Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 02:47   #61
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hvem sier at man ikke kan kose seg med brødmat?

Jeg koste meg mer enn på veldig lenge i dag, med ferskt, hjemmebakt havrebrød med leverpostei og agurk. Føltes som en åpenbaring etter å ha spist kjipt amerikansk brød i et år.
Værsågod, spor tilbake igjen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 08:56   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Jeg innrømmer at jeg har lett for å "tenke mitt" når jeg ser hva folk i byen putter i ungene sine, eller når for eksempel en hel familie sitter på Mc Donalds og koser seg, inkludert et barn som sitter i høystol og smatter på en pommes frites (sammenligner ikke dette med kaka sønnen din fikk -viser bare til at jeg og kan være mer dømmende enn jeg liker å tenke på). Men så prøver jeg å trene meg opp til å gi meg selv smikk på fingeren og tenke at jeg vet INGENTING om kostholdet til disse menneskene. For alt jeg vet er dette en av de veldig sjeldne gangene storesøster/-bror får ønsket sitt oppfylt og får smake slik mat, etter å ha gjort noe stort og fortjent det, og at de til vanlig sikkert bare spiser økologisk fullkornbrød med leverpostei og agurk . Det kunne i allefall ikke ramle meg inn å gå bort og si noe om det, for jeg har også selv vært i mange situasjoner som har vært helt ekstraordinære engangstilfeller for meg, men hvor jeg har merket at folk har stirret og "tenkt sitt" (men hvis det var venner av meg som jeg visste brukte å gjøre dette regelmessig derimot, hadde jeg kanskje skjenket dem et hint).

Det er derfor jeg også alltid har reagert negativt på de typiske "Vet du hva jeg så i byen i dag? Er det virkelig mulig!" -meldingene på NM.

Skal man tillate seg å slenge slike kommentarer til fremmede skal det være noe langt mer alvorlig enn sjokoladekjeks i bildet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-10-06 kl 09:04.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:55   #63
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Du får sagt det Lille*My!

Forøvrig kommer alle mine snertne og treffsikre svar alt for langt på etterskudd, men til denne damen skulle jeg nok klare å gi svar på tiltale! Uhørt! :dumme damen!:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no