Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge håret før solferie?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-15, 21:16   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Farge håret før solferie?

Har kommunefarget hår, og farger det i en brunfarge. Trenger kun å ta etterveksten for tida, og den trenger farge nuh!

Spørsmålet er bare om det er noen "vits" i ettersom jeg straks drar på ferie med mye sol og bading? Håret mitt blir ganske så solbleket på slike ferier. Så, noen gode råd?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 22:10   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farge håret før solferie?

Jeg ville farget håret selv med sånn farge som vaskes ut etter noen vask nå og deretter gått til frisør og farget håret på vanlig måte etter ferien

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 22:24   #3
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Farge håret før solferie?

Hm, ja er en mulighet det. Problemet er bare at jeg ikke vet helt hvilken farge jeg skal kjøpe, farger det alltid hos frisør.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 09:56   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge håret før solferie?

Jeg farger håret selv om vi skal til sydligere strøk. I fjor hadde jeg med hårkur og sov med det i om natten innimellom for håret blir så såtete/tjafsete i saltvann.
Spray med solspray.

Vanskelig å råde om farge da men kanskje lys brun? Nr 6 kanskje? Synes de på Vita er veldig flinke til å gi råd så hør der.
Ellers var det jo lurt å bruke glansvask.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 10:04   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge håret før solferie?

Spør frisøren? Avtal time for farging etter ferien og spør om h*n har noen forslag til kjapp løsning nå?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no