Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjørneskap på kjøkken

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-12, 23:57   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Hjørneskap på kjøkken

Hvilket hjørneskap liker dere best på ikea?

Hjørneskap med karusell


Eller hjørneskap med uttrekkbar hylle?


Har prøvd å tegne kjøkken i en evighet nå og funnet en noe lunde grei løsning, med to hjørneskap med karusell. Men så viser det seg at vi har fått feil mål på ene veggen så da gikk det akkurat ikke med de to hjørneskapene og to 80 skuffer. Og jeg ville helst hatt 80 skuffer.

Så jeg lurte på om jeg måtte ta to hjørneskap med uttrekkbar hylle, men syns ikke de ser så grei ut.

Noen som har erfaren? Har kun hatt karusell vi..

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 00:00   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjørneskap på kjøkken

Jeg synes det ser ut som den uttrekkbare hyllen blir så og si lik som karusellen, bare at man ikke kan snurre den helt rundt, og at den mangler 1/3. Hva med en slik og en karusell?

Vi har hjørneskap med bare en enkel hylle inni, det funker helt greit det og. Har ting der som ikke brukes så ofte.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 00:02   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjørneskap på kjøkken

Vi har det med uttrekkbar hylle, og det fungerer i hvertfall veldig greit.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 00:50   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjørneskap på kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi har hjørneskap med bare en enkel hylle inni, det funker helt greit det og. Har ting der som ikke brukes så ofte.

Vi også. Typisk krumkakejern og sære bakevarer og elektrisk sitruspresse og sånt. Men det er litt kronglete å komme til bakerst, må gjerne sette meg ned på knærne for å komme ordentlig til, så jeg er glad for at det i det andre hjørneskapet er karusell. Så en av hver funker supert, her i gården.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 08:42   #5
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Hjørneskap på kjøkken

Skap med hylle har vi prøvd før og det kommer vi ikke til å ha igjen :-) det blir nok karusell eller uttrekkbar. Hadde egentlig lyst på en av hver men da må vi ta ett 80 skap med skuffer og ett 60 skap med skuffer. Men jeg vil egentlig ha 2 80 skuffer.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 09:03   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjørneskap på kjøkken

Vi har hjørneskap med uttrekkbar hylle og den fungerer mye bedre enn jeg trodde på forhånd.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no