når de skal på fotballcup'er selvfølgelig, eller andre aktiviteter som starter skremmende tidlig om morgenen på fridager.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:50   #50
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Jeg vet ikke helt jeg. Om vi hadde vært oppe og hadde fått i oss frokost hadde det nok ikke gjort meg noe.
Men jeg er som regel blid som en lerke om morgenen da. (Helt sant.)

Det er verre med mannen min. Han måtte jeg nok ha låst inne på badet.

Jeg synes det er hyggelig at unger liker å leke med mine barn, så så sant vi var oppe og i gang med dagen er dette helt ok for meg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 12:47   #51
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Hadde vært greit hvis det var rørlegger eller noe slikt som ringte på. Da visste man ihvertfall at noen kom.

Men de som sender ut ungene sine på besøk til andre FØR kl 10 på dagen kan ikke være riktig nagla!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:24   #52
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Hadde vært greit hvis det var rørlegger eller noe slikt som ringte på. Da visste man ihvertfall at noen kom.

Men de som sender ut ungene sine på besøk til andre FØR kl 10 på dagen kan ikke være riktig nagla!

Seriøst? 10 er jo langt utpå ettermiddagen for oss energibunter av noen småbarnsforeldre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:56   #53
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Seriøst? 10 er jo langt utpå ettermiddagen for oss energibunter av noen småbarnsforeldre.

Don't count me in!
Ikke mye energi her før klokka nærmer seg 10 - ja, i helgene altså.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:31   #54
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Seriøst? 10 er jo langt utpå ettermiddagen for oss energibunter av noen småbarnsforeldre.

Kan så være i ditt tilfelle, men ikke alle er som deg, og det bør da respekteres uansett om man er energibunter eller ikke!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 09:18   #55
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Vi er ikke stått opp klokka åtte en gang.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no