Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Aeroccino melkeskummer - tips!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 09:57   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Aeroccino melkeskummer - tips!

Jeg prata med Nespresso i dag, fordi jeg opplever at melka brenner seg litt fast på ett punkt i Aeroccino-en min.

Jeg fikk tips om å skylle den med vann FØR man har i melken. At det ofte hjalp, uten at de helt vet hvorfor

Og så skulle jeg vaske med såpevann hver 3 gang, sammen med en myk svamp. Ellers skylle med varmt vann.

Sånn om noen flere sliter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:08   #2
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Aeroccino melkeskummer - tips!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg prata med Nespresso i dag, fordi jeg opplever at melka brenner seg litt fast på ett punkt i Aeroccino-en min.

Jeg fikk tips om å skylle den med vann FØR man har i melken. At det ofte hjalp, uten at de helt vet hvorfor

Og så skulle jeg vaske med såpevann hver 3 gang, sammen med en myk svamp. Ellers skylle med varmt vann.

Sånn om noen flere sliter.

Takk for tipset!
Har samme problemet

__________________
2005 - 2007 - 2011
Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:14   #3
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Aeroccino melkeskummer - tips!

Jeg også, tusen takk for tips!

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:15   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeroccino melkeskummer - tips!

Takk! :-)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:21   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeroccino melkeskummer - tips!

Takk for tips. Jeg har ikke hatt problemer så langt med at noe svir seg, bortsett fra en gang jeg lagde tre rett etter hverandre. Da er det visst lurt å skylle mellom hver gang.

Ellers så bruker jeg bittelitt Zalo hver gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:42   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeroccino melkeskummer - tips!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Takk for tips. Jeg har ikke hatt problemer så langt med at noe svir seg, bortsett fra en gang jeg lagde tre rett etter hverandre. Da er det visst lurt å skylle mellom hver gang.

Ellers så bruker jeg bittelitt Zalo hver gang.

Ja, det sa hun i telefonen. At man ikke måtte bruke den flere ganger etter hverandre uten å skylle/vaske.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no