Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-10, 08:57   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Var en del momenter som gjorde at døråpningstiden på Ullevål ikke var helt... perfekt timet. Valle Hovin er lettere i så måte. Men jeg hørte rykter om at de skulle utsette til 17, ble ikke det noe av?

Utsette hva da til 17? *dom*


Sist redigert av jane : 07-06-10 kl 09:02.
jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 09:00   #22
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

AC/DC kom ikke på før 22.25 i følge min klokke, i år - denne gang pga flyproblem. I fjor lot de også publikum vente en god stund - men kom på mye tidligere ja. Fjorårets konsert med dem var mye bedre enn årets, synes jeg.

Å? Så jeg virkelig SÅ feil på klokka? Merkelig. Jaja, konsert ble det, og jeg syntes det var toppers. Gjorde meg heller ikke noe med ventinga.

Og det er klart fjorårets konsert var bedre, for den varte lenger. Årets konsert ble noget forkortet pga at de kom så seint på.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 09:17   #23
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

AC/DC er jo bra uansett synes jeg - så det er verdt å vente ja. (var på konsert og så dem i spektrum for en del år siden også, og synes fjorårets konsert var bedre enn den også.)

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:29   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Utsette hva da til 17? *dom*

Døråpninga på Ullevål.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:29   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

AC/DC var på ca. 22, forresten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:43   #26
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Døråpninga på Ullevål.

Nei altså, jeg veit ingenting om Ullevål. Jeg snakker om Valle Hovin.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:45   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day 4. juni (spørsmål om konsertstart)

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Nei altså, jeg veit ingenting om Ullevål. Jeg snakker om Valle Hovin.


Ja, jeg skjønte egentlig det. Nevermind. Ferdig med begge konsertene nå uansett!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no