Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 09:46   #41
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Var det siste på mandag?
Tror ikke jeg har sett hele episoden da. for det du skrev har ikke jeg fått med meg

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 09:50   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Jeg følger med enda jeg og.

  Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 09:58   #43
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

imdb står det ikke flere episoder før 26. september. Jeg følger med på en haug med serier for tiden, og har nesten glemt hva som skjedde igjen i siste episode. :gullfisk: Jeg vet at de har begynt å sende reprise av gamle episoder på samme sendetid som nye når sesongene er ferdige.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 10:26   #44
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Uææ, så dere sesongslutten på mandag?

Lurer på hvilke familier som har fått feil barn med seg hjem fra sykehuset for mange år siden, og at de ikke vet om det. Ojojojoj dette er for spennende ...


Oi, var det sesongslutt?? Nei, nei!! Det går jo ikke.

Dette er veldig spennende, jeg hadde samlet opp en del episoder og hadde maraton i går kveld for ta de igjen.

Ble det forresten sagt at det var ombytting av barn som var den store hemmeligheten? (var en anelse trett under siste episode i går) Men hvem er det som har barn som er like gammel da? Han stakkaren som har drept alle jentene er vel like gammel som tvillingguttene, men der kan det vel ikke være aktuelt. Hvem andre da?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 10:43   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.


Ble det forresten sagt at det var ombytting av barn som var den store hemmeligheten? (var en anelse trett under siste episode i går) Men hvem er det som har barn som er like gammel da? Han stakkaren som har drept alle jentene er vel like gammel som tvillingguttene, men der kan det vel ikke være aktuelt. Hvem andre da?

Ja, det var sånn jeg forstod det. Det var den store hemmeligheten, og det kom til å ruinere sykehuset om det kom ut, osv. Men vi får vel vite flere detaljer etterhvert.
Og mannen til Mary-Alice flyttet jo til nabolaget, hva er så spesielt med ham nå igjen siden episoden sluttet med at vi så at han flyttet inn? Skal han finne på noe jævelskap nå?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 10:51   #46
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Det trenger vel ikke være ombytting av to barn vi "kjenner", det behøver jo kun være ett. Så det kan vel være hvem som helst. :

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 12:46   #47
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, det var sånn jeg forstod det. Det var den store hemmeligheten, og det kom til å ruinere sykehuset om det kom ut, osv. Men vi får vel vite flere detaljer etterhvert.
Og mannen til Mary-Alice flyttet jo til nabolaget, hva er så spesielt med ham nå igjen siden episoden sluttet med at vi så at han flyttet inn? Skal han finne på noe jævelskap nå?


Ahh, det var han det var. Jeg greide ikke å komme på hva slags rolle han hadde hatt, men nå går det selvsagt opp et lys.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 12:46   #48
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Det trenger vel ikke være ombytting av to barn vi "kjenner", det behøver jo kun være ett. Så det kan vel være hvem som helst. :

Ja, det har du jo selvsagt rett i.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 21:08   #49
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.073
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi laster ned, så dette er amerikansk sendeplan. Vet ikke hvor langt de er kommet i Norge, men i USA ble nettopp siste episode sendt. Lurer på når neste sesong begynner. *utålmodig*

Tenkte det var noe sånt avansert ja. Da kan jeg ta det rolig da. Hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 19:14   #50
annemor
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 58
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

Ante ugler i mosen da jeg lastet ned en "episode 24" som ikke ville åpne seg... Fikk ikke helt sesongavslutning-feelingen av den som ble sendt i forrige uke! Men da er det vel bare å vente på september...

annemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 18:26   #51
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

HVor laster dere ned fra?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 18:33   #52
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som følger med på Frustrerte fruer fremdeles?

http://eztv.it/shows/76/desperate-housewives/ eller www.isohunt.com

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no