Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 19:00   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

I likhet med alle andre damer i tredve-åra på Oslo vest har jeg disse:

Og jeg sikler på dem...

Men så fikk jeg høre av en venninne at de visstnok er veldig vide rundt ankelen, slik at de ikke sitter skikkelig på foten. Hva synes du?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:09   #22
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

I likhet med alle andre damer i tredve-åra på Oslo vest har jeg disse:

Me too

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:14   #23
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg har høye hvite gummistøvler, kjøpt for 200 kr på OBS.

Gummistøvler skal være store nok til å ha en ordentlig ileggsåle i ull og tykke hjemmestrikkede ullsokker i. Da er de ikke kalde i det hele tatt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:14   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Og jeg sikler på dem...

Men så fikk jeg høre av en venninne at de visstnok er veldig vide rundt ankelen, slik at de ikke sitter skikkelig på foten. Hva synes du?

De er generelt veldig vide. Bra for meg med mine mega-legger - for dermed kunne også jeg plutselig ha gummistøvler - men de er veldig "digre" rundt ankel og vrist. Så selv om de passer, så føles de for store. Jeg hater å gå LANGT i dem. Får en veldig vaggende/vraltende gange i dem.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:15   #25
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Blir fort kald på føttene av gummistøvlene mine, så da bruker jeg fjellsko med gore-tex.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:21   #26
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

De er generelt veldig vide. Bra for meg med mine mega-legger - for dermed kunne også jeg plutselig ha gummistøvler - men de er veldig "digre" rundt ankel og vrist. Så selv om de passer, så føles de for store. Jeg hater å gå LANGT i dem. Får en veldig vaggende/vraltende gange i dem.

Da tror jeg at jeg glemmer det. Jeg har vel ganske gjennomsnittlige legger, men veldig smale føtter. Det meste av mokkasiner kjipper.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:22   #27
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?


Alfa fjellstøvler, med brodder har jeg brukt idag. Har den til venstre. Brun med lyseblå fòr øverst. Har holdt meg tørr på beina i sørpeføret som har vært idag.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:22   #28
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg går også i Isle Jacobsen (mørke brune også!). Synes forøvrig de sitter godt på foten.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 19:44   #29
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg går i noen vanvittig lange hvite Viking-støvler med sorte "strek"-blomster på. De er veldig fine, men litt vide til mine utrente legger.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 20:21   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ja, de ser jeg absolutt over alt, og avsto dermed. Men de virker deilige og praktiske.

Hø, like praktisk med noen gamle Viking-greier, spør du meg.

Jeg bruker mine gamle Camper-støvletter med bittelitt platåsåle. Har aldri opplevd å bli våt med dem.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 20:23   #31
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Fjellsko med Gore-tex.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 20:25   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg bruker godt impregnerte bikerboots i skinn. Har Sorelstøvler også, med de blir for varme nå som det er 5-10 varmegrader.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 20:30   #33
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Hvite Viking-støvler med sorte blomster eller gore tex sko.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 20:54   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg synes Ilse Jacobsenskoene er veldig gode og varme og sitter godt på foten. Jeg har høy vrist, det er muligens der passformen kommer.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:00   #35
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg går i noen vanvittig lange hvite Viking-støvler med sorte "strek"-blomster på.

Disse har jeg også.
Ellers blir det vinterskoene.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:07   #36
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg bruker et par Nike-joggesko med goretex, og det holder fint mot vann og slaps. Tåler faktisk at jeg går gjennom en vanndam eller to. Om det er dyp snø duger de jo ikke, men da bruker jeg uansett heller støvletter.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:18   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg har sorelsko og støvler (ulike mønstre - har hatt en "mønstrete støvler-periode" for noen år siden. I tillegg har jeg et par sorte lange)

egentlig går jeg nok ute i slapsevær uten særlig spesielt skotøy .

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:30   #38
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg veksler på Ilse Jacobsen-støvelene som jeg faktisk har hatt i over 2 år. De er kjekke til skjørt, og det går jeg ofte med. På jobb skifter jeg alltid til innesko, så da er det ikke SÅ viktig at de er gode å gå med over lengre tid.

I tillegg har jeg Bally-skolettene mine, som også funker i slapsevær fordi gummisålen går såpass langt opp på skoen. Men de er litt lave, så de passer best til bukser, og ikke så godt i høy snø.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:35   #39
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

M77 (ikke original såle). Nå har det blitt et mikroskopisk hull i den ene. Grr. Men jeg blir ikke så veldig våt. Enda.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:36   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg har semskede vinterstøvler i merket Legero som jeg kjøpte for 4-5 år siden. Det står at det er GoreTex.
Aner ikke om det merket er bra men iallefall er jeg superfornøyd med de. De holder både i drittværet her i Oslo nå og har holdt varmen i -15.
HAr vært nøye med å holde de rene og impregnerer de ofte og de funker fin-fint. Jeg hopper jo ikke akkurat i sølepyttene heller da.

HAr forreseten et par lave Ilse JAcobsen gummistøvler men synes de er litt store.... har brukt de til plenklipping og roseplanting.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no