Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2015

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-15, 23:27   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bøker lest i 2015

Her er tråden med nytt innlegg for hver bok. Godt leseår!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-15, 23:28   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1. P.D. James: Cover Her Face
Stram og behersket krim satt i et overraskende gammeldags England tidlig på 60-tallet. Noe kunstig intrige, men man må jo elske Adam Dalgliesh.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 16:41   #3
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Der, ja! Tror jeg følger ditt eksempel med dobbeltføring.

1. Life & Times of Michael K. av J.M. Coetzee. Jeg syntes store deler av boka var veldig saktegående, og fikk nærmest en kafkask følelse (noe som i min verden ikke er et pluss når det gjelder å komme gjennom en bok, ukultivert som jeg nok er). Samtidig så er det jo selvfølgelig mye dette jeg funderer over når jeg tenker over den. Jeg begynte dessuten ganske overraskende virkelig å like boka mot slutten, da fortellerstemmen ble en annen.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 17:51   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Der, ja! Tror jeg følger ditt eksempel med dobbeltføring.

1. Life & Times of Michael K. av J.M. Coetzee. Jeg syntes store deler av boka var veldig saktegående, og fikk nærmest en kafkask følelse (noe som i min verden ikke er et pluss når det gjelder å komme gjennom en bok, ukultivert som jeg nok er). Samtidig så er det jo selvfølgelig mye dette jeg funderer over når jeg tenker over den. Jeg begynte dessuten ganske overraskende virkelig å like boka mot slutten, da fortellerstemmen ble en annen.

Oj, jeg tror jeg har skrevet det før her inne, - jeg tror det er favorittboken min over alle.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 18:04   #5
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Oj, jeg tror jeg har skrevet det før her inne, - jeg tror det er favorittboken min over alle.

Ja, jeg vet det! Research på FP hører nemlig med før jeg velger nye bøker. Men vil du fortelle litt om hva du synes, og hvorfor du liker den så godt?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 18:26   #6
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Jeg tror jeg bare var litt over tjue da jeg leste den første gangen så det hadde sikkert litt å si også. Jeg var også veldig opptatt av såkalt postcolonial litteratur og var veldig påvirket av studier og forelesere ved universitetet jeg studerte ved i England.

Det blir ganske mer korrekt å si at det er den boken som antakeligvis har gjorde størst inntrykk på meg. Nå er jeg en stor fan av Coetzee og har også Disgrace som en stor favoritt. Men det er vel språket og beskrivelsen av omgivelsene på den reisen hovedpersonen begir seg ut på, jeg synes det er helt ufattelig bra skildret. Alt vi ser og opplever som ikke står skrevet, som f.eks. om hovedpersonen er svart eller hvit. Vi vet jo, men det står ikke. Jeg synes historien er så vondt at den er neste ikke til å fatte ... jeg vet ikke, jeg glemmer bare ikke hvordan den boka tok helt pusten fra meg da jeg leste den første gangen. Helt grusom men fantastisk vondt, akkurat slik som Disgrace.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 22:20   #7
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Skjønner. Det ødela for meg at det "gikk så sakte" i store deler av boka, men historien gjør jo selvfølgelig inntrykk likevel.

Disgrace var forøvrig jeg også veldig begeistra for, nå er det riktignok så lenge siden jeg leste den at jeg kan ikke forklare hvorfor.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 10:03   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Januar:
1. Blodsporet til Santa Fe.
Leste denne første gangen da jeg var 15-16? Husket det som en bra serie, og var litt skeptisk til å lese den på nytt igjen - ungdomssvermeri kan lett få et helt annet skjær i voksen alder. Men dette er bra! Morgan Kane er en kompleks - og menneskelig - romanfigur, som løfter historiene. Nå som bøkene er gitt ut på nytt er de gitt ut kronologisk i forhold til Kane sitt liv. Mye bra tillegsmatrialet. Rart å tenke på at revolvere har vært frontladet en gang i tiden. Måtte le høyt av den unge Kane som satt med en gammel revolver, sammen med de med alt mulig fancy jern - var jo nesten som å se en 16 årig unggutt sitte med den gamle mobilen sin, sammen med en gjeng med splitter nye smarttelefoner.

2. Fables - Snow White. Serien har tapt seg, veldig vanskelig at serier "holder seg", men fremdeles bra underholdning og mye bra tegninger.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 18:06   #9
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1: Lars Kepler: Stalker.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-15, 14:49   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Januar
1.Sylvia Day – Grepet av deg
2.Catherine Chung – Det glemte landet.
3.Marte Michelet – Den største forbrytelsen.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-15, 23:23   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1. P.D. James: Cover Her Face
Stram og behersket krim satt i et overraskende gammeldags England tidlig på 60-tallet. Noe kunstig intrige, men man må jo elske Adam Dalgliesh.

2. P.D. James: A Mind to Murder
Og der! var jeg lei av P.D. James. Det blir for kjølig, og hun forakter persongalleriet sitt for mye (og Dalgliesh forakter seg selv).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 00:28   #12
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1. Trude Marstein: "Hjem til meg" - en fantastisk bok, utrolig levende skrevet, godt språk, gode personkarakterestikker og en god historie. Anbefales på det sterkeste.

2. Per Petterson "Jeg nekter" - denne synes jeg var traurig. Til tider spennende, og absolutt utrolig godt skrevet, men den traff meg liksom ikke helt.

3. Jørn Lier Horst "Hulemannen"


Sist redigert av Cumulus : 11-01-15 kl 23:11.
Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 12:59   #13
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Tror vel at jeg glemmer å føre inn, men:
Kepler: Stalker
Michelet : Den største forbrytelsen
Lippestad: Det vi kan stå for

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 13:41   #14
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1. Suzanne Collins:The Mockingjay.Jeg slukte denne og, men det ble for mye massakre for meg mot slutten. Men god, for all del. Jeg går og nynner på de fire tonene, og skal snart se film nr to.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 16:15   #15
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1. Pierre Lemaître: "Alex"
2. Carl Frode Tiller: "Innsirkling 3" (in progress)

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 20:24   #16
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

  1. Grønne Gressganger av Mary O'Hara (bok #3 av 3, de to andre ble lest i desember 2014). Gjensynet med tenårenes yndlingsserie sto seg veldig bra, jeg likte den like godt nå som da. Serien avsluttes med ungutten Kens kamp for kjærligheten, både for jenta og hesten. Bøkene kan virke enkle på overflaten, men har mye skjult dybde.
  2. Novellesamlingen A Blink of the Screen, forfatter Terry Pratchett. Her er det samlet noveller fra starten i 1963 til 2010. Det var interessant å se utviklingen av forfatterskapet hans og helt andre sider enn mitt kjære Discworld. Kvaliteten er opp og ned, særlig de som er skrevet til conventions står dårlig på egne ben.
  3. Munch av Steffen Kverneland. Nå vil jeg på Munchmuseet igjen. Jeg likte denne, med tegninger og samtidige sitater og sikkert litt fri fantasi.
Godt å høre at Morgan Kanebøkene kan leses på ny. Disse kan jeg tenke meg å ta fatt på om noen måneder, til sommer'n kanskje.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 23:47   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Mary O’Hara!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 16:13   #18
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Januar:
1. Blodsporet til Santa Fe. (Kjell Hallbing)
2. Fables - Snow White. (Bill Willingham)

3. Akvarium (Gro Dahle)
Synes Gro Dahle er en fantastisk forfatter og Svein Nyhus illusterer nydelig og treffende. Det sier vel litt at jeg som 42 år kjøper en barnebok - nærmes en bildebok - for å lese den selv. Gro Dahle har en lang rekke bøker som omhandler det at barn har det vondt, og temaet i denne boken er omsorgssvikt. Det er imponerende hvor seriøst temaene blir behandlet. Gleder meg til å lese min første voksenbok av Gro Dahle.

4. Fables - Camelot (Bill Willingham)
Leit nok har Fables nærmest tapt all sin sjarm for meg. I denne delen vekkes dog litt av det gamle til livet igjen. Det som opprinnelig fasinerte var gamle karakterer (fra eventyrene) i nye settinger slik at man lett ble både overrasket, sjarmert og også intuitivt skjønte mye ut fra karakteren, på samme måte som at når en historie åpner med "Det var en gang" er sjangerforståelsen inne. Dette er litt pustet til liv i denne boken - her er det Camelot som vekkes til livet igjen, men det er definitivt ikke nok til en god leseropplevelse.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 18:27   #19
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Januar
1.Sylvia Day – Grepet av deg
2.Catherine Chung – Det glemte landet.
3.Marte Michelet – Den største forbrytelsen.
4. Victoria Hislop - Soloppgang.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-15, 11:37   #20
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Januar
1.Sylvia Day – Grepet av deg
2.Catherine Chung – Det glemte landet.
3.Marte Michelet – Den største forbrytelsen.
4. Victoria Hislop - Soloppgang.
5. Adrienne McDonnell - La meg ikke måtte velge.
6. Cecilia Samartin - Los Peregrinos.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no