Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-15, 22:36   #1
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Den trenger ikke være vannfast, men den kan godt være det. Og den må ikke gi "edderkoppvipper".

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 23:00   #2
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.997
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Lancôme. Har prøvd to typer og er veldig fornøyd.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 23:30   #3
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Enig med Luftslottet. Lancôme er super. De har jo et vel av forskjellige varianter, selv har jeg pleid å bruke Definicils. Den er fin til hverdagsbruk, man får ikke "party-vipper" av den.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 07:40   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Jeg pleier også være mest fornøyd med Lancome i ulike varianter. Definicils er en god hverdagsmascara, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 07:55   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Definicils er det eneste som funker på meg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 12:12   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Sensai (Kanebo) 38 grader. Jeg kommer alltid tilbake til denne. Sitter godt, men vaskes av med varmt vann. Er helt kullsort, i motsetningen til Lancôme sine mascaraer som jeg ofte oppfatter som koksgrå. Finnes både som "normal" mascara og i utgaver for lengre og tykkere vipper. Jeg liker definitivt best den "normale".

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 12:16   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Sensai (Kanebo) 38 grader. Jeg kommer alltid tilbake til denne. Sitter godt, men vaskes av med varmt vann. Er helt kullsort, i motsetningen til Lancôme sine mascaraer som jeg ofte oppfatter som koksgrå. Finnes både som "normal" mascara og i utgaver for lengre og tykkere vipper. Jeg liker definitivt best den "normale".

Signerer ALT. Elsker den mascarponekrem. Har brukt den daglig i minst ti-femten år.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 12:18   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Mascarponekrem daglig i 10-15 år Hyacinth, kan jeg spørre hvordan det har gitt seg utslag på vekten?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 12:19   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 12:25   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Jeg likte ikke den Sensai-mascaraen. Jeg følte at den kvalte vippene mine, og jeg syns den var ekkel å ta av.

Jeg liker godt Chanel, men jeg finner ikke igjen den jeg bruker på hjemmesiden deres. Den er ikke vannfast da, så man ser ikke ut i regn og snø.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 13:20   #11
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Enig med Biffen og Hyacinth, den Sensai-mascaraen er fantastisk! Gir fin farge, sitter godt, drysser ikke og ser naturlig ut. Jeg har også brukt den i årevis (veksler mellom vanlig og volum), og ender opp med å småbanne irritert foran speilet hver gang jeg får det for meg at jeg skal prøve noe nytt.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 13:31   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Jeg byttet fra Kanebo Sensai 38 til Estee Lauder sumptuous extreme waterproof mascara. Fordi den gir volumvipper og er lettere å ta bort. Jeg fikk en kraftig reaksjon på ett øye for ett år siden, og etter 6 uker uten mascara var det på tide å teste noe nytt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 17:36   #13
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Nå har jeg bestilt definicils, så får vi se! Takk for alle gode tips!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 17:42   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Personlig liker jeg best YSL, men de gir ganske tykke vipper og drysser egentlig litt. Jeg var som Tally ikke spesielt fornøyd med Kanebo sin, men Lancôme har vært trygge valg (bortsett fra at jeg altså ikke synes de gir nok volum).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 21:32   #15
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Anbefaler Elizabeth Mott It's so big volumizing mascara.
Sitter i all slags vær og fjernes med varmt vann. Smitter ikke av.
Jeg kjøpte min her

http://www.coverbrands.no/merker/eli...mizing-mascara

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 22:21   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg byttet fra Kanebo Sensai 38 til Estee Lauder sumptuous extreme waterproof mascara. Fordi den gir volumvipper og er lettere å ta bort. Jeg fikk en kraftig reaksjon på ett øye for ett år siden, og etter 6 uker uten mascara var det på tide å teste noe nytt.

Jeg bruker clinique sin mascara som fjernes med 38 grader og elsker den. Jeg fikser ikke mascara som må av med sminkefjerner, føler jeg nå gni ut øynene for å få alt bort. Og den vannfaste smitter alltid av. Jeg har forsøkt andre til og fra, men vender alltid tilbake til den som fjernes med varmt vann. Genial!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 22:35   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Byttet fra Kanebo Sensai 38 til Benefit roller lash. Sistnevnte er fantastisk, men jeg er redd jeg ikke får tak i den her i Norge. Da må jeg handle på nett, den gir superfine vipper.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 22:41   #18
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg bruker clinique sin mascara som fjernes med 38 grader og elsker den. Jeg fikser ikke mascara som må av med sminkefjerner, føler jeg nå gni ut øynene for å få alt bort. Og den vannfaste smitter alltid av. Jeg har forsøkt andre til og fra, men vender alltid tilbake til den som fjernes med varmt vann. Genial!

Det har jeg også gjort siden slutten av forrige århundre, jeg måtte teste annen mascara etter en betennelse. Synes Estee Lauders går bort mye lettere med bare vann, sitter ikke like godt, men gir bedre resultat.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 23:39   #19
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en mascara som ikke smitter og drysser

TAKK! Definicils er perfekt!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no